Die klik werkte dan alleen in die relatie, met alles erop en eraan, dát is waarom ik op diegene viel, dát is voor mij de liefdesband die je dan hebt. Als het dan uit is, dan voelt het voor mij als 'Settling for Less' als ik er nog een vriendschap mee zou gaan onderhouden. Daarvoor was ik niet in diegene geinteresseerd, vrienden heb ik wel genoeg.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:52 schreef thaleia het volgende:
Ik snap dat 'over is over' echt niet...met hoeveel mensen heb je nou zo'n goeie klik? Even ervan uitgaande dat het niet alleen maar een lichamelijke klik was dan he.
very true, maar dan heb je het dus niet meer over een ex waar nog een hele liefdesgeschiedenis aan vasthangt, en daar ging het nou net om in deze discussie toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:22 schreef thaleia het volgende:
Dat denk ik ook dan ja in jouw geval. Ik heb ook genoeg vrienden, maar met sommige klikt het beter dan met andere. Een "ultiem goede klik" kan er voor mij ook bij een lichamelijk totaal onaantrekkelijke persoon zijn. Daar begin je dan dus geen relatie mee, maar het is wel iemand om te koesteren omdat er niet zoveel mensen zijn met wie het zo goed klikt.
Dat is iets waar alleen een vrouw echt achter kan staan denk ik; mannen zullen zich toch blijven afvragen of er méér kan gebeuren met betreffende vrouw. (There's an elephant in the room and his name is sex...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:03 schreef thaleia het volgende:
Je kunt iemand toch gewoon een tof mens vinden, ook al gaat er geen relatie van komen of ook al is de relatie voorbij?
I tend to disagree. Niet elke man heeft sex in zijn achterhoofd hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is iets waar alleen een vrouw echt achter kan staan denk ik; mannen zullen zich toch blijven afvragen of er méér kan gebeuren met betreffende vrouw. (There's an elephant in the room and his name is sex...)
Dat maakt wel een wezenlijk verschil, denk ik.
Want?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:30 schreef MLI het volgende:
Ook weer zo'n voorbeeldje van beter single zijn trouwens, als ik een vriend zou het contact met die kerel er heel anders uitzien.
Nouja, niet dus he.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:34 schreef thaleia het volgende:
Tegan, 18....dacht dat je ouder was. Die man moet de avond van z'n leven hebben gehad
Ik denk dat je hiermee wel gelijk hebtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:34 schreef thaleia het volgende:
Je kan toch ook gewoon er niet zo bij stilstaan of er wel of niet meer kan gebeuren en gewoon wel zien?
Ik geloof gewoon niet zo in die D'Angelo-theorieen. Ik heb zoveel mannelijke vrienden, en sommige daarvan zullen me zo onaantrekkelijk vinden dat er daarom geen 'sex-idee' de vriendschap in de weg staat, of ze hebben gewoon al een vriendin bij wie ze genoeg aan hun trekken komen. En andere zullen me wel aantrekkelijk vinden en het 'sex-idee' steeds in hun achterhoofd hebben....tot zover klopt die D'Angelo. Maar het gros is gewoon relaxed, staat er niet zo bij stil en neemt het zoals het komt. Denk ik. Maar goed ik ben geen man, misschien heb je gelijik. Voorlopig ga ik er vanuit dat er ook genoeg mannen zijn die er relaxt in staan.
Hehe, het was ook echt leuk. Ik kwam binnen en hij viel me meteen al op, en toevallig zaten wat vrienden van mij bij hem aan de tafel, dus op gegeven moment gingen we gewoon hele avond gezellig kletsen over echt van alles. Hij gaf me ook nog wat goede tips over mijn studie enzo, was heel tof. Maar we hebben geen nummer of iets uitgewisseld en hij was hier eenmalig meegekomen met vrienden. Dus die zie ik nooit meer. Ik heb ondertussen zijn emailadres gevonden via Hyves... Maar daar ga ik echt niets mee doen denk ik. Ik weet ook niet waarom ik hem ging zoeken op Hyves, moest denk even onbewust kijken of hij niet erg stom was zonder alcohol in mijn bloedquote:Tegan, 18....dacht dat je ouder was. Die man moet de avond van z'n leven hebben gehad
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:14 schreef Tegan het volgende:
De kroeg was weer top gister! Heel leuke man ontmoet, hele avond mee gepraat, maar hij is 30. Dus dat wordt hem ook niet. Maar wel echt leuke avond gehad
.
27 mag nog?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:14 schreef Tegan het volgende:
De kroeg was weer top gister! Heel leuke man ontmoet, hele avond mee gepraat, maar hij is 30. Dus dat wordt hem ook niet. Maar wel echt leuke avond gehad
.
ja de valkuil is nu om te denken dat de mannen waar je mee praat dus constantinu alleen maar aan De Eventuele Mogelijkheid zitten te denken, maar dat is natuurlijk ook weer niet zo. Het is iets wat sluimert in je achterhoofd, wat je je zo terloops even afvraagt, terwijl je dus gewoon relaxt blijft en een normale conversatie kan blijven voeren.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:34 schreef thaleia het volgende:
Maar het gros is gewoon relaxed, staat er niet zo bij stil en neemt het zoals het komt. Denk ik. Maar goed ik ben geen man, misschien heb je gelijik. Voorlopig ga ik er vanuit dat er ook genoeg mannen zijn die er relaxt in staan.
En dat is helemaal niet erg en gewoon natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, neem het allemaal niet té zwart-wit op, maar op één of ander subliminaal niveau speelt het denk ik wel mee in een ogenschijnlijke casual vriendschap tussen man en vrouw.
Wat is er mis met 30-jarigen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:14 schreef Tegan het volgende:
De kroeg was weer top gister! Heel leuke man ontmoet, hele avond mee gepraat, maar hij is 30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |