Dan mag hij volgende week maar gaan prutsenquote:Op zondag 2 maart 2008 16:58 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Mwah excelsior deed niet veel dus dat kun je niet beoordelen.. hij deed in iedergeval niks verkeerd
Heitinga-Vermaelen als ze fit zijn natuurlijk maar daar reken ik wel op! kuffour die kan wel invallen als het 1-4 staat.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan mag hij volgende week maar gaan prutsen
Hahahahaquote:
Heitinga speelde vandaag toch niet zo goed heb ik gehoord?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:03 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heitinga-Vermaelen als ze fit zijn natuurlijk maar daar reken ik wel op! kuffour die kan wel invallen als het 1-4 staat.
Heb hem niks verkeerd zien doen, hij had ook een lichte blessure geloof ik.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heitinga speelde vandaag toch niet zo goed heb ik gehoord?
wat is het record van Dillen?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik blijf voorzichtig wat de titelkansen betreft. Laten we voor vandaag genieten en vanaf morgen ons volledig richten op zondag.
[ afbeelding ]
Hard op weg om het aantal van Alves vorig seizoen flink te verbeteren? I think so![]()
Oh ja....Kennedy![]()
![]()
![]()
54quote:
Okquote:Op zondag 2 maart 2008 17:06 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heb hem niks verkeerd zien doen, hij had ook een lichte blessure geloof ik.
Siem de Jong, denk ik.quote:
Siem, die vandaag echt goed speeldequote:
Siem de Jong hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 17:12 schreef Nashje het volgende:
Urzaiz toch?
Speelt de laatste tijd als invaller sowieso meer dan aardig. Juweeltjequote:Op zondag 2 maart 2008 17:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Siem, die vandaag echt goed speelde
Was maar een grapje..maar nog 17 goals in 7 wedstrijden gaat niet lukken hoor. Vooral niet met Groningen, Heerenveen, PSV en Twente..quote:Op zondag 2 maart 2008 17:10 schreef toma het volgende:
[..]
43
heb t maar even opgezocht. Dat moet nog kunnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |