Meid, je laat mij ook schrikken!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:34 schreef Ynske het volgende:
ff nog een keer
ik reed vannacht na t werk naar huis. extra voorzichtig omdat t zo stormde.
in hilversum heb je een vrij rottige bocht, scherp naar rechts. reed daar helemaal niet hard in
en raak in een slip, om vervolgens achterste voren op 5 cm van een boom tegen de stoeprand tot stilstand te komen.
Auto naar de klote, althans naar grote waarschijnlijkheid de achteras gebroken. Hoe en wat er verder moet gaan gebeuren ik zou t niet weten. Weet alleen dat ik vanavond weer meot werken en geen vervoer heb
Met mij gaat t redelijk, heb mijn kop gestote maar dat is t minste. Veel last van mijn pols waar ze in gesneden hebben vorig jaar. Nek zit compleet vast, rug doet pijn, maag is reteirritant, en ben nog altijd misselijk.
Ambulance is geweest. Maar ik mocht gelukkig gewoon gaan, Politie erbij geweest. Takelbedrijf is door de verzekering gestuurd, en ik heb mijn ouders de schrik van hun leven gegeven door ze vannacht compleet in paniek te bellen.
Takelbedrijf heeft me naar huis gebracht, en ik heb de rest van de nacht liggen nashaken.
Ik zou wel ff de huisarts bellen. Dat de ambulance je naar huis laat gaan, wil niet zeggen dat je helemaal niks mankeert. Je had je hoofd gestoten, toch? En nu heb je last van misselijkheid ...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:26 schreef Ynske het volgende:
heb me iid voor vandaag ziekgemeld
kan gewoon alleen nog janken
he dat wou ik ook net zeggen!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik zou wel ff de huisarts bellen. Dat de ambulance je naar huis laat gaan, wil niet zeggen dat je helemaal niks mankeert. Je had je hoofd gestoten, toch? En nu heb je last van misselijkheid ...
Draaierig ook? Je hebt ook kans op een whiplash, volgens mij. Even naar je laten kijken, meid!
en spuuglokje, hoe is het met jou? (en je naaiwerk en je haakwerk en je kindertjesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ynske, laat je nog wel even nakijken door de huisarts hoor! Sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |