abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57229982
Zolang je er nog niet overheen bent is uit elkaars leven verdwijnen het prettigste, maar als die fase voorbij is (en dat moet je wel even zeker weten, vaak zoekt 1 vd 2 te vroeg weer toenadering) kun je het juist superleuk hebben met elkaar. Ik snap dat 'over is over' echt niet...met hoeveel mensen heb je nou zo'n goeie klik? Even ervan uitgaande dat het niet alleen maar een lichamelijke klik was dan he.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:09:00 #177
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_57230337
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 20:52 schreef thaleia het volgende:
Ik snap dat 'over is over' echt niet...met hoeveel mensen heb je nou zo'n goeie klik? Even ervan uitgaande dat het niet alleen maar een lichamelijke klik was dan he.
Die klik werkte dan alleen in die relatie, met alles erop en eraan, dát is waarom ik op diegene viel, dát is voor mij de liefdesband die je dan hebt. Als het dan uit is, dan voelt het voor mij als 'Settling for Less' als ik er nog een vriendschap mee zou gaan onderhouden. Daarvoor was ik niet in diegene geinteresseerd, vrienden heb ik wel genoeg.
Kortom, 't zal erop neerkomen dat dat lichamelijke toch wel een substantieel deel uitmaakt van Die Klik.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_57230654
Dat denk ik ook dan ja in jouw geval. Ik heb ook genoeg vrienden, maar met sommige klikt het beter dan met andere. Een "ultiem goede klik" kan er voor mij ook bij een lichamelijk totaal onaantrekkelijke persoon zijn. Daar begin je dan dus geen relatie mee, maar het is wel iemand om te koesteren omdat er niet zoveel mensen zijn met wie het zo goed klikt.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:32:41 #179
94676 Garisson72
pi_57240930
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 21:22 schreef thaleia het volgende:
Dat denk ik ook dan ja in jouw geval. Ik heb ook genoeg vrienden, maar met sommige klikt het beter dan met andere. Een "ultiem goede klik" kan er voor mij ook bij een lichamelijk totaal onaantrekkelijke persoon zijn. Daar begin je dan dus geen relatie mee, maar het is wel iemand om te koesteren omdat er niet zoveel mensen zijn met wie het zo goed klikt.
very true, maar dan heb je het dus niet meer over een ex waar nog een hele liefdesgeschiedenis aan vasthangt, en daar ging het nou net om in deze discussie toch?
pi_57241508
Nee, als ik dat niet als soortgelijk zag had ik het niet gepost he.

Ik vind het allemaal zo relatiegericht wat sommigen hierover posten. Je kunt iemand toch gewoon een tof mens vinden, ook al gaat er geen relatie van komen of ook al is de relatie voorbij? Ook wat iemand schreef over 'ik word per definitie geen vrienden met vrouwen', als in: het is of relatie of niks.....daar snap ik echt niks van.

Als ik bij mannen die policy zou hanteren had ik EN nooit iemand om de Tour mee te kijken, EN bovendien is het mij meer dan eens overkomen dat iemand die ik aanvankelijk niet als relatiemateriaal zag gaandeweg toch wel erg charmant bleek Je loopt een boel mis als je zo'n strikte scheiding aanlegt denk ik.
pi_57241741
De kroeg was weer top gister! Heel leuke man ontmoet, hele avond mee gepraat, maar hij is 30 . Dus dat wordt hem ook niet. Maar wel echt leuke avond gehad .
pi_57241845
Hoe oud ben jij dan?
pi_57241889
18.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:22:28 #184
94676 Garisson72
pi_57241927
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:03 schreef thaleia het volgende:
Je kunt iemand toch gewoon een tof mens vinden, ook al gaat er geen relatie van komen of ook al is de relatie voorbij?
Dat is iets waar alleen een vrouw echt achter kan staan denk ik; mannen zullen zich toch blijven afvragen of er méér kan gebeuren met betreffende vrouw. (There's an elephant in the room and his name is sex... )
Dat maakt wel een wezenlijk verschil, denk ik.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:27:33 #185
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57242038
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:22 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dat is iets waar alleen een vrouw echt achter kan staan denk ik; mannen zullen zich toch blijven afvragen of er méér kan gebeuren met betreffende vrouw. (There's an elephant in the room and his name is sex... )
Dat maakt wel een wezenlijk verschil, denk ik.
I tend to disagree. Niet elke man heeft sex in zijn achterhoofd hoor.

Ik geef toe, de meesten wel maar toch
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_57242045
Nou dat weet ik niet hoor. Er zijn er ook vrouwen die zo zijn. Daarnaast ken ik echt wel een aantal mannen die sex met mij zouden afslaan, en niet om mijn uiterlijk.
pi_57242216
Je kan toch ook gewoon er niet zo bij stilstaan of er wel of niet meer kan gebeuren en gewoon wel zien?

Ik geloof gewoon niet zo in die D'Angelo-theorieen. Ik heb zoveel mannelijke vrienden, en sommige daarvan zullen me zo onaantrekkelijk vinden dat er daarom geen 'sex-idee' de vriendschap in de weg staat, of ze hebben gewoon al een vriendin bij wie ze genoeg aan hun trekken komen. En andere zullen me wel aantrekkelijk vinden en het 'sex-idee' steeds in hun achterhoofd hebben....tot zover klopt die D'Angelo. Maar het gros is gewoon relaxed, staat er niet zo bij stil en neemt het zoals het komt. Denk ik. Maar goed ik ben geen man, misschien heb je gelijik. Voorlopig ga ik er vanuit dat er ook genoeg mannen zijn die er relaxt in staan.

Tegan, 18....dacht dat je ouder was. Die man moet de avond van z'n leven hebben gehad
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:35:47 #188
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_57242239
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:30 schreef MLI het volgende:
Ook weer zo'n voorbeeldje van beter single zijn trouwens, als ik een vriend zou het contact met die kerel er heel anders uitzien.
Want?
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_57242270
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:34 schreef thaleia het volgende:

Tegan, 18....dacht dat je ouder was. Die man moet de avond van z'n leven hebben gehad
Nouja, niet dus he.
pi_57242498
quote:
Je kan toch ook gewoon er niet zo bij stilstaan of er wel of niet meer kan gebeuren en gewoon wel zien?

Ik geloof gewoon niet zo in die D'Angelo-theorieen. Ik heb zoveel mannelijke vrienden, en sommige daarvan zullen me zo onaantrekkelijk vinden dat er daarom geen 'sex-idee' de vriendschap in de weg staat, of ze hebben gewoon al een vriendin bij wie ze genoeg aan hun trekken komen. En andere zullen me wel aantrekkelijk vinden en het 'sex-idee' steeds in hun achterhoofd hebben....tot zover klopt die D'Angelo. Maar het gros is gewoon relaxed, staat er niet zo bij stil en neemt het zoals het komt. Denk ik. Maar goed ik ben geen man, misschien heb je gelijik. Voorlopig ga ik er vanuit dat er ook genoeg mannen zijn die er relaxt in staan.
Ik denk dat je hiermee wel gelijk hebt .
quote:
Hehe, het was ook echt leuk. Ik kwam binnen en hij viel me meteen al op, en toevallig zaten wat vrienden van mij bij hem aan de tafel, dus op gegeven moment gingen we gewoon hele avond gezellig kletsen over echt van alles. Hij gaf me ook nog wat goede tips over mijn studie enzo, was heel tof. Maar we hebben geen nummer of iets uitgewisseld en hij was hier eenmalig meegekomen met vrienden. Dus die zie ik nooit meer. Ik heb ondertussen zijn emailadres gevonden via Hyves... Maar daar ga ik echt niets mee doen denk ik. Ik weet ook niet waarom ik hem ging zoeken op Hyves, moest denk even onbewust kijken of hij niet erg stom was zonder alcohol in mijn bloed .
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:17:58 #191
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_57243992
Ik doe niet mee aan het nationale exen weekend

Ik heb met geen enkele ex nog contact. Vroeger ( ) wilde ik dat wel, maar dan vooral omdat je een tijd samen bent geweest en ik dat niet achter me kon laten. Met mijn laatste echte ex heb ik 6 weken na dat het uit was al het contact verbroken. Dat was toen heel moeilijk maar de beste keuze ooit!
Ik zie de toegevoegde waarde niet in een vriendschap met iemand waar ik ooit veel meer mee had. Dan lijkt het wel een slap aftreksel van wat het ooit was...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:19:01 #192
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_57244006
Ben trouwens weer nuchter

Maar blijf nog wel even bij het standpunt dat ik eerder deze week heb ingenomen!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_57245047
Ach, ik vind het wel fijn om contact te houden. Wel alleen met mensen waar ik lang iets mee gehad heb. Anderen interesseren me al snel niet meer.
Over het algemeen is het wel stukken makkelijker als er bij beiden "iemand anders" is.
pi_57246031
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:14 schreef Tegan het volgende:
De kroeg was weer top gister! Heel leuke man ontmoet, hele avond mee gepraat, maar hij is 30 . Dus dat wordt hem ook niet. Maar wel echt leuke avond gehad .
30 is niet oud!!!!!!
pi_57246157
Misschien hangt het er ook wel vanaf hoe de situatie voor de relatie was.

Was het eerst vrienden en toen lover kan ik me voorstellen dat je ondanks de breuk in je relatie wel weer vrienden bent zoals voor de relatie. Als je toen samen met overige vrienden uitging en dolle pret had met die persoon, waarom zou de verbroken relatie dat dan in de weg moeten staan? (hangt wellicht wel een beetje af wat de reden voor de breuk is).

Kende je elkaar nog niet, WHAM BAM PATS BOEM liefde op het 1e gezicht en dan een breuk in de relatie, mja, dan had je alleen die relatie en daarvoor niets. In die situatie lijkt het wellicht wenselijker om niet een nieuwe situatie als in 'vrienden' uit te gaan proberen.

Maar goed, zoals met veel dingen zijn daar geen vaste regels voor en kan het verschillen per situatie.
pi_57248364
quote:
27 mag nog?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:28:52 #197
94676 Garisson72
pi_57248739
quote:
Maar het gros is gewoon relaxed, staat er niet zo bij stil en neemt het zoals het komt. Denk ik. Maar goed ik ben geen man, misschien heb je gelijik. Voorlopig ga ik er vanuit dat er ook genoeg mannen zijn die er relaxt in staan.
ja de valkuil is nu om te denken dat de mannen waar je mee praat dus constantinu alleen maar aan De Eventuele Mogelijkheid zitten te denken, maar dat is natuurlijk ook weer niet zo. Het is iets wat sluimert in je achterhoofd, wat je je zo terloops even afvraagt, terwijl je dus gewoon relaxt blijft en een normale conversatie kan blijven voeren.
Ik bedoel maar, neem het allemaal niet té zwart-wit op, maar op één of ander subliminaal niveau speelt het denk ik wel mee in een ogenschijnlijke casual vriendschap tussen man en vrouw.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:48:49 #198
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_57249170
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:28 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik bedoel maar, neem het allemaal niet té zwart-wit op, maar op één of ander subliminaal niveau speelt het denk ik wel mee in een ogenschijnlijke casual vriendschap tussen man en vrouw.
En dat is helemaal niet erg en gewoon natuurlijk.
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:52:11 #199
141482 Q.
JurassiQ
pi_57249251
quote:
De kroeg was weer top gister! Heel leuke man ontmoet, hele avond mee gepraat, maar hij is 30 .
Wat is er mis met 30-jarigen?
For great justice!
pi_57249521
Hier is het nog steeds rustig. In de verste veren geen kans op een date en ik kom ineens niemand meer tegen met wie ik ook zou willen daten .Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')