Ja dat zag ik maar bedoelde part 2 of the season (na de allstar break)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:10 schreef popolon het volgende:
Part 2 ?
Ik heb bewust geen nummering gedaan in het vorige topic.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:09 schreef BitetheBullet het volgende:
Miami wint zomaar 2 uit 3.
We worden kampioen
Binnen 2 weken komt de mystery injury van Wadequote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:31 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Anders verpesten we nog die topdraftpick.
Ja apart. Begin van 't seizoen waren ze drama en nu (inmiddels zelfs zonder yao) zo'n streak (portland streak dus ingehaaldquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:42 schreef Colplay het volgende:
Houston heeft er al weer 14 op rij gewonnen.
Heb ook weinig met de Rockets, maar het is wel een dark horse.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:18 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja apart. Begin van 't seizoen waren ze drama en nu (inmiddels zelfs zonder yao) zo'n streak (portland streak dus ingehaald)...
Vind 't maar een saai/onaantrekkelijk team.
Vroege duel van morgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:56 schreef Chrishop het volgende:
Wil binnenkort eens een lakers game zien, dikke zieke highlights gezien gisteravond ziet er weer leuk uit.
Mwa, vind niet dat het programma van de Rockets overdreven zwaar is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:27 schreef no-look het volgende:
De Rockets hebben nog een zeer zwaar programma. Ik zie ze de playoffs niet eens halen zonder Yao.
Hebben we er nog wat aan Popo?quote:Pacers Sign Flip Murray
The Indiana Pacers announced Saturday they have signed free agent guard Ronald “Flip” Murray to a contract for the remainder of the season. Per club policy, no terms of the contract were released.
Murray, 6-4, 200-pound guard, played with the Detroit Pistons this season before being waived Feb. 22. He played in 19 games with Detroit, averaging 7.5 points, 3.4 assists and 1.9 rebounds. In five seasons prior, Murray played with Milwaukee, Seattle, Cleveland and the Pistons.
“This late in the season, we’re fortunate to be able to pick up someone who can contribute to our run for a playoff spot,” said Pacers Coach Jim O’Brien. “He’s a welcome addition to the Indiana Pacers .”
Murray will wear number 22.
Jammer....Sjaakquote:Op zondag 2 maart 2008 12:15 schreef Colplay het volgende:
Ja gaat echt niet goed met de Suns. Een aantal nederlagen konden nog wel, maar thuis van Philli verliezen is echt dramatisch slecht. Heb wel zin in de wedstrijd van vanavond, ondanks dat het twee van mijn minst favoriete ploegen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |