Niet opgelet tijdens topografie?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
JAAAAAAAA UTRECHT, afslachten die kut boeren uit het oosten!
Oosten zuiden allemaal het zelfdequote:Op zondag 2 maart 2008 16:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eindhoven ligt in het zuiden, maar het is leuk dat je voor Utrecht juicht.
Wellicht.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:30 schreef Shreyas het volgende:
Laten we na deze gunstige dag voor Ajax wel realistisch blijven. Kampioen worden dit seizoen wellicht toch niet meer.
Nee daar ben jij voor toch?quote:
lelijkerdquote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:36 schreef Ruiseart het volgende:
Volgende week een onvervalste 6-puntenwedstrijd. 9 of 3 achter, 't is nogal een verschil. En de 16e kan je zomaar weer bovenaan staan als je zelf Willem II ontvangt en Roda ons hopelijk een goede dienst bewijst.
Veel verder durf ik zeker niet vooruit te kijken want daarna zijn onze tegenstanders toch wel een heel tikkie zwaarder dan die van PSV.
Zo denderend loopt het bij jullie ook niet meer.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:38 schreef SCH het volgende:
Jullie moeten nog bij ons op bezoek, dus het staat nog steeds 9 punten![]()
Ach vorig jaar 0-2 bij Heerenveen, 1-4 bij Twente en 1-5 bij PSV. Elke wedstrijd staat op zich. En als Ajax het kampioenschap ruikt, durf ik te wedden dat dat soort wedstrijden vaak ineens een stuk beter lopen (niet altijd natuurlijk.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:36 schreef Ruiseart het volgende:
Volgende week een onvervalste 6-puntenwedstrijd. 9 of 3 achter, 't is nogal een verschil. En de 16e kan je zomaar weer bovenaan staan als je zelf Willem II ontvangt en Roda ons hopelijk een goede dienst bewijst.
Veel verder durf ik zeker niet vooruit te kijken want daarna zijn onze tegenstanders toch wel een heel tikkie zwaarder dan die van PSV.
Bij Ajax ook niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:39 schreef dronkeykong het volgende:
Zo denderend loopt het bij jullie ook niet meer.
Valt wel mee hoor. Thuis wel, als de keeper geen rood krijgt in het eerste half uur.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:39 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zo denderend loopt het bij jullie ook niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |