Die zijn er, geloof me.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je vergeet: "En val ons er niet mee lastig!"![]()
Wat een ***-topic maar ik hoop dat als ik 50 ben er nog steeds meisjes van 19 zijn die er ook zo over denken!
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:43 schreef BillGates het volgende:
"het is errug zeldzaam dat een oudere man een jonge blom aantrekkelijk vindt, "
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:43 schreef BillGates het volgende:
het is errug zeldzaam dat een oudere man een jonge blom aantrekkelijk vindt,
Sterker nog, ze zijn bijna niet te vindenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:43 schreef BillGates het volgende:
het is errug zeldzaam dat een oudere man een jonge blom aantrekkelijk vindt, wat de bladen ook beweren.
Nee, maar wel als neukvoerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
Denken jullie nou echt dat zulke oude gasten jullie als gelijkwaardig zien?
Nou ik loop ook richting 40 en ik kan een strak 18 jarig chicky echt wel waarderen hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:43 schreef BillGates het volgende:
ik loop zelf richting 40, dus stukje jonger (en gelukkig getrouwd, maar dat terzijde)
hoe dan ook, als een 19 jarige mij zou benaderen zou ik toch echt de boot afhouden. Ik vind het niet aantrekkelijk. punt. En de meeste collegas en vrienden in mijn leeftijdscategorie ook niet. Dat is het leuke aan ouder worden: je smaak kwa leeftijd groeit gewoon met je mee. Toen ik 20 was moest ik er niet aan denken dat ik vrouwen van 40 lekker zou vinden, nu wil ik niets liever
dus, aan TS: het is errug zeldzaam dat een oudere man een jonge blom aantrekkelijk vindt, wat de bladen ook beweren. Maarre, als je beter denkt te weten: vraag het hem gewoon. Mannen van 50 zijn over het algemeen wijs genoeg om daar op een volwassen en respectvolle manier mee om te gaan, unlike jongens van je eigen leeftijd.
nou ik niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ik loop ook richting 40 en ik kan een strak 18 jarig chicky echt wel waarderen hoor.
Dank je wel voor het bevestigen van het punt dat er geen algemene stelregel is voor aantrekkelijkheid.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:18 schreef housewous het volgende:
[..]
nou ik niet.
Wat is daar nou aantrekkelijk aan (uitzonderingen daargelaten)?
18 jarigen zijn nog kinderen en neuken kunnen ze ook niet en ze zijn niet geil. Daarvoor moeten ze toch iets ouder zijn. Ik neuk liever met een 30-er als met een 20-er
Zeker nooit volwassen gewordenquote:Op zondag 9 maart 2008 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ik loop ook richting 40 en ik kan een strak 18 jarig chicky echt wel waarderen hoor.
Nou ik heb altijd al (vanaf het begin van de puberteit zeg maar) oudere mannen aantrekkelijk gevonden en dat is altijd zo gebleven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:43 schreef BillGates het volgende:
je smaak kwa leeftijd groeit gewoon met je mee.
Mens, als je naam verwijst naar je geboortejaar jij zit nog in de puberteitquote:Op zondag 9 maart 2008 10:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou ik heb altijd al (vanaf het begin van de puberteit zeg maar) oudere mannen aantrekkelijk gevonden en dat is altijd zo gebleven.
Ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is?quote:Op zondag 9 maart 2008 11:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mens, als je naam verwijst naar je geboortejaar jij zit nog in de puberteit
Niet letterlijk, maar je 'altijd' suggereert het wel.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is?
Ja he he logisch dat je dat tot op heden hebt gevonden. Je toch pas 20??quote:Op zondag 9 maart 2008 10:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou ik heb altijd al (vanaf het begin van de puberteit zeg maar) oudere mannen aantrekkelijk gevonden en dat is altijd zo gebleven.
Een vrij jonge gast die t leuk vind om op Fora te rellen en kan lachen om eenquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:04 schreef Lucian het volgende:
Waar zat jij dan aan te denken, 40 jarige vrouw zonder leven die uit is op versiertips?
sommige sletjes zijn er vroeg bij hequote:Op zondag 9 maart 2008 11:49 schreef housewous het volgende:
[..]
Ja he he logisch dat je dat tot op heden hebt gevonden. Je toch pas 20??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |