Kijk je wel dezelfde serie als ik ? Hoe zou jij lost omschrijven?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:38 schreef Marble het volgende:
Ik vind dat niet passen in een serie als Lost.
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:22 schreef planethugo het volgende:
ik vond die boot trouwens wel tegenvallen
had na het zien van die 'telefoon's' van ze wel een superdeluxe boot met allerlei foefjes verwacht maar was gewoon een vrij sober bootje
.mkv zuigt zwaar. Die kan ik met veel moeite goed afspelen (het lukt wel). wmv HD gaat zo makkelijk daarentegen. En toch is de kwaliteit exact hetzelfde, evenals de filesizequote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:31 schreef BobbyJames het volgende:
Wauw toffe episode. Desmond is altijd een van mn favo's geweest!
M'n 720p versie liep dit keer niet helemaal lekker, meer mensen last van?
Boot viel mij inderdaad ook wat tegen
Wat voor processor heb je? Media Splitter + CoreAVC = 100% vloeiend.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:35 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
.mkv zuigt zwaar. Die kan ik met veel moeite goed afspelen (het lukt wel). wmv HD gaat zo makkelijk daarentegen. En toch is de kwaliteit exact hetzelfde, evenals de filesize
Hmm... ik kan 720p x.264 .mkv niet perfect en makkelijk afspelen met VLC en Intel duo core 1,67 2,20 GHzquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef Treveo het volgende:
Hmm... ik kan 720p x.264 .mkv perfect en makkelijk afspelen met VLC en Intel duo core 1,67 GHz
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:19 schreef EvilMarc het volgende:
Ja, daarom. Ik denk dat het toch de codecs zijn... Iemand een aanrader ?
We zorgen ervoor dat iedereen optimaal kan genieten voor Lost.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:27 schreef Cypress_Hill het volgende:
>>>DIG
Heldquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:25 schreef Merkie het volgende:
[..]CoreAVC MKV Splitter Gspot om de voorkeur voor CoreAVC te verhogen zodat je zeker weet dat deze gebruikt wordt. Dit doe je door naar System > List codecs and other filters te gaan, in dat lijstje CoreAVC Video Decoder opzoeken, rechtermuisknop > Set filter merit en dat schuifje een flink eindje omhoog gooien . Als je PowerDVD hebt geinstalleerd zou ik ook nog even Cyberlink H264/AVC Decoder zoeken en daar de merit een flink stuk van verlagen. Ook zou ik H264-decoding in ffdshow uitzetten als je dat gebruikt.
En geen VLC gebruiken. Lelijk en slechte codecs.
klopt, maar heeft die filosoof ook iets te maken met Lost zelf? Faraday wel namelijk, en dat vind ik wel toevalligquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef TC03 het volgende:
Vinden ze gewoon leuk, die namen. John Locke was ook een Engelse filosoof.
Niemand die mij kan helpen met het herinneren van de TT?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:12 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik had als boot een enorm vliegdekschip verwacht.
En waarom kan ik mij niet meer herinneren waar de TT van is?
Desmond en de dokter?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:18 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Niemand die mij kan helpen met het herinneren van de TT? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |