Het ging mij erom dat er stond "Verleden verwerkt". Juist omdat het zo voor zich spreekt dat mensen vervelende dingen meemaken hoeft het er van mij niet bij. E dat ze het verwerkt heeft, wekt bij mij de indruk dat ze er nog mee bezig is.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:14 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Dat hele ' verleden verwerkt' dat gaf aan dat er een verleden was, en dan heb je natuurlijk al meteen een puntje tegen.. volgens sommigen hier dan .
Dat irriteert me. Newsflash: We hebben allemaal een verleden. Als je niet wat met iemand wil die verdrietige zaken heeft meegemaakt (en daar missschien eens over wil praten!!Oh NOES!!) moet je een realdoll kopen. Die gaan gegarandeerd niet zeggen dat ze hun overleden opa wel eens missen.
Ok.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:17 schreef girllover het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat er stond "Verleden verwerkt". Juist omdat het zo voor zich spreekt dat mensen vervelende dingen meemaken hoeft het er van mij niet bij. E dat ze het verwerkt heeft, wekt bij mij de indruk dat ze er nog mee bezig is.
Ben denk ik een beetje allergisch geworden voor mensen die vooral niet een 'probleemgeval' willen als ze aan het daten zijn. Op de keper af zijn we echter allemaal ' probleemgevallen' met verledens, angsten en onzekerheden. Vandaar mijn reactie.quote:
Snap ik. Maar als mensen bij een tweede afspraakje al hysterisch gaan doen oer hun verleden... en wat probleemgevallen betreft, ik versta daar iemand onder met een psychiatrisch verleden of die weleens een zelfmoordpoging heeft gedaan en daar zou ik niet zo graag een relatie mee willen.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:24 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ben denk ik een beetje allergisch geworden voor mensen die vooral niet een 'probleemgeval' willen als ze aan het daten zijn. Op de keper af zijn we echter allemaal ' probleemgevallen' met verledens, angsten en onzekerheden. Vandaar mijn reactie.
Bedankt, ik vind het ook wel lachen, omdat ik me er zo aan erger als ik die profielen lees. ier kan ik erom lachen.quote:Verder goed topic.
Of "ook van lekker eten houden".quote:Op zondag 2 maart 2008 21:38 schreef -skippybal- het volgende:
Ach, altijd nog beter dan de mensen die als hobby "leuke dingen doen" hebben
Oh my freakin' God...quote:Op zondag 2 maart 2008 14:41 schreef girllover het volgende:
[..]
At your service:
"Jij: kent jezelf redelijk goed en hebt je zaakjes op orde; eigen huisje met eigen spulletjes. In dat huis staan ook leesboeken, niet te verwarren met stripboeken) en kookboeken die weleens open zijn geweestJe spreekt en schrijft ABN, je rookt alleen waterpijp of heeeel weinig, je houdt van dieren en niet op de allerlaatste plaats van kinderen want het is natuurlijk een vanzelfsprekendheid, dat, mochten wij samenkomen en blijven, gaan zorgen voor samensmelting. (geen doel op zich hier trouwens). Je hebt een goed gevuld sociaal leven en je draagt je maatschappelijke steentje ook bij. Je hebt en houdt je eigen bezigheden, je bent ondernemend, reislustig, je bent groter dan ik, draagt geen oorbellen, je bent sportief en eigenwijs. Ik hoop dat ik niet al te veeleisend ben als ik hoop dat je ook nog attent bent, je geen accent hebt (Brabants zachte G mag hahaha) dat je graag kookt en dat je ook nog een heel goeie minnaar bent....".
Heel aantrekkelijk wordt het zo, als iemand het als een soort schooljuf op een rijtje zet.![]()
"Gek genoeg heb ik meer van Australië en Nieuw Zeeland gezien dan van Europa."
Wow, ze heeft echt veel gereisd! Ze is echt heel avontuurlijk!![]()
"Een (open) relatie, die heb ik al dus als je daar naar opzoek bent, doe geen moeite...dames hebben momenteel de voorkeur!"![]()
"Voel me aangetrokken tot:
het strand, intelligentie, sterke persoonlijkheid, optimisme, droge humor, stoer, kwetsbaarheid, tikkie ondeugend, brownie met ijs, Venetië, tegengas, in het donker uren over van alles en niks praten, fotografie, een ontwapenende glimlach, Guanajuato, kaarsjes, de kracht van communicatie, een zonsondergang, attent, spontane acties, spiritualiteit, Londen, bijdehand, films, het bos, dansen, inlevingvermogen, Latijns Amerika, avontuur, lekker gecompliceerd, lekker makkelijk, Barcelona, ogen waar ik verlegen van word, stijlvol, Caramel Frappuccino, lief, slonzig, netjes, zoenen in de regen…"
![]()
"Ik : bel opeens op en vraag of je mee gaat naar het strand
Jij : "ik wilde je net bellen om te vragen mee te gaan naar Londen, maar...maak je niet druk, dan we gaan toch lekker naar het STRAND!"
Ik : Grrrrr....... (pest je de volgende keer wel terug ;-)"
![]()
"Verder ben ik gek op uitdagingen en verrassingen, hou ik wel van een avondje stappen en lekker eten. Je kan me dan ook overal vinden, in een bruine kroeg, discotheek, loungebar of super chique restaurant. Ik hou dan ook van een biertje of wijntje (of champagne) op zijn tijd."
wat een mafketel, die gast vind zichzelf helemaal te gek, en waarschijnlijk issie zo stom als een varken en is die nog nooit verder dan ameland geweest.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:41 schreef girllover het volgende:
[..]
At your service:
"Jij: kent jezelf redelijk goed en hebt je zaakjes op orde; eigen huisje met eigen spulletjes. In dat huis staan ook leesboeken, niet te verwarren met stripboeken) en kookboeken die weleens open zijn geweestJe spreekt en schrijft ABN, je rookt alleen waterpijp of heeeel weinig, je houdt van dieren en niet op de allerlaatste plaats van kinderen want het is natuurlijk een vanzelfsprekendheid, dat, mochten wij samenkomen en blijven, gaan zorgen voor samensmelting. (geen doel op zich hier trouwens). Je hebt een goed gevuld sociaal leven en je draagt je maatschappelijke steentje ook bij. Je hebt en houdt je eigen bezigheden, je bent ondernemend, reislustig, je bent groter dan ik, draagt geen oorbellen, je bent sportief en eigenwijs. Ik hoop dat ik niet al te veeleisend ben als ik hoop dat je ook nog attent bent, je geen accent hebt (Brabants zachte G mag hahaha) dat je graag kookt en dat je ook nog een heel goeie minnaar bent....".
Heel aantrekkelijk wordt het zo, als iemand het als een soort schooljuf op een rijtje zet.![]()
"Gek genoeg heb ik meer van Australië en Nieuw Zeeland gezien dan van Europa."
Wow, ze heeft echt veel gereisd! Ze is echt heel avontuurlijk!![]()
"Een (open) relatie, die heb ik al dus als je daar naar opzoek bent, doe geen moeite...dames hebben momenteel de voorkeur!"![]()
"Voel me aangetrokken tot:
het strand, intelligentie, sterke persoonlijkheid, optimisme, droge humor, stoer, kwetsbaarheid, tikkie ondeugend, brownie met ijs, Venetië, tegengas, in het donker uren over van alles en niks praten, fotografie, een ontwapenende glimlach, Guanajuato, kaarsjes, de kracht van communicatie, een zonsondergang, attent, spontane acties, spiritualiteit, Londen, bijdehand, films, het bos, dansen, inlevingvermogen, Latijns Amerika, avontuur, lekker gecompliceerd, lekker makkelijk, Barcelona, ogen waar ik verlegen van word, stijlvol, Caramel Frappuccino, lief, slonzig, netjes, zoenen in de regen…"
![]()
"Ik : bel opeens op en vraag of je mee gaat naar het strand
Jij : "ik wilde je net bellen om te vragen mee te gaan naar Londen, maar...maak je niet druk, dan we gaan toch lekker naar het STRAND!"
Ik : Grrrrr....... (pest je de volgende keer wel terug ;-)"
![]()
"Verder ben ik gek op uitdagingen en verrassingen, hou ik wel van een avondje stappen en lekker eten. Je kan me dan ook overal vinden, in een bruine kroeg, discotheek, loungebar of super chique restaurant. Ik hou dan ook van een biertje of wijntje (of champagne) op zijn tijd."
Vooral dat laatste dat ik vet gemaakt heb... Iets bijzonders? Een houten been of zo?quote:Time to share my life!
Ik hou van vrijheid (niet te veel moeten, regels etc.), kan genieten van vrije tijd en reizen (lantefanteren in een hippe stad, ontdekken van een nieuwe cultuur of chillen op een eiland), lekker thuis rommelen, goede gesprekken, beetje sarren/ plagen. Ik heb flair, maar ben soms ook verlegen/ afwachtend (depends on situation), serieus&laid-back. And more to find out..!
Ik zou het leuk vinden om een ondernemende man te leren kennen die lief&zorgzaam, positief ingesteld, redelijk outgoing, open minded en liefst hoogopgeleid is... En ook nog iets bijzonders heeft! ;-)
Schot in de roos?! Dan vind ik het leuk een berichtje van je te mogen ontvangen :-)
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:13 schreef Synthesist het volgende:
Toch apart dat mensen menen enige vorm van sociale waardigheid te hebben, dan wel respect te verdienen en vergaande eisen mogen stellen bij het ingeschreven staan op een dating site.
Plus een haak en een papegaai.quote:Op maandag 3 maart 2008 07:38 schreef Chevalric het volgende:
Vooral dat laatste dat ik vet gemaakt heb... Iets bijzonders? Een houten been of zo?
Oh, ja, van die dozen die graag weeshuizen willen bouwen in Guatamala, maar echt dóen, ho maar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:24 schreef Alleslijm het volgende:
Vrouw in de 20, sport niet (toch een keurige BMI), houdt niet van reizen en vriendinnen die 'dolgraag' Spaans willen leren. Wanneer gaan we trouwen?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:42 schreef girllover het volgende:
Zit ik er weer een jaar aan vast voor 174,50 euro.
En wat dat betreft zijn de FOK!kers geen haar beter dan de internet-daters. De nadruk ligt hier toevallig niet op daten, dat is het enige.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:03 schreef Slarioux het volgende:
Dat "hobbies" is vervangen door "passies" is er volgens mij eentje, en zo zijn er nog wel tientallen. Ik snap niet dat mensen zichzelf (en elkaar) dat soort ongeschreven regels gaan zitten opleggen maar aan de andere kant, FOK! is precies hetzelfde.
quote:Op zondag 2 maart 2008 10:56 schreef N.icka het volgende:
Het maakt geen hol uit wat je in zo'n advertentie zet , mannen lezen ze echt niet en schrijven elke vrouw terug bij wie ze een kans maken om te neuken
quote:Op maandag 3 maart 2008 09:04 schreef Slarioux het volgende:
En wat dat betreft zijn de FOK!kers geen haar beter dan de internet-daters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |