GMTAquote:Op maandag 3 maart 2008 16:11 schreef conleche het volgende:
Leg er z'n kleedje bovenop; dan ligt ie én zacht én op z'n vertrouwde kleed! (en heb jij niet zo'n glimmend rood ding in de kamer)
Evengoed wel balen, dat artrose! Kan dat nog verbeteren??
Tjah, spelen mag wel, maar niet wild. Heel rustig. Het is helaas niet andersquote:Op maandag 3 maart 2008 16:56 schreef Morretje het volgende:Arme Baloe... Een hond die niet meer mag rennen en spelen..
![]()
oops, ik heb ze nooit verkleindquote:
Als je echt geen huis voor hem kunt vinden kun je makatsi mailen en vragen of ze hem onder het jochem project willen plaatsn?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:01 schreef nokwanda het volgende:
Dames en heren.
Willen jullie met me meedenken.
Ik denk echt dat er niet heel veel anders opzit dan actief naar een ander mens en huis voor Chippy te kijken.
Ze terroriseert de andere katten hier. De meesten zijn er tegen op gewassen, maar een paar ook niet en dat verziekt een boel omdat de rust en gezelligheid van de anderen er echt onder begint te lijden nu.
Ze is al 4 jaar bij me, maar sinds Rosa dood is is het erger geworden.
Ik wil echt dat ze ergens anders een mens krijgt dat haar lief vindt en waar ze de rest van haar leven mag blijven en waar ze gewoon lekker enige poes is.
HELP!!!
Das balen Nok, ik kan niemand in de mijn omgeving bedenken die in aanmerking zou komen. Morgen maar eens op het werk vragen. Ik heb hier al een gestoorde kat dus dat is ook geen optie.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:01 schreef nokwanda het volgende:
Dames en heren.
Willen jullie met me meedenken.
Ik denk echt dat er niet heel veel anders opzit dan actief naar een ander mens en huis voor Chippy te kijken.
Ze terroriseert de andere katten hier. De meesten zijn er tegen op gewassen, maar een paar ook niet en dat verziekt een boel omdat de rust en gezelligheid van de anderen er echt onder begint te lijden nu.
Ze is al 4 jaar bij me, maar sinds Rosa dood is is het erger geworden.
Ik wil echt dat ze ergens anders een mens krijgt dat haar lief vindt en waar ze de rest van haar leven mag blijven en waar ze gewoon lekker enige poes is.
HELP!!!
Ik wil haar gewoon vanuit hier een permanent ander huis kunnen bieden.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je echt geen huis voor hem kunt vinden kun je makatsi mailen en vragen of ze hem onder het jochem project willen plaatsn?
ik ook. Zn pijnstillers heeft hij als ik het goed heb gezien voor 30 dagen. zou voldoende moeten zijn dacht ik. De atrohplex is ook voor 1 maand. Daarna moet ik nieuwe atrohplex halen. Zn dosis is vrij hoog trouwens.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:28 schreef Maes het volgende:
Ik hoop dat de nieuwe medicijnen effect hebben Qwea. Het zal misschien een poostje duren voordat het aanslaat, maar met zo'n goeie verzorgster moet het lukken. En het nieuwe kussen is stoer nou alleen Baloe er nog op. Blijf Baloe, BLIJF!
Hebben we geen SC-ers die nog geen dieren hebben?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Anders ff topic openen voor Chippie Nok?
welk filmpjequote:Op maandag 3 maart 2008 19:02 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik durfde het filmpje niet te bekijken (uiteraard).
Misschien een vreselijke vraag maar eh... was de pup wel meteen dood? Dat hoop ik dan maar, hoe raar dat ook klinkt.
I hear ya!quote:Op maandag 3 maart 2008 19:23 schreef conleche het volgende:
Ik heb het filmpje niet gezien en wil het ook niet zien, maar hoop dat die Amerikaanse soldaten op een fucking bermmijn trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |