Je moet je hand ook niet letterlijk in je tegenstander z'n gezicht planten, daar krijg je wel een technische voor ja. Maar je hand een centimeter of 10/20 ervoor houden en als hij schiet je hand zo in de lucht houden dat hij de basket niet meer kan zien mag gewoonquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:36 schreef Multiply het volgende:
Ik heb er wel eens een technische fout voor gekregen. Niet dat ik het nu niet meer doe maar goed.
Die actie van Shaq is zelf op de Nederlandse televisie geweestquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:37 schreef popolon het volgende:
Ook leuk:
Shaq clears the stands AGAIN!
Kobe throws towel at ladys face
Boston laat even zien wie die beste isquote:Op woensdag 19 maart 2008 04:50 schreef popolon het volgende:
Einde van Houston's streak dus. Wel een hele mooie.
Celtics zijn erg goed. Maar ik kan er nog niet echt warm voor lopen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Boston laat even zien wie die beste is![]()
. Celtics
![]()
wordt er warmer van dan die Houston ballers.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Celtics zijn erg goed. Maar ik kan er nog niet echt warm voor lopen.
Mja, toch wint de nummer 1 uit het Oosten van bijna alle clubs in het Westen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:30 schreef Robertje het volgende:
Het Westen is goed spannend. Verschil tussen de #1 en de #8 4.5 wedstrijden. In het Oosten 25
Ze zijn creatief met voorwaardenquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:11 schreef Robertje het volgende:
Ik heb meegedaan... Ginobili ligt te vaak op de grond. Het is de Mark van Bommel van de Bundesliga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |