abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2008 @ 22:17:14 #126
84009 girllover
You had me at hello
pi_57114696
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:14 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Dat hele ' verleden verwerkt' dat gaf aan dat er een verleden was, en dan heb je natuurlijk al meteen een puntje tegen.. volgens sommigen hier dan .

Dat irriteert me. Newsflash: We hebben allemaal een verleden. Als je niet wat met iemand wil die verdrietige zaken heeft meegemaakt (en daar missschien eens over wil praten!!Oh NOES!! ) moet je een realdoll kopen. Die gaan gegarandeerd niet zeggen dat ze hun overleden opa wel eens missen.
Het ging mij erom dat er stond "Verleden verwerkt". Juist omdat het zo voor zich spreekt dat mensen vervelende dingen meemaken hoeft het er van mij niet bij. E dat ze het verwerkt heeft, wekt bij mij de indruk dat ze er nog mee bezig is.
pi_57114752
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:17 schreef girllover het volgende:

[..]

Het ging mij erom dat er stond "Verleden verwerkt". Juist omdat het zo voor zich spreekt dat mensen vervelende dingen meemaken hoeft het er van mij niet bij. E dat ze het verwerkt heeft, wekt bij mij de indruk dat ze er nog mee bezig is.
Ok.
  zondag 2 maart 2008 @ 22:20:43 #128
84009 girllover
You had me at hello
pi_57114773
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:19 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Ok.
pi_57114843
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:20 schreef girllover het volgende:

[..]

Ben denk ik een beetje allergisch geworden voor mensen die vooral niet een 'probleemgeval' willen als ze aan het daten zijn. Op de keper af zijn we echter allemaal ' probleemgevallen' met verledens, angsten en onzekerheden. Vandaar mijn reactie.

Verder goed topic.
  zondag 2 maart 2008 @ 22:34:44 #130
84009 girllover
You had me at hello
pi_57115089
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:24 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Ben denk ik een beetje allergisch geworden voor mensen die vooral niet een 'probleemgeval' willen als ze aan het daten zijn. Op de keper af zijn we echter allemaal ' probleemgevallen' met verledens, angsten en onzekerheden. Vandaar mijn reactie.
Snap ik. Maar als mensen bij een tweede afspraakje al hysterisch gaan doen oer hun verleden... en wat probleemgevallen betreft, ik versta daar iemand onder met een psychiatrisch verleden of die weleens een zelfmoordpoging heeft gedaan en daar zou ik niet zo graag een relatie mee willen.
quote:
Verder goed topic.
Bedankt, ik vind het ook wel lachen, omdat ik me er zo aan erger als ik die profielen lees. ier kan ik erom lachen.
  zondag 2 maart 2008 @ 22:37:46 #131
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57115159
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:38 schreef -skippybal- het volgende:
Ach, altijd nog beter dan de mensen die als hobby "leuke dingen doen" hebben
Of "ook van lekker eten houden". .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_57115180
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:41 schreef girllover het volgende:

[..]

At your service:

"Jij: kent jezelf redelijk goed en hebt je zaakjes op orde; eigen huisje met eigen spulletjes. In dat huis staan ook leesboeken, niet te verwarren met stripboeken) en kookboeken die weleens open zijn geweest Je spreekt en schrijft ABN, je rookt alleen waterpijp of heeeel weinig, je houdt van dieren en niet op de allerlaatste plaats van kinderen want het is natuurlijk een vanzelfsprekendheid, dat, mochten wij samenkomen en blijven, gaan zorgen voor samensmelting. (geen doel op zich hier trouwens). Je hebt een goed gevuld sociaal leven en je draagt je maatschappelijke steentje ook bij. Je hebt en houdt je eigen bezigheden, je bent ondernemend, reislustig, je bent groter dan ik, draagt geen oorbellen, je bent sportief en eigenwijs. Ik hoop dat ik niet al te veeleisend ben als ik hoop dat je ook nog attent bent, je geen accent hebt (Brabants zachte G mag hahaha) dat je graag kookt en dat je ook nog een heel goeie minnaar bent....".
Heel aantrekkelijk wordt het zo, als iemand het als een soort schooljuf op een rijtje zet.

"Gek genoeg heb ik meer van Australië en Nieuw Zeeland gezien dan van Europa."
Wow, ze heeft echt veel gereisd! Ze is echt heel avontuurlijk!

"Een (open) relatie, die heb ik al dus als je daar naar opzoek bent, doe geen moeite...dames hebben momenteel de voorkeur!"

"Voel me aangetrokken tot:
het strand, intelligentie, sterke persoonlijkheid, optimisme, droge humor, stoer, kwetsbaarheid, tikkie ondeugend, brownie met ijs, Venetië, tegengas, in het donker uren over van alles en niks praten, fotografie, een ontwapenende glimlach, Guanajuato, kaarsjes, de kracht van communicatie, een zonsondergang, attent, spontane acties, spiritualiteit, Londen, bijdehand, films, het bos, dansen, inlevingvermogen, Latijns Amerika, avontuur, lekker gecompliceerd, lekker makkelijk, Barcelona, ogen waar ik verlegen van word, stijlvol, Caramel Frappuccino, lief, slonzig, netjes, zoenen in de regen…"

"Ik : bel opeens op en vraag of je mee gaat naar het strand
Jij : "ik wilde je net bellen om te vragen mee te gaan naar Londen, maar...maak je niet druk, dan we gaan toch lekker naar het STRAND!"
Ik : Grrrrr....... (pest je de volgende keer wel terug ;-)"

"Verder ben ik gek op uitdagingen en verrassingen, hou ik wel van een avondje stappen en lekker eten. Je kan me dan ook overal vinden, in een bruine kroeg, discotheek, loungebar of super chique restaurant. Ik hou dan ook van een biertje of wijntje (of champagne) op zijn tijd."
Oh my freakin' God...

Jeuk. Overal.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_57116095
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:37 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Of "ook van lekker eten houden". .
Ik hou van vies eten
  maandag 3 maart 2008 @ 00:56:56 #134
35415 nightfall
sickminded
pi_57118132
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:41 schreef girllover het volgende:

[..]

At your service:

"Jij: kent jezelf redelijk goed en hebt je zaakjes op orde; eigen huisje met eigen spulletjes. In dat huis staan ook leesboeken, niet te verwarren met stripboeken) en kookboeken die weleens open zijn geweest Je spreekt en schrijft ABN, je rookt alleen waterpijp of heeeel weinig, je houdt van dieren en niet op de allerlaatste plaats van kinderen want het is natuurlijk een vanzelfsprekendheid, dat, mochten wij samenkomen en blijven, gaan zorgen voor samensmelting. (geen doel op zich hier trouwens). Je hebt een goed gevuld sociaal leven en je draagt je maatschappelijke steentje ook bij. Je hebt en houdt je eigen bezigheden, je bent ondernemend, reislustig, je bent groter dan ik, draagt geen oorbellen, je bent sportief en eigenwijs. Ik hoop dat ik niet al te veeleisend ben als ik hoop dat je ook nog attent bent, je geen accent hebt (Brabants zachte G mag hahaha) dat je graag kookt en dat je ook nog een heel goeie minnaar bent....".
Heel aantrekkelijk wordt het zo, als iemand het als een soort schooljuf op een rijtje zet.

"Gek genoeg heb ik meer van Australië en Nieuw Zeeland gezien dan van Europa."
Wow, ze heeft echt veel gereisd! Ze is echt heel avontuurlijk!

"Een (open) relatie, die heb ik al dus als je daar naar opzoek bent, doe geen moeite...dames hebben momenteel de voorkeur!"

"Voel me aangetrokken tot:
het strand, intelligentie, sterke persoonlijkheid, optimisme, droge humor, stoer, kwetsbaarheid, tikkie ondeugend, brownie met ijs, Venetië, tegengas, in het donker uren over van alles en niks praten, fotografie, een ontwapenende glimlach, Guanajuato, kaarsjes, de kracht van communicatie, een zonsondergang, attent, spontane acties, spiritualiteit, Londen, bijdehand, films, het bos, dansen, inlevingvermogen, Latijns Amerika, avontuur, lekker gecompliceerd, lekker makkelijk, Barcelona, ogen waar ik verlegen van word, stijlvol, Caramel Frappuccino, lief, slonzig, netjes, zoenen in de regen…"

"Ik : bel opeens op en vraag of je mee gaat naar het strand
Jij : "ik wilde je net bellen om te vragen mee te gaan naar Londen, maar...maak je niet druk, dan we gaan toch lekker naar het STRAND!"
Ik : Grrrrr....... (pest je de volgende keer wel terug ;-)"

"Verder ben ik gek op uitdagingen en verrassingen, hou ik wel van een avondje stappen en lekker eten. Je kan me dan ook overal vinden, in een bruine kroeg, discotheek, loungebar of super chique restaurant. Ik hou dan ook van een biertje of wijntje (of champagne) op zijn tijd."
wat een mafketel, die gast vind zichzelf helemaal te gek, en waarschijnlijk issie zo stom als een varken en is die nog nooit verder dan ameland geweest.
pi_57118169
"Je hebt een goed gevuld sociaal leven"

wtf
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_57118254
Sja, als je die profielen leest zijn het allemaal Mensen Van Het Goede Leven.

Die Op Een Bepaalde Manier In Het Leven Staan.

En daarom iemand nodig hebben Die Op Dezelfde Golflengte Zit.

Zodat ze daar Diepe Gesprekken mee kunnen hebben. (met goede wijn, niemand drinkt kennelijk Jeepee Chenet of huis-slobberwijn, dus ik snap niet waarom supermarkten dat spul nog verkopen )

En door die gesprekken Een Klik Voelen.

Een romantische bereisde man die dol is op goede gesprekken en verstand heeft van goede wijn en koken, ik zou er meteen voor tekenen.
Dat al deze prachtmensen nog single zijn, ik kan er met mijn verstand niet bij.

[ Bericht 4% gewijzigd door zwemmerseczeem op 03-03-2008 01:24:55 ]
pi_57118364
Toch apart dat mensen menen enige vorm van sociale waardigheid te hebben, dan wel respect te verdienen en vergaande eisen mogen stellen bij het ingeschreven staan op een dating site.
pi_57119253
Alsof al die enorme voorwaarden er al te veel toe doen als je na een dag werken thuis komt en met je vadsige lijf op de bank tegen elkaar aan hangt.
Jesus saves but death prevails.
  maandag 3 maart 2008 @ 07:38:15 #139
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_57119595
Deze past volgens mij ook wel in 't rijtje:
quote:
Time to share my life!

Ik hou van vrijheid (niet te veel moeten, regels etc.), kan genieten van vrije tijd en reizen (lantefanteren in een hippe stad, ontdekken van een nieuwe cultuur of chillen op een eiland), lekker thuis rommelen, goede gesprekken, beetje sarren/ plagen. Ik heb flair, maar ben soms ook verlegen/ afwachtend (depends on situation), serieus&laid-back. And more to find out..!

Ik zou het leuk vinden om een ondernemende man te leren kennen die lief&zorgzaam, positief ingesteld, redelijk outgoing, open minded en liefst hoogopgeleid is... En ook nog iets bijzonders heeft! ;-)

Schot in de roos?! Dan vind ik het leuk een berichtje van je te mogen ontvangen :-)
Vooral dat laatste dat ik vet gemaakt heb... Iets bijzonders? Een houten been of zo?
  maandag 3 maart 2008 @ 07:56:16 #140
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_57119698
Lig onder de tafel van het lachen
  maandag 3 maart 2008 @ 08:18:20 #141
84009 girllover
You had me at hello
pi_57119859
quote:
Op maandag 3 maart 2008 01:13 schreef Synthesist het volgende:
Toch apart dat mensen menen enige vorm van sociale waardigheid te hebben, dan wel respect te verdienen en vergaande eisen mogen stellen bij het ingeschreven staan op een dating site.
  maandag 3 maart 2008 @ 08:24:41 #142
179752 TheChemeng
['æbsin&#;] Ikea boy
pi_57119907
quote:
Op maandag 3 maart 2008 07:38 schreef Chevalric het volgende:
Vooral dat laatste dat ik vet gemaakt heb... Iets bijzonders? Een houten been of zo?
Plus een haak en een papegaai.

Overigens zou ik na dit topic gelezen te hebben dus het internet daten afgezworen hebben (als ik zo ver gezonken was).
The Dutch are bastards and the French ten times worse.
Quod nihil sit tam infirmum aut instabile quam fama potentiae non sua vi nixa
pi_57119927
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:24 schreef Alleslijm het volgende:
Vrouw in de 20, sport niet (toch een keurige BMI), houdt niet van reizen en vriendinnen die 'dolgraag' Spaans willen leren. Wanneer gaan we trouwen?
Oh, ja, van die dozen die graag weeshuizen willen bouwen in Guatamala, maar echt dóen, ho maar.

En vrouwen die zich "intens" noemen zijn gewoon labiel, die gaan binnen de kortste keren tegen je schreeuwen omdat je ze "niet begrijpt".
  maandag 3 maart 2008 @ 09:00:16 #144
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_57120271
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:42 schreef girllover het volgende:
Zit ik er weer een jaar aan vast voor 174,50 euro.

wtf dat is nog is duur voor een profielensite!
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  maandag 3 maart 2008 @ 09:03:35 #145
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_57120300
Op zich vind ik internet daten niet zo sneu hoor. Je kan zeggen wat je wilt, maar op zich is er helemaal niks mis mee om elkaar zo te leren kennen.

Wat me opvalt is het hele subcultuurtje dat er blijkbaar om internet-daten hangt, en dat is wel weer jammer. Veel meer kerels, en vrouwen wdb, zouden een leuke partner kunnen scoren als internetdaten wat normaler werd. Denk ik dan.

Profielen die volstaan met "passies", "verre reizen" en veel positieve reclame voor zichzelf zijn op zich niet veel anders dan IRL (ik ga in de kroeg niet staan brullen over mijn onverwerkte verleden als ik met een meisje sta te kletsen, snap je), maar het lijkt alsof er legio ongeschreven regels zijn over wat leuk is, en wat hoort in een profiel, etc.

Dat "hobbies" is vervangen door "passies" is er volgens mij eentje, en zo zijn er nog wel tientallen. Ik snap niet dat mensen zichzelf (en elkaar) dat soort ongeschreven regels gaan zitten opleggen maar aan de andere kant, FOK! is precies hetzelfde.
  maandag 3 maart 2008 @ 09:04:58 #146
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_57120308
quote:
Op maandag 3 maart 2008 09:03 schreef Slarioux het volgende:
Dat "hobbies" is vervangen door "passies" is er volgens mij eentje, en zo zijn er nog wel tientallen. Ik snap niet dat mensen zichzelf (en elkaar) dat soort ongeschreven regels gaan zitten opleggen maar aan de andere kant, FOK! is precies hetzelfde.
En wat dat betreft zijn de FOK!kers geen haar beter dan de internet-daters. De nadruk ligt hier toevallig niet op daten, dat is het enige.
  maandag 3 maart 2008 @ 09:20:39 #147
3767 Herald
Come get some
pi_57120563
quote:
Op zondag 2 maart 2008 10:56 schreef N.icka het volgende:
Het maakt geen hol uit wat je in zo'n advertentie zet , mannen lezen ze echt niet en schrijven elke vrouw terug bij wie ze een kans maken om te neuken
quote:
Op maandag 3 maart 2008 09:04 schreef Slarioux het volgende:
En wat dat betreft zijn de FOK!kers geen haar beter dan de internet-daters.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 3 maart 2008 @ 09:43:33 #148
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57120935
Jij ziet op relatiewebsites?
There is no rehab for stupidity.
pi_57121253
Ja, sommige profielen zijn echt triest, wat ik hier zo lees in het topic.
pi_57121919
De meeste mensen op een relatie website zijn mensen met weinig zelfvertrouwen.

Dus wil je semi sex relaties dan geef ik je een paar tips:

0. Reageer alleen op advertenties met foto. Alles zonder foto = niet serieus of dik en lelijk
1. Kies de in jouw ogen mooiste dame uit.
2. Lees het profiel door (hoe onzinnig het ook klinkt, hier op maak je een verhaaltje voor punt 3)
3. Vertel wat ze graag willen horen. (praat naar hun mond, houden ze van kinderen, dan hou jij er ook van)
4. Nodig ze uit bij jou thuis en zeg dat je voor ze wil koken (doet het altijd goed)

Tussen stap 3 en 4 kan een week of langer tussen zitten. je moet eerst een redelijke vertrouwensband opbouwen. Hoe snel dit is gaat hangt af van je ervaring en de onzekerheid van de ander.

Als ze eenmaal bij jou thuis zijn dan kan het eigenlijk al niet meer stuk (of je moet enorm lomp doen)

je kan ze aan het lijntje houden of je dumpt ze een paar dagen later en ga verder met score
Een echte player houdt er een stuk of 3 aan het lijntje

Blijf echter wel punt 2 in je gedachte houden. anders lopen ze weg
Verder moet je goed kunnen liegen en erg goed zijn in het onthouden van namen en specifieke kenmerken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')