Jij spoort echt niet hequote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:26 schreef SHE het volgende:
Ik zie het probleem niet. De enige manier om uit te vinden of je met hem klikt is om hem beter te leren kennen.
Als het klopt, dan klopt het.
Realiseer je wel dat de kans groot is dat hij niet al je wensen kan vervullen en hij wellicht niet past binnen jouw leven. Maar je kunt het allicht proberen.
Overigens denk ik dat de dochter een groter obstakel zal zijn.
hij is gescheidenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:18 schreef B1nulnul het volgende:
Het is heel makkelijk.
Als je een beetje fatsoen hebt ga je niet lopen kloten in het leven van die man en zijn familie.
vaderfiguur, jeweetsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:34 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat is er voor een 20+ jarige nu eigenlijk zo hot aan een 50 jarige man, ik bedoel zo strak zitten die meestal niet meer in hun lichaam.
oja, das waarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:43 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
hij is gescheiden
ik zou gewoon eens wat dubbelzinnigheid en flirtgedrag laten zien,kijken hoe ie reageert
Omdat je er zelf niet aan moet denken, maar dat het nog niet meteen "ongezond".quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:23 schreef TheDenialTwist het volgende:
Dus hij is 47, jij bent 19 en zijn dochter is 18? Klinkt niet helemaal gezond he? Stel je even voor dat jouw vader een relatie begint met een meisje van jouw leeftijd..
Ah, rationele antwoord.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:26 schreef SHE het volgende:
Ik zie het probleem niet. De enige manier om uit te vinden of je met hem klikt is om hem beter te leren kennen.
Als het klopt, dan klopt het.
Realiseer je wel dat de kans groot is dat hij niet al je wensen kan vervullen en hij wellicht niet past binnen jouw leven. Maar je kunt het allicht proberen.
Overigens denk ik dat de dochter een groter obstakel zal zijn.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ohja, vrouwen denken dat ze met 19 al volwassen zijn![]()
Denken jullie nou echt dat zulke oude gasten jullie als gelijkwaardig zien? En omdat je omgaat met een 47 jarige maakt jou geestelijk nog niet 47...
Ik weet natuurlijk ook niet of ik zo'n relatie uberhaupt zou willen (volgens mij zit hij er natuurlijk ook niet op te wachten.....) . Ik heb wel gevoel svan liefde. Dat is problematisch.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat je er zelf niet aan moet denken, maar dat het nog niet meteen "ongezond".
En het leeftijdsverschil is wel groot, maar ze is volwassen dus...
Maar TS, een relatie zit er hoogstwaarschijnlijk niet in, maar een one-night-stand moet niet zo moeilijk zijn.
Ik denk dat hij dat idee nog vele malen bizarder (bizarrer?) zal vinden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:40 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Ah, rationele antwoord.![]()
Uhm, die dochter van hem... Nog niet ontmoet, gelukkig. Sowieso is het een bizar idee dat hij een dochter heeft van bijna mijn leeftijd.
Uhm, maar... Lastig allemaal.Ik ben verliefd.
Uhm, ja...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:43 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
hij is gescheiden
ik zou gewoon eens wat dubbelzinnigheid en flirtgedrag laten zien,kijken hoe ie reageert
Jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat idee nog vele malen bizarder (bizarrer?) zal vinden.
Sowieso vind ik mannen van 50 vaak goed uitzien.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:34 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat is er voor een 20+ jarige nu eigenlijk zo hot aan een 50 jarige man, ik bedoel zo strak zitten die meestal niet meer in hun lichaam.
Ga fietsen johquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:58 schreef shifto het volgende:
als je lekker bent doen, zo niet, laten, oude mensen gaan snel dooddus als je kotslelijk bent kan het slecht aflopen
hoe heb je daar een verklaring voor?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
JaWaar val ik op oude mannen, dit is de tweede keer. Eerst was mijn geschiedenisdocent op de middelbare school, alleen die was 58.
Ik val ook op interessante jongens van 26 hoor. Ik zoek ze niet uit. Toeval, jeweetz. Of ken je dat begrip niet? En tja, inhoudelijk zijn die mannen vaak interessanter. Of ik voor hen interessant ben is natuurlijk de vraag.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:01 schreef Caesu het volgende:
[..]
hoe heb je daar een verklaring voor?
iets met een vaderfiguur ofzo?
beetje heel erg apart dat je valt op mannen tot 40 jaar ouder.
en dan nog verliefdheid ook. jeetje... wat voor complex is dat.
1) lijkt me geen toeval. meeste 20jarige vrouwen vallen niet op iemand die bijna met pensioen gaat.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:05 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Ik val ook op interessante jongens van 26 hoor. Ik zoek ze niet uit. Toeval, jeweetz. Of ken je dat begrip niet? En tja, inhoudelijk zijn die mannen vaak interessanter. Of ik voor hen interessant ben is natuurlijk de vraag.
Je kent hem 1,5 maand en dan al roepen dat hij intelligent is? Hij doet zich zo voor en door zijn levenservaring zal dat ook zo lijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:53 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Uhm, ja...Ik denk dat ik dat ga doen ja. Ik ken hem nu 1.5 maand of zoiets, ik wacht denk ik een tijdje af... Wie weet neemt het af
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Sowieso vind ik mannen van 50 vaak goed uitzien.
Maar naast dat zij vrij aantrekkelijk zijn... Mooie charisma, stralen kracht uit, veel te vertellen, zijn intrigerend enzovoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |