quote:Ars legt aanbieding Bayern München naast zich neer
Het lijkt ongelooflijk, maar Sjoerd Ars heeft besloten niet in te gaan op de aanbieding die Bayern München, 22-voudig landskampioen van Duitsland en vorig seizoen nog verliezend Champions League-finalist, hem heeft gedaan. De topscorer van FC Zwolle ziet toch meer perspectief bij zijn huidige club, dan bij een verblijf in de 3.Bundesliga.
Zijn zaakwaarneemster, Monique van Vossen, heeft dit dinsdag laten weten aan het ANP. Der Rekordmeister wilde de 26-jarige Ars voor het tweede elftal hebben. Andries Jonker, de assistent van Louis van Gaal, voorzag voor Ars een zelfde rol als Boy Deul (ex-Willem II) reeds invult bij de amateurs van de Duitsers. “Sjoerd zou dan in de derde Bundesliga gaan spelen. Met Zwolle doet hij me om het kampioenschap. We gaan er daarom niet op in”, aldus Van Vossen.
FC Zwolle heeft Ars een aanbieding gedaan om het contract open te breken. Maar daarmee gaat de speler, die in de zomer een contract voor twee seizoenen ondertekende, ook niet akkoord. Zijn huidige verbintenis loopt nog door tot medio 2012. “We gaan voorlopig rustig afwachten wat er verder komt”, aldus Van Vossen. Ars is topscorer van de Jupiler League met achttien doelpunten, evenveel als Johan Voskamp van Sparta Rotterdam.
Mooi. Het kampioenschap kunnen we nu verder wel schriftelijk afhandelen.quote:
Ach, zonder Ars wordt FC Zwolle ook wel kampioen hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef Morendo het volgende:
Als Ars vertrekt heeft Zwolle toch wel een groot probleem: vind maar eens een goede opvolger.
verkeerd geschat, spelen tegen degradatie in de 3e divisiequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:31 schreef Blinker het volgende:
Ik schat het tweede elftal van Bayern hoger in dan een random Eredivisieclub, laat staan Jupiler League. Ze zullen ook wel een stuk meer betalen, dus zo gek is het niet.
De derde Duitse divisie betaalt ook wel meer dan de Jupiler League hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 16:04 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
verkeerd geschat, spelen tegen degradatie in de 3e divisie
weet ik niet maar qua niveau is het een stuk minderquote:Op woensdag 22 december 2010 20:17 schreef Blinker het volgende:
[..]
De derde Duitse divisie betaalt ook wel meer dan de Jupiler League hoor
Ik pak er even wat clubs bij uit de 3e divisie:quote:Op donderdag 23 december 2010 01:01 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
weet ik niet maar qua niveau is het een stuk minder
DIe stadiums konden ze betalen in de Bundesliga niet in de derde divisiequote:Op donderdag 23 december 2010 03:02 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik pak er even wat clubs bij uit de 3e divisie:
Wuppertaler SV Borussia:
- Capaciteit: 23.067
Hansa Rostock
- Capaciteit 29.000
Kickers Offenbach
- Capaciteit 26 500
SG Dynamo Dresden
- Capaciteit 32.296
Stadion:
[ afbeelding ]
Als ze zulke stadiums kunnen betalen, dan hebben ze ook wel wat geld voor een spelertje uit de Jupiler League
Voetbal leeft daar veel meer vergeleken met Nederland.
Ik kan nergens de exacte cijfers vinden.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DIe stadiums konden ze betalen in de Bundesliga niet in de derde divisie
Natuurlijk niet. Wat denk je dat die kaartjes dan kosten?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik kan nergens de exacte cijfers vinden.
Maar je kan wel nagaan als je een stadion van 30k hebt en ze zitten elke wedstrijd goed gevuld, dan heb je een goed budget om mee te werken
Gaan we mierenneuken?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Wat denk je dat die kaartjes dan kosten?
Ik kan wel nog een keer gaan zeggen dat ik het over het niveau heb, maar waarschijnlijk ga je dan de grootte van de kleedkamers vergelijken of iets dergelijks, dus dat doe ik dan maar niet.quote:
Inderdaad, en (gebrek aan) geld lijkt mij juist het probleem in de tweede/derde BuLi.quote:
In welke categorie stond FC Zwolle alweer ingedeeld?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad, en (gebrek aan) geld lijkt mij juist het probleem in de tweede/derde BuLi.
Maar draait wel steevast in de top 3 mee samen met andere grote jongens zoals Twente en PSV.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:22 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
[..]
Daarom wordt Ajax elk jaar kampioen
Als ik het niet doe dan doet niemand hetquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:53 schreef -Mo- het volgende:
Het Eagles-logo is overigens wel erg vaak te zien in dit Zwolle-topic. [ afbeelding ]
Tsja, moet Zwolle kunnen rechtzetten in principe, zal wel niet gebeuren echter.........quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:39 schreef justmattie het volgende:
Hier moet ik gewoon even gepost hebben
2-1
1-0 is voldoende zondag.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:39 schreef justmattie het volgende:
Hier moet ik gewoon even gepost hebben
2-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |