JESUS.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:41 schreef girllover het volgende:
"Voel me aangetrokken tot:
het strand, intelligentie, sterke persoonlijkheid, optimisme, droge humor, stoer, kwetsbaarheid, tikkie ondeugend, brownie met ijs, Venetië, tegengas, in het donker uren over van alles en niks praten, fotografie, een ontwapenende glimlach, Guanajuato, kaarsjes, de kracht van communicatie, een zonsondergang, attent, spontane acties, spiritualiteit, Londen, bijdehand, films, het bos, dansen, inlevingvermogen, Latijns Amerika, avontuur, lekker gecompliceerd, lekker makkelijk, Barcelona, ogen waar ik verlegen van word, stijlvol, Caramel Frappuccino, lief, slonzig, netjes, zoenen in de regen…"
Kansloos!quote:Ik ben Jimmy en zoals je kunt zien, of misschien ook wel niet, half nederlands, half surinaams. En welke helft wat is, ben ik eerlijk gezegd nog niet geheel uit.![]()
Waarom zou je zoiets in je profiel zetten? je kan het ook gewoon niet noemen. Je kan er altijd later met je partner over praten toch? Ik heb t persoonlijk niet zo op figuren die te pas en te onpas hun moeilijke verleden lopen te ventileren (waarom moet een ander zoiets weten op voorhand?), maar ieder zijn eigen smaakquote:Op zondag 2 maart 2008 22:14 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Dat hele ' verleden verwerkt' dat gaf aan dat er een verleden was, en dan heb je natuurlijk al meteen een puntje tegen.. volgens sommigen hier dan .
Dat irriteert me. Newsflash: We hebben allemaal een verleden. Als je niet wat met iemand wil die verdrietige zaken heeft meegemaakt (en daar missschien eens over wil praten!!Oh NOES!!) moet je een realdoll kopen. Die gaan gegarandeerd niet zeggen dat ze hun overleden opa wel eens missen.
christus, al die mensen hebben gewoon veel te veel eisen en wensen.... zo loop je nooit tegen iemand aan.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
JESUS.
"De kracht van communicatie.".
Je verzint het ook niet he..
quote:Op maandag 3 maart 2008 11:59 schreef Zero2Nine het volgende:
Maar het is natuurlijk ook zo dat je niet te eerlijk kan zijn:
"Wanhopige vrouw zoekt man. Ik ben lelijk en zit het liefst 24 uur per dag binnnen. Een echte hobby heb ik niet, nou ja behalve TV kijken dan. Als je voor mij kiest zit je vast aan 3 kinderen uit 2 voorgaande huwelijken. Ik luister graag naar Frans Bauer. Ik heb ook nog wat schulden dus ik hoop dat je een goed gevulde portemonnee meebrengt."
quote:Op maandag 3 maart 2008 11:59 schreef Zero2Nine het volgende:
Maar het is natuurlijk ook zo dat je niet te eerlijk kan zijn:
"Wanhopige vrouw zoekt man. Ik ben lelijk en zit het liefst 24 uur per dag binnnen. Een echte hobby heb ik niet, nou ja behalve TV kijken dan. Als je voor mij kiest zit je vast aan 3 kinderen uit 2 voorgaande huwelijken. Ik luister graag naar Frans Bauer. Ik heb ook nog wat schulden dus ik hoop dat je een goed gevulde portemonnee meebrengt."
Gamen verzwijgen kan ik me goed voorstellen hoor, daar hangt een bepaald imago aanquote:Op maandag 3 maart 2008 13:17 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik schreef gisteren een profieltekstje voor iemand anders en hij wilde dat er in zette dat hij graag leest en ik mocht er niet in zetten dat hij graag videogames speelt.
Behalve studieboeken kijkt die gast nooit een boek in en soms is hij niet bij zijn Xbox weg te slaan.
De waarheid een beetje mooier maken dan die is, fine, maar je moet hem niet gaan verdraaien, want dat komt uit. Heeft 'ie straks een date en vraagt ze wat zijn favoriete boek is. Dan moet je toch wel iets verder komen dan The Da Vinci Code.
Nerds are the best lovers...quote:Op maandag 3 maart 2008 13:50 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Gamen verzwijgen kan ik me goed voorstellen hoor, daar hangt een bepaald imago aan(misschien wel terecht
)
De meeste vrouwen op relatiesites zijn naar mijn idee alleenstaande moeders van begin 30. Niet echt moeilijk om die voor t lapje te houden. Als je als man zijnde een goede baan hebt, auto, huisje etc... dan is de interesse snel gewekt.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:39 schreef stinkbeer het volgende:
De meeste mensen op een relatie website zijn mensen met weinig zelfvertrouwen.
Dus wil je semi sex relaties dan geef ik je een paar tips:
0. Reageer alleen op advertenties met foto. Alles zonder foto = niet serieus of dik en lelijk
1. Kies de in jouw ogen mooiste dame uit.
2. Lees het profiel door (hoe onzinnig het ook klinkt, hier op maak je een verhaaltje voor punt 3)
3. Vertel wat ze graag willen horen. (praat naar hun mond, houden ze van kinderen, dan hou jij er ook van)
4. Nodig ze uit bij jou thuis en zeg dat je voor ze wil koken (doet het altijd goed)
Tussen stap 3 en 4 kan een week of langer tussen zitten. je moet eerst een redelijke vertrouwensband opbouwen. Hoe snel dit is gaat hangt af van je ervaring en de onzekerheid van de ander.
Als ze eenmaal bij jou thuis zijn dan kan het eigenlijk al niet meer stuk (of je moet enorm lomp doen)
je kan ze aan het lijntje houden of je dumpt ze een paar dagen later en ga verder met score
Een echte player houdt er een stuk of 3 aan het lijntje
Blijf echter wel punt 2 in je gedachte houden. anders lopen ze weg
Verder moet je goed kunnen liegen en erg goed zijn in het onthouden van namen en specifieke kenmerken
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:41 schreef girllover het volgende:
het strand, intelligentie, sterke persoonlijkheid, optimisme, droge humor, stoer, kwetsbaarheid, tikkie ondeugend, brownie met ijs, Venetië, tegengas, in het donker uren over van alles en niks praten, fotografie, een ontwapenende glimlach, Guanajuato, kaarsjes, de kracht van communicatie, een zonsondergang, attent, spontane acties, spiritualiteit, Londen, bijdehand, films, het bos, dansen, inlevingvermogen, Latijns Amerika, avontuur, lekker gecompliceerd, lekker makkelijk, Barcelona, ogen waar ik verlegen van word, stijlvol, Caramel Frappuccino, lief, slonzig, netjes, zoenen in de regen
Ook zoiets wat je vaak ziet: Het ik noem een onbekend en exotisch klinkend iets, dat maakt indruk woordje.quote:Guanajuato
Je kan best zeggen dat je van reizen houdt, of dat je avontuurlijk bent. Maar je moet dan wel een paar foto's erbij zetten waaruit dat blijkt.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:57 schreef Nemain het volgende:
Ben trouwens benieuwd wat de gemiddelde Fok!ker in zijn profiel zou zetten..
quote:Op zondag 2 maart 2008 10:51 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
In verschillende incarnaties tegengekomen:
[..]
Ik ga toch ook niet naar de supermarkt als ik niet echt boodschappen nodig heb.
ja, zoiets als ' Ik heb wat met Guajato, de zee de mensen, daar kom ik tot rust.' (dat heb ik met Ameland maar dat klinkt niet stoer genoeg.)quote:Op maandag 3 maart 2008 22:11 schreef -0- het volgende:
[..]
Ook zoiets wat je vaak ziet: Het ik noem een onbekend en exotisch klinkend iets, dat maakt indruk woordje.
Meestal is men er een keer geweest of heeft men het een keer gedaan.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:43 schreef girllover het volgende:
- "sociaal, stedentrips (binnen en buiten Europa), financieel, backpacken, links en rechts, 24, studerend, Harry Potter, rechts, nuchter, trein, Australië, dromen…., Ipod, drukke baan, lente, lachen, Lonely Planet, zon, fietsen, eilanden, vrienden, theater, en nog veeel veel meer!!!"![]()
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:41 schreef girllover het volgende:
[..]
At your service:
"Jij: kent jezelf redelijk goed en hebt je zaakjes op orde; eigen huisje met eigen spulletjes. In dat huis staan ook leesboeken, niet te verwarren met stripboeken) en kookboeken die weleens open zijn geweestJe spreekt en schrijft ABN, je rookt alleen waterpijp of heeeel weinig, je houdt van dieren en niet op de allerlaatste plaats van kinderen want het is natuurlijk een vanzelfsprekendheid, dat, mochten wij samenkomen en blijven, gaan zorgen voor samensmelting. (geen doel op zich hier trouwens). Je hebt een goed gevuld sociaal leven en je draagt je maatschappelijke steentje ook bij. Je hebt en houdt je eigen bezigheden, je bent ondernemend, reislustig, je bent groter dan ik, draagt geen oorbellen, je bent sportief en eigenwijs. Ik hoop dat ik niet al te veeleisend ben als ik hoop dat je ook nog attent bent, je geen accent hebt (Brabants zachte G mag hahaha) dat je graag kookt en dat je ook nog een heel goeie minnaar bent....".
Heel aantrekkelijk wordt het zo, als iemand het als een soort schooljuf op een rijtje zet.![]()
"Gek genoeg heb ik meer van Australië en Nieuw Zeeland gezien dan van Europa."
Wow, ze heeft echt veel gereisd! Ze is echt heel avontuurlijk!![]()
"Een (open) relatie, die heb ik al dus als je daar naar opzoek bent, doe geen moeite...dames hebben momenteel de voorkeur!"![]()
het strand, intelligentie, sterke persoonlijkheid, optimisme, droge humor, stoer, kwetsbaarheid, tikkie ondeugend, brownie met ijs, Venetië, tegengas, in het donker uren over van alles en niks praten, fotografie, een ontwapenende glimlach, Guanajuato, kaarsjes, de kracht van communicatie, een zonsondergang, attent, spontane acties, spiritualiteit, Londen, bijdehand, films, het bos, dansen, inlevingvermogen, Latijns Amerika, avontuur, lekker gecompliceerd, lekker makkelijk, Barcelona, ogen waar ik verlegen van word, stijlvol, Caramel Frappuccino, lief, slonzig, netjes, zoenen in de regen…"
![]()
"Ik : bel opeens op en vraag of je mee gaat naar het strand
Jij : "ik wilde je net bellen om te vragen mee te gaan naar Londen, maar...maak je niet druk, dan we gaan toch lekker naar het STRAND!"
Ik : Grrrrr....... (pest je de volgende keer wel terug ;-)"
![]()
"Verder ben ik gek op uitdagingen en verrassingen, hou ik wel van een avondje stappen en lekker eten. Je kan me dan ook overal vinden, in een bruine kroeg, discotheek, loungebar of super chique restaurant. Ik hou dan ook van een biertje of wijntje (of champagne) op zijn tijd."
Mn avond, wat doe je!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:54 schreef xFriendx het volgende:
Was deze link al geplaatst?
[R&P Howto] Hoe niet te eindigen met een relatiesite-gnoom
Als ik jou was zou ik op relatiewebsites een andere nick nemenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:19 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Het gekste wat ik ooit in een advertentie zag: Ik heb psychische problemen, daarom heb ik nu TBS toch zoek ik een Lief meisje.. Maar dat was in de relatierubriek van Mijn Geheim. De meest kansloze relatiemarkt ter wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |