Bij Twente ook al, ondanks dat het mijn club is ben ik blij dat de KNVB daartegen gaat optreden.quote:Wat een plaggenveld trouwens
NEC en de Graafschap zouden op gelijke hoogte kunnen komen dacht ikquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef Happel het volgende:
Hoeveel punten nog tot de degradatie streep voor AZ?
Als De Graafschap vanavond wint en NEC morgen ook wordt het wel heel penibel voor Louis...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef Happel het volgende:
Hoeveel punten nog tot de degradatie streep voor AZ?
Um. De eerste was wel zeker 100% hands. Die tweede weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:13 schreef xFriendx het volgende:
Stereotomy, weet niet of je een stream/tele 2 aan hebt staan, maar was het 'juist' geweest als Vink had gefloten voor die 2 overtredingen van Kah?
PSV speelt 9 van de 10 keer op zaterdagquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:17 schreef Devrim_ het volgende:
Achterlijk dat de topclubs altijd op zondag spelen
gelukkig gaat nec er morgen met 4-0 afquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als De Graafschap vanavond wint en NEC morgen ook wordt het wel heel penibel voor Louis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |