Wat übertof van jequote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:09 schreef HMaster-II het volgende:de 2e mod die achtereen de fotowedstrijd wint
![]()
Omdat ik als MOD de eer wel neem, maar niet de prijs, wil ik mijn prijs doorgeven aan de 2e prijs winnaar.
Starfighter_Pilot, mag de Mods contact opnemen met de MODs op het bekende mailadres, zodat we hem door kunnen verbinden met de FOK! PR.![]()
Starfighter_Pilot en -Marjo- gefeliciteerd.
![]()
De rest van de inzenders, suc6 in bij de volgende inzendingen...
Nou eerlijk gezegd word ik daar dizzy van als ik er te lang naar kijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:28 schreef Sugar het volgende:
Dan doet die van mij het vast wel?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:42 schreef prupke het volgende:
Valt het onder dierenmishandeling als ik mijn kat een pilotenbril op zou zetten en dan voor een ventilator zou zetten (full speed) ?
Leuke platen maar wat een bak ruis.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef Babsie22 het volgende:
Iets gecropt en rechtgezet..
[ afbeelding ]
Nog een paar anderen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gooi ze ff in het sporttopic dan kunnen we ze sportspecifiek even bekijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:44 schreef Babsie22 het volgende:
1/200 sec
Ik heb geen spiegelreflex en had dus wat problemen met het licht in Thialf. Stond helaas ook niet helemaal vooraan en moest ver inzoomen. Ben nog best tevreden met de resultaten.
Ga the Spoon even proberen recht te zetten.. :-)
euhmm.. zo kijkt ons nol altijdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:00 schreef The_Frog het volgende:
plus datie niet zo blij meer kijkt. Nogal verbolgen....
wij noemen dat gewoon wraak nemen op nolquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:09 schreef The_Frog het volgende:
mmmmmmmm, mooie rooie kater trouwens, maar je weet het met katers he, wie z'n staart schendt, schendt alles.
Ik vind #1 juist schuin veel mooier, dynamischer. Dan krijg je echt de "beweging" er in.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:35 schreef Babsie22 het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
[ afbeelding ]
Jeremy Wotherspoon tijdens de Essent ISU World Cup finale in Heerenveen
En 2 uit Spanje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was al erg blij met mijn tweede plaats, maar dit is natuurlijk helemaal gaaf.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:09 schreef HMaster-II het volgende:de 2e mod die achtereen de fotowedstrijd wint
![]()
Omdat ik als MOD de eer wel neem, maar niet de prijs, wil ik mijn prijs doorgeven aan de 2e prijs winnaar.
Starfighter_Pilot, mag de Mods contact opnemen met de MODs op het bekende mailadres, zodat we hem door kunnen verbinden met de FOK! PR.![]()
Starfighter_Pilot en -Marjo- gefeliciteerd.
![]()
De rest van de inzenders, suc6 in bij de volgende inzendingen...
dan gooi ik er wat blauw doorheenquote:Op zondag 2 maart 2008 23:11 schreef prupke het volgende:
@re : de kleur vind ik wat gelig...
* prupke er morgen maar eens een spider op het schermpie gaat plakkenquote:
Ik vind 'm mooiquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:42 schreef prupke het volgende:
Valt het onder dierenmishandeling als ik mijn kat een pilotenbril op zou zetten en dan voor een ventilator zou zetten (full speed) ?
Vreemd he, met zo'n onderwerp?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:56 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vrees voor vele sportfoto's deze maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |