abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2008 @ 10:51:47 #151
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_57122117
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:41 schreef girllover het volgende:
"Voel me aangetrokken tot:
het strand, intelligentie, sterke persoonlijkheid, optimisme, droge humor, stoer, kwetsbaarheid, tikkie ondeugend, brownie met ijs, Venetië, tegengas, in het donker uren over van alles en niks praten, fotografie, een ontwapenende glimlach, Guanajuato, kaarsjes, de kracht van communicatie, een zonsondergang, attent, spontane acties, spiritualiteit, Londen, bijdehand, films, het bos, dansen, inlevingvermogen, Latijns Amerika, avontuur, lekker gecompliceerd, lekker makkelijk, Barcelona, ogen waar ik verlegen van word, stijlvol, Caramel Frappuccino, lief, slonzig, netjes, zoenen in de regen…"
JESUS.

"De kracht van communicatie." .

Je verzint het ook niet he. .
Ik ga naar huis.
pi_57122125
quote:
Ik ben Jimmy en zoals je kunt zien, of misschien ook wel niet, half nederlands, half surinaams. En welke helft wat is, ben ik eerlijk gezegd nog niet geheel uit.
Kansloos!
  maandag 3 maart 2008 @ 11:45:28 #153
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_57123206
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:14 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Dat hele ' verleden verwerkt' dat gaf aan dat er een verleden was, en dan heb je natuurlijk al meteen een puntje tegen.. volgens sommigen hier dan .

Dat irriteert me. Newsflash: We hebben allemaal een verleden. Als je niet wat met iemand wil die verdrietige zaken heeft meegemaakt (en daar missschien eens over wil praten!!Oh NOES!! ) moet je een realdoll kopen. Die gaan gegarandeerd niet zeggen dat ze hun overleden opa wel eens missen.
Waarom zou je zoiets in je profiel zetten? je kan het ook gewoon niet noemen. Je kan er altijd later met je partner over praten toch? Ik heb t persoonlijk niet zo op figuren die te pas en te onpas hun moeilijke verleden lopen te ventileren (waarom moet een ander zoiets weten op voorhand?), maar ieder zijn eigen smaak
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_57123239
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:51 schreef nietzman het volgende:

[..]

JESUS.

"De kracht van communicatie." .

Je verzint het ook niet he. .
christus, al die mensen hebben gewoon veel te veel eisen en wensen.... zo loop je nooit tegen iemand aan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 3 maart 2008 @ 11:59:53 #155
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_57123530
Maar het is natuurlijk ook zo dat je niet te eerlijk kan zijn:
"Wanhopige vrouw zoekt man. Ik ben lelijk en zit het liefst 24 uur per dag binnnen. Een echte hobby heb ik niet, nou ja behalve TV kijken dan. Als je voor mij kiest zit je vast aan 3 kinderen uit 2 voorgaande huwelijken. Ik luister graag naar Frans Bauer. Ik heb ook nog wat schulden dus ik hoop dat je een goed gevulde portemonnee meebrengt."
---
pi_57123748
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:59 schreef Zero2Nine het volgende:
"Wanhopige vrouw zoekt man. Ik ben lelijk en zit het liefst 24 uur per dag binnnen. Een echte hobby heb ik niet, nou ja behalve TV kijken dan. Als je voor mij kiest zit je vast aan 3 kinderen uit 2 voorgaande huwelijken. Ik luister graag naar Frans Bauer. Ik heb ook nog wat schulden dus ik hoop dat je een goed gevulde portemonnee meebrengt."
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 3 maart 2008 @ 13:17:25 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57125118
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:59 schreef Zero2Nine het volgende:
.

Ik schreef gisteren een profieltekstje voor iemand anders en hij wilde dat er in zette dat hij graag leest en ik mocht er niet in zetten dat hij graag videogames speelt .
Behalve studieboeken kijkt die gast nooit een boek in en soms is hij niet bij zijn Xbox weg te slaan .
De waarheid een beetje mooier maken dan die is, fine, maar je moet hem niet gaan verdraaien, want dat komt uit. Heeft 'ie straks een date en vraagt ze wat zijn favoriete boek is. Dan moet je toch wel iets verder komen dan The Da Vinci Code .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 3 maart 2008 @ 13:50:13 #158
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_57125775
quote:
Op maandag 3 maart 2008 13:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Ik schreef gisteren een profieltekstje voor iemand anders en hij wilde dat er in zette dat hij graag leest en ik mocht er niet in zetten dat hij graag videogames speelt .
Behalve studieboeken kijkt die gast nooit een boek in en soms is hij niet bij zijn Xbox weg te slaan .
De waarheid een beetje mooier maken dan die is, fine, maar je moet hem niet gaan verdraaien, want dat komt uit. Heeft 'ie straks een date en vraagt ze wat zijn favoriete boek is. Dan moet je toch wel iets verder komen dan The Da Vinci Code .
Gamen verzwijgen kan ik me goed voorstellen hoor, daar hangt een bepaald imago aan (misschien wel terecht )
---
pi_57126520
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:52 schreef jippii_ het volgende:

[..]

Kansloos!
Hmz, die vond ik niet eens zo slecht...
  maandag 3 maart 2008 @ 18:39:06 #160
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_57131974
quote:
Op maandag 3 maart 2008 13:50 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Gamen verzwijgen kan ik me goed voorstellen hoor, daar hangt een bepaald imago aan (misschien wel terecht )
Nerds are the best lovers...
pi_57132536
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:39 schreef stinkbeer het volgende:
De meeste mensen op een relatie website zijn mensen met weinig zelfvertrouwen.

Dus wil je semi sex relaties dan geef ik je een paar tips:

0. Reageer alleen op advertenties met foto. Alles zonder foto = niet serieus of dik en lelijk
1. Kies de in jouw ogen mooiste dame uit.
2. Lees het profiel door (hoe onzinnig het ook klinkt, hier op maak je een verhaaltje voor punt 3)
3. Vertel wat ze graag willen horen. (praat naar hun mond, houden ze van kinderen, dan hou jij er ook van)
4. Nodig ze uit bij jou thuis en zeg dat je voor ze wil koken (doet het altijd goed)

Tussen stap 3 en 4 kan een week of langer tussen zitten. je moet eerst een redelijke vertrouwensband opbouwen. Hoe snel dit is gaat hangt af van je ervaring en de onzekerheid van de ander.

Als ze eenmaal bij jou thuis zijn dan kan het eigenlijk al niet meer stuk (of je moet enorm lomp doen)

je kan ze aan het lijntje houden of je dumpt ze een paar dagen later en ga verder met score
Een echte player houdt er een stuk of 3 aan het lijntje

Blijf echter wel punt 2 in je gedachte houden. anders lopen ze weg
Verder moet je goed kunnen liegen en erg goed zijn in het onthouden van namen en specifieke kenmerken
De meeste vrouwen op relatiesites zijn naar mijn idee alleenstaande moeders van begin 30. Niet echt moeilijk om die voor t lapje te houden. Als je als man zijnde een goede baan hebt, auto, huisje etc... dan is de interesse snel gewekt.
  maandag 3 maart 2008 @ 20:57:13 #162
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_57135464
quote:
het strand, intelligentie, sterke persoonlijkheid, optimisme, droge humor, stoer, kwetsbaarheid, tikkie ondeugend, brownie met ijs, Venetië, tegengas, in het donker uren over van alles en niks praten, fotografie, een ontwapenende glimlach, Guanajuato, kaarsjes, de kracht van communicatie, een zonsondergang, attent, spontane acties, spiritualiteit, Londen, bijdehand, films, het bos, dansen, inlevingvermogen, Latijns Amerika, avontuur, lekker gecompliceerd, lekker makkelijk, Barcelona, ogen waar ik verlegen van word, stijlvol, Caramel Frappuccino, lief, slonzig, netjes, zoenen in de regen

Ik viel van de bank van het lachen.

Mensen maken zichzelf en elkaar gewoon wijs dat je nooit echt gelukkig kan zijn zonder een partner, daarom schrijven ze zich in bij die sneue relatiewebsites en maken ze vreselijke profielen aan die waarschijnlijk mensen alleen maar afschrikken.

Ben trouwens benieuwd wat de gemiddelde Fok!ker in zijn profiel zou zetten..
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
  maandag 3 maart 2008 @ 22:06:01 #163
205868 DeSnelkiezer
Snelkeuze Toets!
pi_57137435
' lekker gecompliceerd, lekker makkelijk'

om nog even niet te spreken van de tegenstelling die dan interessant over moet komen
hebben mensen ook de neiging om ergens 'lekker' voor te zetten, net alsof het daar beter of slechter van wordt.
net als op van die automaten waar dan 'verse' koffie op staat net alsof ie daar beter van gaat smaken.
Kapitein van de keuze en meester van de mogelijkheid.
pi_57137590
quote:
Guanajuato
Ook zoiets wat je vaak ziet: Het ik noem een onbekend en exotisch klinkend iets, dat maakt indruk woordje.

Meestal is men er een keer geweest of heeft men het een keer gedaan.
pi_57138205
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:57 schreef Nemain het volgende:

Ben trouwens benieuwd wat de gemiddelde Fok!ker in zijn profiel zou zetten..
Je kan best zeggen dat je van reizen houdt, of dat je avontuurlijk bent. Maar je moet dan wel een paar foto's erbij zetten waaruit dat blijkt.

Ik zou gewoon 3 goede kanten van mezelf noemen, zeggen wat me hobbies zijn, en natuurlijk wat ik zoek. Juist niet vermelden wat ik niet zoek, want dat is helemaal niet interessant.
pi_57138265
quote:
Op zondag 2 maart 2008 10:51 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
In verschillende incarnaties tegengekomen:
[..]

Ik ga toch ook niet naar de supermarkt als ik niet echt boodschappen nodig heb .

!!
pi_57138365
quote:
Op maandag 3 maart 2008 22:11 schreef -0- het volgende:

[..]

Ook zoiets wat je vaak ziet: Het ik noem een onbekend en exotisch klinkend iets, dat maakt indruk woordje.

Meestal is men er een keer geweest of heeft men het een keer gedaan.
ja, zoiets als ' Ik heb wat met Guajato, de zee de mensen, daar kom ik tot rust.' (dat heb ik met Ameland maar dat klinkt niet stoer genoeg.)
  maandag 3 maart 2008 @ 22:38:28 #169
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_57138404
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 19:43 schreef girllover het volgende:

- "sociaal, stedentrips (binnen en buiten Europa), financieel, backpacken, links en rechts, 24, studerend, Harry Potter, rechts, nuchter, trein, Australië, dromen…., Ipod, drukke baan, lente, lachen, Lonely Planet, zon, fietsen, eilanden, vrienden, theater, en nog veeel veel meer!!!"

Grappig topic.

"Ipod" in hetzelfde rijtje met "drukke baan."

Maar opzich valt dit nog mee. De ergste vind ik mensen die opzoek zijn naar "een maatje" en houden van "leuke dingen doen". Nee, ik hou van vervelende dingen doen.

Echter de onderstaande spant de kroon....

Mag die vent ook nog iets van eigen invulling geven aan het contact??! Ze heeft zelfs al een script voor een willekeurig telefoongesprek?!?! :
quote:

[..]

At your service:

"Jij: kent jezelf redelijk goed en hebt je zaakjes op orde; eigen huisje met eigen spulletjes. In dat huis staan ook leesboeken, niet te verwarren met stripboeken) en kookboeken die weleens open zijn geweest Je spreekt en schrijft ABN, je rookt alleen waterpijp of heeeel weinig, je houdt van dieren en niet op de allerlaatste plaats van kinderen want het is natuurlijk een vanzelfsprekendheid, dat, mochten wij samenkomen en blijven, gaan zorgen voor samensmelting. (geen doel op zich hier trouwens). Je hebt een goed gevuld sociaal leven en je draagt je maatschappelijke steentje ook bij. Je hebt en houdt je eigen bezigheden, je bent ondernemend, reislustig, je bent groter dan ik, draagt geen oorbellen, je bent sportief en eigenwijs. Ik hoop dat ik niet al te veeleisend ben als ik hoop dat je ook nog attent bent, je geen accent hebt (Brabants zachte G mag hahaha) dat je graag kookt en dat je ook nog een heel goeie minnaar bent....".
Heel aantrekkelijk wordt het zo, als iemand het als een soort schooljuf op een rijtje zet.

"Gek genoeg heb ik meer van Australië en Nieuw Zeeland gezien dan van Europa."
Wow, ze heeft echt veel gereisd! Ze is echt heel avontuurlijk!

"Een (open) relatie, die heb ik al dus als je daar naar opzoek bent, doe geen moeite...dames hebben momenteel de voorkeur!"

het strand, intelligentie, sterke persoonlijkheid, optimisme, droge humor, stoer, kwetsbaarheid, tikkie ondeugend, brownie met ijs, Venetië, tegengas, in het donker uren over van alles en niks praten, fotografie, een ontwapenende glimlach, Guanajuato, kaarsjes, de kracht van communicatie, een zonsondergang, attent, spontane acties, spiritualiteit, Londen, bijdehand, films, het bos, dansen, inlevingvermogen, Latijns Amerika, avontuur, lekker gecompliceerd, lekker makkelijk, Barcelona, ogen waar ik verlegen van word, stijlvol, Caramel Frappuccino, lief, slonzig, netjes, zoenen in de regen…"

"Ik : bel opeens op en vraag of je mee gaat naar het strand
Jij : "ik wilde je net bellen om te vragen mee te gaan naar Londen, maar...maak je niet druk, dan we gaan toch lekker naar het STRAND!"
Ik : Grrrrr....... (pest je de volgende keer wel terug ;-)"

"Verder ben ik gek op uitdagingen en verrassingen, hou ik wel van een avondje stappen en lekker eten. Je kan me dan ook overal vinden, in een bruine kroeg, discotheek, loungebar of super chique restaurant. Ik hou dan ook van een biertje of wijntje (of champagne) op zijn tijd."

[ Bericht 32% gewijzigd door Cutebutpsycho op 03-03-2008 22:45:16 ]
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_57138552
Ik hou niet van die starbucks lovers zoals hier beschreven
pi_57140793
quote:
Op maandag 3 maart 2008 22:54 schreef xFriendx het volgende:
Was deze link al geplaatst?

[R&P Howto] Hoe niet te eindigen met een relatiesite-gnoom
Mn avond, wat doe je!
pi_57141105
Het gekste wat ik ooit in een advertentie zag: Ik heb psychische problemen, daarom heb ik nu TBS toch zoek ik een Lief meisje .. Maar dat was in de relatierubriek van Mijn Geheim. De meest kansloze relatiemarkt ter wereld.

[ Bericht 0% gewijzigd door zwemmerseczeem op 04-03-2008 00:27:05 ]
pi_57141294
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 00:19 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Het gekste wat ik ooit in een advertentie zag: Ik heb psychische problemen, daarom heb ik nu TBS toch zoek ik een Lief meisje .. Maar dat was in de relatierubriek van Mijn Geheim. De meest kansloze relatiemarkt ter wereld.
Als ik jou was zou ik op relatiewebsites een andere nick nemen
pi_57145218
ZItten wel veel "vlotte" en spontane" mensen op die relatiesites altijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')