quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kloten is ook gewoon dat wanneer je een ban hebt, je ze wel hier laten kijken......helpt nog niet echt....
![]()
Anders zou ik je een ban aanbevelen....
* Bong is nog volledig banvrij!quote:
Oh... ik net een jaarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* Bong is nog volledig banvrij!
(En ik zit hier al vanaf 2005)
Nou gefeliciteerd met je éénjarige bestaan op FOK!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh... ik net een jaar(ban vrij ook hoor)
Heb mijn jaardag gemistquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd met je éénjarige bestaan op FOK!![]()
Uh oh, jouw pa heeft een buitenechtelijke relatie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Maar het kan ook wat anders zijn.
Mijn ouders worden nu al twee jaar, bijna dagelijks gebeld en niets te horen aan de andere kant.
Ga je nooit naar buiten dan, voor werk ofzo?quote:
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je nooit naar buiten dan, voor werk ofzo?
Ik heb het ook heel lang gehad.. Op mijn vaste tel. nr. erg irritant . Soms legde ik de telefoon gewoon op de bank nadat ik had opgenomen. Bedoel dan zijn de kosten toch voor de beller. Soms hoorde ik ook wel achtergrond geluidenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Uh oh, jouw pa heeft een buitenechtelijke relatie.
En je hebt nog steeds beltegoed?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:24 schreef BONG4002 het volgende:
Daarom heb ik de mobiel mee om eventueel te kunnen bellen ivm vertraging NS etc.
quote:
Mijn landline neem ik nooit op, die is voor mijn moeder en mijn zus en die weten dat ze even moeten babbelen als ze het antwoordapparaat horen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:26 schreef Soury het volgende:
Heb eigenlijk al heel lang mijn vaste tel.. uit staan. Met mobiel zie ik wie er belt
Ohh dat heb ik ook gehad, tot ik heel hard ging lachen omdat ik zeker wist dat mijn broer dat was om te pesten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het ook heel lang gehad.. Op mijn vaste tel. nr. erg irritant . Soms legde ik de telefoon gewoon op de bank nadat ik had opgenomen. Bedoel dan zijn de kosten toch voor de beller. Soms hoorde ik ook wel achtergrond geluiden![]()
Heb eigenlijk al heel lang mijn vaste tel.. uit staan. Met mobiel zie ik wie er belt
Ja, op z'n tachtigste.......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Uh oh, jouw pa heeft een buitenechtelijke relatie.
is ie niet gewoon doof dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, op z'n tachtigste.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |