Fijn Gert!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:12 schreef Gert het volgende:
Blij dat met jullie alles goed is, Caro en Cali.
Met mij is het ook prima.![]()
Nou, zeker! Wat een bofkont!quote:Het wachten is op Soury. Wat zou het worden.
-edit- O, het is super met Soury. Dat is nóg beter dan "goed" , toch?![]()
Oh gewoon bellen en niks zeggen, dat schijnt helemaal hip te zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef APK het volgende:
[..]
En wat zou het doel daarvan geweest zijn?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Fijn Gert!
[..]
Nou, zeker! Wat een bofkont!
Nou ik had 2 dubbelangst. Het ene huis was immers niet meer van onsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:14 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Die in aanbouw bedoelde ik.Maar gelukkig niks dus? Zat je drie keer in de angst dus. Wat een toestand.
![]()
Hier was het wel nat, maar geen overstromingen.
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:17 schreef Jappie het volgende:
Hee leuk
Hai Cali
Hai CarO
Hai APK
Hai Gert
Hai Nieuwkomer Soury
Hee Jappie!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:17 schreef Jappie het volgende:
Hee leuk
Hai Cali
Hai CarO
Hai APK
Hai Gert
Hai Nieuwkomer Soury
Dus eigenlijk was alles goed?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou ik had 2 dubbelangst. Het ene huis was immers niet meer van ons
Het andere huis kan beschadigen maar daar het nog in aanbouw is, is het natuurlijk snel te herstellen.
Dat dit huis instort.. Ja dat zou vervelend zijn voor ons, maar verder zal het me echt aan mn reetje roesten
Oh gelukkig, geen overstromingen, nat geeft niet, daar kan je je tegen kleden he
+1quote:
Hoi Jaapie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:17 schreef Jappie het volgende:
Hee leuk
Hai Cali
Hai CarO
Hai APK
Hai Gert
Hai Nieuwkomer Soury
In hoeveel stappen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:21 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi Jaapie.
Goed jullie ook bij de AA te zien, samen lossen we het op.
Ach, dat is leuk, Nijntje voorlezen. Wat heerlijk he, dat kindergelukquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Heb net "Nijntje in de tent" voorgelezen. En nu is het tijd voor een glaasje wijn.
Doe anders eens gek, Caro, en schenk jezelf een lekker glaasje in ook al zijn de kinderen nog niet naar bed.
Prima hoor, dank je welquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor lekker...en met jullie ?
Lees maar effe terug, want dat is een heel verhaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor lekker...en met jullie ?
Tien, en Ik ben inmiddels bij stap twee.quote:
Zal ik doen...tot over een kwartiertje dan maar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:24 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Lees maar effe terug, want dat is een heel verhaal.
Gaan we helemaal los vanaaf?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk eerst koffie Gert, dan word ik een beetje wakker van. En daarna ga ik me knetterlam zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |