abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57190448
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:15 schreef Herald het volgende:

[..]

hear hear, in het echte leven liegt niemand, doet niemand zich beter voor en zijn players slechts een mythe.
Ja, zeker heb je in de realiteit ook leugenachtig gespuis d'r tussen lopen, maar in de realiteit heb je die toch een stuk sneller door (uitgaande van uiterlijk, taalgebruik, body language, noem maar op), dan dat je dat zou moeten doen aan de hand van wat tekst en wat slechte kwaliteitsfoto's.
pi_57191071
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef girllover het volgende:
We hebben volgens mij een winnaar:

"'handje-in-handje-met-vier-blote-voetjes-een-deel-van-de-Hollandse-kustlijn-af-te-lopen-om-vervolgens-afgepeigerd-neer-te-strijken-voor-een-goede-fles-wijn-of-wanneer-afwezig-blikjes-koud-bier-om-vervolgens-elkaars-levens-en-het-leven-in-het algemeen-vol-met-interessante-gebeurtenissen-en-onzinnigheden-eens-goed-relativerend-onder-de-loep-te-nemen-om-vervolgens-over-te-gaan-in-een-slap-ouwehoeren-over-bijvoorbeeld-de-laatste-show-van-theo-maassen-tussendoor-elkaars-rug-insmerend-want-het-is-hoog-zomer-en-dan-samen-op-het-idee-komen-en-te-besluiten-diezelfde-dag-nog-de-thalys-te-pakken-want-in-parijs-schijnt-die-avond-een-heel-leuk-optreden-te-zijn..."

Die laatste 'zin'. Daar krijg ik echt jeuk van, ja 'echt. Wat onzettend geforceerd spontaan zeg. Vooral dat drammerige "diezelfde dag nog'

En waarom staan die streepjes tussen alle woorden in?
Tja, in het dagelijks leven is van een van beiden het paspoort verlopen, of kan geen oppas krijgen
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 6 maart 2008 @ 18:17:58 #228
84009 girllover
You had me at hello
pi_57202004
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:38 schreef Shivo het volgende:

[..]

Om maar aan te geven dat je niet kansloos hoeft te zijn om online te daten. En ik ken ook erg aantrekkelijke dames die op die manier aan de man proberen te komen.
Da's waar.Het feit dat je veel aandacht krijgt, wil inderdaad niet zeggen dat je aandacht krijgt van iemand die je zelf leuk vindt.
  donderdag 6 maart 2008 @ 18:19:52 #229
84009 girllover
You had me at hello
pi_57202025
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:04 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Nog erger ... erg ... de overtreffende trap ... maar goed zonder dat ik het zelf kan waarnemen. Sure.
Er staan heel mooie meisjes op die relatiesites hoor. Schrijf jezelf voor de grap eens in op Relatieplanet. Ik wil niet zeggen dat er verder niks met die vrouwen is want dat weet ik niet, maar ze zijn wel mooi (als het hun foto's zijn).
pi_57202234
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 18:19 schreef girllover het volgende:

[..]
Er staan heel mooie meisjes op die relatiesites hoor. Schrijf jezelf voor de grap eens in op Relatieplanet. Ik wil niet zeggen dat er verder niks met die vrouwen is want dat weet ik niet, maar ze zijn wel mooi (als het hun foto's zijn).
Niet over kwalificeren ... mooi is een groot woord.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  donderdag 6 maart 2008 @ 18:47:15 #231
84009 girllover
You had me at hello
pi_57202568
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 18:31 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Niet over kwalificeren ... mooi is een groot woord.
Wat bedoel je? Bedoel je "niet overdrijven"?
  donderdag 6 maart 2008 @ 20:23:31 #232
84009 girllover
You had me at hello
pi_57205184
Ik heb er weer een hoor:

"Steekwoorden:
Filmhuis, Pepijn, Oerol, Guggenheim, Volkskrant, Almodóvar, Gael García Bernal;
Fugees, Manu Chao, David Gray, Juluka, Vas."

WTF. Ik dacht dat er stond Jodie Bernal. Dan hadden we nog iets gemeen gehad.

[ Bericht 10% gewijzigd door girllover op 06-03-2008 20:36:51 ]
  donderdag 6 maart 2008 @ 20:45:59 #233
84009 girllover
You had me at hello
pi_57205868
"De geringe ruimte waarin jij en ik onszelf hier kunnen voorstellen doet tekort aan wie wew werkelijk zijn.Geschreven woorden en een foto vallen niet samen met de sfeer die onstaat als we tegenover elkaar zitten en echt contact hebben.

Ik ben een intelligente, positief ingestelde, niet onaantrekkelijke, gevoelsrijke, actieve, zeker niet saaie, krachtige en aardige, betroubare, best wel leuke vrouw met humor..."

Jammer dat ik haar foto er niet bij mag/kan plaatsen. Het lijkt wel die vrouw van The Weakest Link.
pi_57206001
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:45 schreef girllover het volgende:
"De geringe ruimte waarin jij en ik onszelf hier kunnen voorstellen doet tekort aan wie wew werkelijk zijn.Geschreven woorden en een foto vallen niet samen met de sfeer die onstaat als we tegenover elkaar zitten en echt contact hebben.

Ik ben een intelligente, positief ingestelde, niet onaantrekkelijke, gevoelsrijke, actieve, zeker niet saaie, krachtige en aardige, betroubare, best wel leuke vrouw met humor..."

Jammer dat ik haar foto er niet bij mag/kan plaatsen. Het lijkt wel die vrouw van The Weakest Link.
je mag de vrouw van the weakest link wel linken
  donderdag 6 maart 2008 @ 21:00:03 #235
84009 girllover
You had me at hello
pi_57206211
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:50 schreef koffiegast het volgende:

[..]

je mag de vrouw van the weakest link wel linken
Die kan je zelf googelen.
pi_57206993
quote:
Op maandag 3 maart 2008 01:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Sja, als je die profielen leest zijn het allemaal Mensen Van Het Goede Leven.

Die Op Een Bepaalde Manier In Het Leven Staan.

En daarom iemand nodig hebben Die Op Dezelfde Golflengte Zit.

Zodat ze daar Diepe Gesprekken mee kunnen hebben. (met goede wijn, niemand drinkt kennelijk Jeepee Chenet of huis-slobberwijn, dus ik snap niet waarom supermarkten dat spul nog verkopen )

En door die gesprekken Een Klik Voelen.

Een romantische bereisde man die dol is op goede gesprekken en verstand heeft van goede wijn en koken, ik zou er meteen voor tekenen.
Dat al deze prachtmensen nog single zijn, ik kan er met mijn verstand niet bij.
Je slaat de spijker op z'n kop! Je zou hier een Jiskefet-sketch over moeten maken!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 10:53:43 #237
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_57217169
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:23 schreef girllover het volgende:
Ik heb er weer een hoor:

"Steekwoorden:
Filmhuis, Pepijn, Oerol, Guggenheim, Volkskrant, Almodóvar, Gael García Bernal;
Fugees, Manu Chao, David Gray, Juluka, Vas."
Wat is haar nickname dan, IntellectueleTina01 ofzo?
Ik kijk naar filmhuisch-films, kijk mij eens verheven zijn.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_57222538
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:32 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op z'n kop! Je zou hier een Jiskefet-sketch over moeten maken!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:43:16 #239
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_57224375
'Ik ben heel eerlijk. Zodra we afspreken zal ik alles doen om in je te komen. En nadat ik je volgespoten heb ben ik weg voordat je door hebt dat je een handdoekje moet pakken. Reageer maar ofzo.

PS. Ik schuw geen illegale middelen om in je te komen.'
pi_57226129
Al die profiel teksten doen me denken aan...http://stuffwhitepeoplelike.wordpress.com/
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  vrijdag 7 maart 2008 @ 18:15:57 #241
205868 DeSnelkiezer
Snelkeuze Toets!
pi_57226293
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:45 schreef Synthesist het volgende:

[..]

Die kom je in het echte leven wel tegen. Maar die mannen zijn vaak al bezet om die reden. Normale mensen zullen de realiteit altijd verkiezen boven internet, en daarom kom je op relatiesites mensen tegen waar meer mis mee is.
wel fijn dat jij even bepaalt wat normaal is.
overigens is er met iedereen wel 'wat' mis.
zo weet ik bijvoorbeeld al wat er mis is met jou
je bent gewoon te arrogant voor woorden!
Kapitein van de keuze en meester van de mogelijkheid.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 18:37:43 #242
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_57226679
quote:
If men wrote their m4w ads the same way, we would expect to see something like this:
Leuk om te lezen: http://www.craigslist.org/about/best/den/588567246.html
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:04:44 #243
84009 girllover
You had me at hello
pi_57227223
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:53 schreef Detroit het volgende:

[..]

Wat is haar nickname dan, IntellectueleTina01 ofzo?
Ik kijk naar filmhuisch-films, kijk mij eens verheven zijn.
Ja, precies, irritant is dat. En zielig.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:25:00 #244
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_57227685
Ik word echt zo ziek van dit soort vrouwen. Bah.

Als ze zo perfect zouden zijn als ze zich voordoen, dan stonden ze niet met hun verhaaltje op een datingsite.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:39:22 #245
84009 girllover
You had me at hello
pi_57231028
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:25 schreef Lakitu het volgende:
Ik word echt zo ziek van dit soort vrouwen. Bah.

Als ze zo perfect zouden zijn als ze zich voordoen, dan stonden ze niet met hun verhaaltje op een datingsite.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:40:55 #246
84009 girllover
You had me at hello
pi_57231070
Ik heb er weer een:

"Ik: ondernemend, pittig, lief, charmant...
gerbera's, paulo coelho, dansen, sterren, chenin blanc, terrasjes, strandwandelingen, jack johnson, amos lee, frida, dalí, barcelona, jordanië, marakesh, etentjes, tonijn, fotograferen, lounchen, strand, schrijven, lachen, hosta's, regendruppels op bladeren, stilte, water, zon, ondernemen, flair, stijl, orchideën, magazines, kaarsen, schilderijen, kleur, vrouwelijk, charme, rust, vuur, open haarden, fakkels, taartjes, espresso, passie..."

Alleen dat "regendruppels op bladeren" al. Je bent toch niet helemaal lekker als je dat in je profiel op een relatiesite zet?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:45:30 #247
84009 girllover
You had me at hello
pi_57231204
En nog een. Deze tekst is zo mogelijk nog erger dan de vorige. De allerergste dingen heb ik vet gemaakt:

"A few words from me to you, die ik belangrijk vind, mij enigszins omschrijven en mijn aandacht trekken..

Aanvulling, attent, avondmens, buiten, candles, caring, charming, class, dansen, details, doorzettingsvermogen, eerlijk, eigenzinnig, energiek, enthousiast, Faithless, family, flexibel, friends, gentleman, gezelligheid, groei, hotels, humor, inhoud, interessant, jezelf zijn, kieskeurig, kritisch, kuiltjes, kwaliteit, lachen, lekker, lief, lingerie, mening, muziek, nieuwsgierig, ogen, ondernemend, organized, ouder, passie, perfectionistisch, personality, Quest, realistisch, reizen, romantiek, rustig, scones, serieus, shoes, Snapple, sociaal, soulmate, speed, spontaan, stabiel, Starbucks, steenbok, stijlvol, strand, tanden, Uggs, uniek, verantwoordelijk, verwennen, verzorgd, vrolijk, vrouwelijk, waarderen, waarheid, watermeloen, wijs, zee, zelfontwikkeling, zelfrespect, zon."

Hoe is het mogelijk dat zo'n vrouw nog alleenstaand is!
pi_57231444
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 21:45 schreef girllover het volgende:
En nog een. Deze tekst is zo mogelijk nog erger dan de vorige. De allerergste dingen heb ik vet gemaakt:

"A few words from me to you, die ik belangrijk vind, mij enigszins omschrijven en mijn aandacht trekken..

Aanvulling, attent, avondmens, buiten, candles, caring, charming, class, dansen, details, doorzettingsvermogen, eerlijk, eigenzinnig, energiek, enthousiast, Faithless, family, flexibel, friends, gentleman, gezelligheid, groei, hotels, humor, inhoud, interessant, jezelf zijn, kieskeurig, kritisch, kuiltjes, kwaliteit, lachen, lekker, lief, lingerie, mening, muziek, nieuwsgierig, ogen, ondernemend, organized, ouder, passie, perfectionistisch, personality, Quest, realistisch, reizen, romantiek, rustig, scones, serieus, shoes, Snapple, sociaal, soulmate, speed, spontaan, stabiel, Starbucks, steenbok, stijlvol, strand, tanden, Uggs, uniek, verantwoordelijk, verwennen, verzorgd, vrolijk, vrouwelijk, waarderen, waarheid, watermeloen, wijs, zee, zelfontwikkeling, zelfrespect, zon."

Hoe is het mogelijk dat zo'n vrouw nog alleenstaand is!
ze is lelijk? heeft zware stoornissen? hoer/drugsverslaafde? Vraag is of het wel allemaal klopt ;/ ik bedoel kan ook een lijst opdreunen, wie niet
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:10:07 #249
84009 girllover
You had me at hello
pi_57231762
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 21:55 schreef koffiegast het volgende:

[..]

ze is lelijk? heeft zware stoornissen? hoer/drugsverslaafde? Vraag is of het wel allemaal klopt ;/ ik bedoel kan ook een lijst opdreunen, wie niet
Dat was sarcastisch bedoeld.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:13:17 #250
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_57231827
ik vind ze wel orgineel
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')