Apart dat ze daar dan ook seks mee wil hebben, dat wil je niet met je vader neem ik aanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:42 schreef Gnozt het volgende:
Vrouwen als TS zoeken een vaderfiguur.
Nee maar daarom staat figuur er ook achter.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:57 schreef Lucian het volgende:
[..]
Apart dat ze daar dan ook seks mee wil hebben, dat wil je niet met je vader neem ik aan
Precies, niks mis mee, de meeste kerels kiezen ook een vriendin die op hun moeder lijkt!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee maar daarom staat figuur er ook achter.
Er zijn natuurlijk mannen van die leeftijd die geen probleem hebben met een 19 jarige. Niemand hier kan je op dat punt garanties geven. Dat kan nooit, zelfs niet als hij 20 zou zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 06:28 schreef X-X-X-X-X het volgende:
Kortom, wat moet ik doen?Zou ik mijn gevoelens kenbaar moeten maken? Ik vind het erg lastig. Ik weet namelijk niet of hij mij per definitie zou afwijzen vanwege mijn leeftijd.
Heel herkenbaar. Ik zou het geschreven kunnen hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:43 schreef BillGates het volgende:
ik loop zelf richting 40, dus stukje jonger (en gelukkig getrouwd, maar dat terzijde)
hoe dan ook, als een 19 jarige mij zou benaderen zou ik toch echt de boot afhouden. Ik vind het niet aantrekkelijk. punt. En de meeste collegas en vrienden in mijn leeftijdscategorie ook niet. Dat is het leuke aan ouder worden: je smaak kwa leeftijd groeit gewoon met je mee. Toen ik 20 was moest ik er niet aan denken dat ik vrouwen van 40 lekker zou vinden, nu wil ik niets liever
Om te zien: ja.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ik loop ook richting 40 en ik kan een strak 18 jarig chicky echt wel waarderen hoor.
Je wilt iemand neuken, niet een brainstorm sessie houden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Om te zien: ja.
Maar er moet toch meer zijn dan alleen een leuk plaatje om er mee naar bed te gaan. En dat "meer" komt bij mij niet met een 18 jarige. Althans: ik ken geen 18 jarige die op dat niveau zit.
Een intellectuele klik is anders wel een afrodisiacumquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Je wilt iemand neuken, niet een brainstorm sessie houden.
Ik leg de lat hoger dan "er moet een gat in zitten", sorry.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef Aneurism het volgende:
Je wilt iemand neuken, niet een brainstorm sessie houden.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Een intellectuele klik is anders wel een afrodisiacum
Hmmm.. bijna 50, gescheiden, intellectueel, en als het goed is blijf je je leven lang contact met hem houden..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:51 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, niet geneukt, nog steeds gevoelens, maar ik probeer het momenteel te negeren. Als het goed is blijf ik namelijk mijn hele leven (vrij intensief) in contact met hem. Geen haast dus![]()
Zo lastig allemaal
En tja,ik snap het erg goed dat mannen van plus 40 hier al zeggen dat ze zelf geen behoefte zouden hebben... Ook heel logisch natuurlijk.
Verschil tusen geyle intellectuele mannen en de 'normale' mannen, lijkt me.
Intellectuele mannen, heel lastig
neuken?quote:Op zondag 23 maart 2008 04:38 schreef bof het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent Lagerfeld en je wilt wat
quote:Op zondag 23 maart 2008 04:06 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Hmmm.. bijna 50, gescheiden, intellectueel, en als het goed is blijf je je leven lang contact met hem houden..
ik weet het ik weet het! Het is je psycho therapeut!![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:51 schreef X-X-X-X-X het volgende:
ik snap het erg goed dat mannen van plus 40
Daar heb ik toch al klare wijn over geschonken dacht ik zo...quote:Op zondag 23 maart 2008 14:35 schreef OhZoGoed het volgende:
Zou je dan wel aangetrokken kunnen voelen tot een 19-jarige?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |