ZEKUURRR!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 17:25 schreef Jasza het volgende:
Ohohohohohohohoh
Tering veel zin in volgende week zondag nu.
quote:Op zondag 2 maart 2008 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een respect heb ik voor Huntelaarwat een spits, wat een ziek aantal goals.
En wij
Als ze die verkoop nog 2 dagen hadden gedaan dan was het uitvak wel vol, beetje jammer maargoed.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ZEKUURRR!!!!!!!!!
Niet echt boeiende wedstrijd, begonnen slap zoals gewoonlijk
Klaas MOETEN we een gigantisch goed contract aanbieden, ruilen van contract met luque ofzo.
Gabri, ik sta elke keer versteld van die gast wint bijna elke keer z'n duel maakt niet uit hoe groot die tegenstander is.
nu ALLES winnen dan worden we zeker kampioen!! Wat mogelijk is!
klein compliment voor urby die op de weg terug is
Je bent wel realistisch blijven. Alles is mogelijk in voetbal natuurlijk, maar het is erg onwaarschijnlijk dat we nog kampioen worden.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:31 schreef Noshiba het volgende:
nu ALLES winnen dan worden we zeker kampioen!! Wat mogelijk is!
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef Jasza het volgende:
Klaas gaat weg, ik ga geen bron geven maar het is 95% zeker dat hij weg wil, en geloof me die bron is echt wel geloofwaardig
Zo, haal dan maar eens een opvolgerquote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef Jasza het volgende:
Klaas gaat weg, ik ga geen bron geven maar het is 95% zeker dat hij weg wil, en geloof me die bron is echt wel geloofwaardig
ai zeker die mattie waarmee hij dronken was op de kermis van Dierenquote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef Jasza het volgende:
Laat ons nou lekker dromen van iemand voorin, met een echt Ajax hart, die het niet alleen als tussenstop ziet.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef Jasza het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |