Een mens kan zoiets nooit perfect timen, je hebt daar een stukje electronica voor nodig wat een signaal geeft op het juiste moment.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:52 schreef Saffier het volgende:
Ehmmm je flitser als sluiter gebruiken? Kan je dat uitleggen? Jip-Janneke-stijl?
Het was eigenlijk alleen maar om te proberen dus ik had maar 4 lampjes.quote:en hoeveel lampjes heb je af moeten schieten voor dit resultaat?
Vét! Kattenkwaad voor de kunstquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:26 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Het was eigenlijk alleen maar om te proberen dus ik had maar 4 lampjes.
Eerst even geoefend op andere dingen zoals cd's, aanstekers, crackers, mobiele telefoons, suikerklontjes etc etc.
Geeft een hoop rommel kan ik je zeggen.
Jammer dat de kop van de hond niet beter zichtbaar is. Het ziet er nu wat vreemd uit. Zit echt even te zoeken hoe ie nou zijn kop gedraaid heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:59 schreef P_B het volgende:
En weer op de valreep...ik moet toch eens wat aan time-management gaan doen. Had een "briljant" idee met een...perpetuum mobile. Alleen moet je dan zo'n ding dus niet vergeten te bestellen.
Maar goed, mijn inzending. Ben benieuwd of er genoeg beweging in zit. Er zitten in ieder geval tot op heden weer een paar hele sterke inzendingen bij.
[ afbeelding ]
Ja, dat klopt op zich wel, net een fractie te laat. Aan de andere kant geeft het wel weer extra beweging en mysterie...of zoiets. Had nog wel een ander maar dan moest ik een lijn wegwerken en daar had ik even geen tijd meer voor maar die is wel duidelijker. Zal eens kijken of het lukt voor 10-en en of ik dan mijn inzending nog mag wijzigen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jammer dat de kop van de hond niet beter zichtbaar is. Het ziet er nu wat vreemd uit. Zit echt even te zoeken hoe ie nou zijn kop gedraaid heeft.
Gestemd.quote:
ook gestemdquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:11 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Gestemd.
Ben nu eens niet een van de laatste
Bedankt voor je punt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
ook gestemdzat er al met smacht op te wachten
Jij bedankt voor het redden van mij eerquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:18 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Bedankt voor je punt.![]()
Ja lekker vaag klokkie he?
Hangt hier al jaren. WIj kunnen hier in huis allemaal in spiegelbeeld klok kijken.
Het is lachen als de meiden vriendinnen mee hebben, Die komen daar dus niet uit.
Je ziet toch zo dat het 10 over half 11 isquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het redden van mij eer![]()
Die klok is echt geweldig, maar ik kom er ook niet uitvolgens mij zou ik met dat ding altijd te laat komen
Zij hebben wel een gloeidraadjequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:11 schreef umberrella het volgende:
coole foto pankpinther
Deed me denken aan de cover van Kings of Leon - Because of the times.klik
Na de flits doet het lampje het niet meer.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:23 schreef ..bennie het volgende:
Gloeidraadje moet ook lukken, die belicht immers langer door dan de flits actief is, je kunt het!
yep, zijn zelfs setjes voor in de handel; reageren op geluid.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:42 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Maar ik ga het zeker nog een keertje proberen.
Misschien is het mogelijk om de lamp tegelijk met de flitsers aan te sturen.
Dank je voor het compliment.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
Gestemd, en jemig, wat was het makkelijk deze keer, aangezien de vijf foto's waar ik op gestemd heb voor mij althans regelrechte toppers zijn!!!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 03:32 schreef Gaoxing het volgende:
[..]Ik zie dat wel voor me: PP die verbeten blijft proberen..... huis vol honderden gebroken gloeilampjes...... om een foto te evenaren die uiteindelijk toch geshopped blijkt te zijn
In die blikken zit gecondenseerde melk. Ik heb een paar weken geleden een ochtendje rondgespeeld in een melkfabriek
En 5 punten.... waar is de rondedansjessmilie? Ah hier:Dank je wel!
Ik ben ontroerdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:58 schreef Vliegvrager het volgende:
heb ook even een paar puntjes rondgestrooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |