Je kunt ook op idols.nl kijken (wel nu nog alleen bij Nikki). Daar staat dat optreden ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb zin in morgen, dan kan ik dat optreden met Trijntje ook zien
Ze verschoot gewoon van dat alarm.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nou ja, moet Nathalie niet opeens zo stom gaan doen
Same herequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef _Arual_ het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De eerste keer dat mijn favoriete finalist niet wint.
Ja. Zeker vanavond had ik het idee dat Nikki haar gewoon stond te immiterenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij heeft ze wel echt de kar getrokken, als zij niet van t begin af aan zo fucking goed geweest was was de rest ook nooit tot zulke hoogtes geklommen...
quote:
Jamai heeft nu een carriere in de musicalwereld. Je hoort meer van hem dan van Boris en Raffaela bij elkaar!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:40 schreef henkway het volgende:
van die kleine jamai hoor je niet veel meer
Meen je dit nu?quote:
dat vond ik ook, beetje teveel een schreeuwshow zoquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja. Zeker vanavond had ik het idee dat Nikki haar gewoon stond te immiteren
Vond ik ook, looking forward to the eerste optreden in public.quote:Op zondag 2 maart 2008 02:05 schreef Regina7 het volgende:
dat schreeuwen vond ik leuk, lekker feessie bouwen!
Jammer dat ik niet in nederland ben op eind mei, errreg jammmmerquote:Nikki, Nathalie en Charlene geven een gastoptreden tijdens de concerten die De Toppers op 23, 24 en 27 mei geven in de Amsterdam ArenA. Dat vertelde Gordon zaterdag tijdens de finale van Idols.
Ja. Ik vind Nathalie een betere vocalist en (vooral) performer.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Meen je dit nu?
Als de finale Flora - Nath was geeest, zou je voor Nath geweest zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |