Of gelijk, ken je dat: een gelijkspel?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oja....
Bij Heerenveen loopt het niet en bij Ajax loopt het niet.
Conclusie: Heerenveen wint.
Ook niet gelijk.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:45 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoop alleen dat Ajax volgende week een 110% over-mijn-lijk-mentaliteit heeft. Belangrijkste wedstrijd van het seizoen, die MOGEN we niet verliezen.
Deed gewoon zijn werk. Wel meteen een gele kaartquote:
mwah dat had wel eerder gemogen toen psv op bezoek kwam, alles winnen tot het eind van het seizoen is nu de enige optiequote:Op zondag 2 maart 2008 16:45 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoop alleen dat Ajax volgende week een 110% over-mijn-lijk-mentaliteit heeft. Belangrijkste wedstrijd van het seizoen, die MOGEN we niet verliezen.
Inderdaad daar had PSV ook grote problemen mee.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:54 schreef SCH het volgende:
Blijft toch weer lekker arrogant om over het kampioenschap te dromen als je de wedstrijden van de afgelopen tijd bekijkt, win eerst maar eens van Willem II.
http://www.ajaxlinks.nl/quote:Op zondag 2 maart 2008 16:50 schreef Lyzio het volgende:
Iemand de goals op beeld?
Laaste wedstrijden waren toch best goed?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:54 schreef SCH het volgende:
Blijft toch weer lekker arrogant om over het kampioenschap te dromen als je de wedstrijden van de afgelopen tijd bekijkt, win eerst maar eens van Willem II.
Was hij ook goed?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Deed gewoon zijn werk. Wel meteen een gele kaart
Mwah excelsior deed niet veel dus dat kun je niet beoordelen.. hij deed in iedergeval niks verkeerdquote:
NAC was 60 minuten beter?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:57 schreef MaxC het volgende:
[..]
Laaste wedstrijden waren toch best goed?
Tegen Feyenoord topvoetbal: 3-0
Tegen Roda wel goed gespeeld, alleen veel pech verloren: 2-1
Tegen NAC toch verdiend gewonnen, terwijl dit een enorm moeilijke uitwedstrijd is
Nu tegen Excelsoir wel heel makkelijk met 4-0
Dan mag hij volgende week maar gaan prutsenquote:Op zondag 2 maart 2008 16:58 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Mwah excelsior deed niet veel dus dat kun je niet beoordelen.. hij deed in iedergeval niks verkeerd
Heitinga-Vermaelen als ze fit zijn natuurlijk maar daar reken ik wel op! kuffour die kan wel invallen als het 1-4 staat.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan mag hij volgende week maar gaan prutsen
Hahahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |