Hij gaat rellen, hoezo?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies in Zwolle doen, komende zondag?
Gast.. M'n club komt daar met 6 bussen, ik ben in Zwolle. M'n vriendin woont er. Dus logisch dat ik even wil kijken bij de aankomst van de bussen. Moeilijk he, overal gewoon een antwoord op gevenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies in Zwolle doen, komende zondag?
WTF doet een Zwolsche dame met een dooie vries? Maar goed, bij het stadion waarschijnlijk he. Einstein.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gast.. M'n club komt daar met 6 bussen, ik ben in Zwolle. M'n vriendin woont er. Dus logisch dat ik even wil kijken bij de aankomst van de bussen. Moeilijk he, overal gewoon een antwoord op geven
Ja, of jouw vriendin lijkt op een nijlpaard. Maar dat klinkt weer zo onvriendelijk........quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:41 schreef justmattie het volgende:
Misschien zijn de Zwolse mannen net niks
quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:09 schreef Ragboer het volgende:
Als Zwolle niet gaat promoveren weet ik het ook niet meer.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:14 schreef Blinker het volgende:
[..]
De Jupiler League is een rare competitie. Het is de vraag ook hoe bestand de ploeg is tegen blessures?
Alsof er ook maar een blessure te maken heeft met het collectief falen in de laatste 10 wedstrijden..quote:
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:47 schreef justmattie het volgende:
Is er zondag in de binnenstad ook wat drukte, omdat jullie thuis spelen?
Ga gewoon lekker naar de wedstrijd manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:47 schreef justmattie het volgende:
Is er zondag in de binnenstad ook wat drukte, omdat jullie thuis spelen?
Dat had inderdaad niemand kunnen voorspellen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:50 schreef Woffel het volgende:
[..]
Alsof er ook maar een blessure te maken heeft met het collectief falen in de laatste 10 wedstrijden..
Jij bent voor Zwolle?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:24 schreef Morendo het volgende:
Radio Oost heeft een livestream. Verder zou ik het niet weten.
Verbeterd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:59 schreef xCore het volgende:
Enige keer dat ik in mijn leven voor VVV zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |