wat is je budget als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:31 schreef Useless_User het volgende:
Iemand ervaring met het opnemen van akoestische gitaar + zang naar pc?
Wat is een goede microfoon daarvoor? verder nog iets nodig behalve dat en pc?
Bedankt!
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen maar goed, dat ben ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:06 schreef --H-I-M-- het volgende:
WAT WAS --H-I-M-- WEER VET GISTER!!!
Je kan gewoon de knop die je nu hebt op je nieuwe potmeter zettenquote:Op Twee Topic's terug schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hm. Tuurlijk! Ff kijken of die er zijn in de 'look' die ik zoek.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:43 schreef ibaneX het volgende:
Ik heb het te druk om te gitaren tegenwoordig [afbeelding]
Als het geen SG/Viper of RR/Alexi is, kan ik je verzekeren dat er weinig interesse van mijn bandleden is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:50 schreef Deansensitized het volgende:
Hij komt te koop straks, dus.... [ afbeelding ]
Ja ik weet, rechtshandig, maar misschien iets voor jou bandleden, of voor de rest hier.
Zeg, ik weet niet waar jij met je gedachten zit...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:50 schreef Deansensitized het volgende:
Enter Shakira
Oh het staat er ook echt!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeg, ik weet niet waar jij met je gedachten zit....
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme...maakt er iemand een foto van deze actie, doen ze het net wanneer ik maf kijk. [afbeelding].
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Als 2 fucking druppels water [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het scheelt aanzienlijk als je een fotograaf meeneemt naar je gig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Van ons worden nooit mooie foto's gemaakt [ afbeelding ]
of 3quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het scheelt aanzienlijk als je een fotograaf meeneemt naar je gig..
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:51 schreef Witchfynder het volgende:. Nee nee, check deze dan:
[ afbeelding ].
verder wel een erg toffe foto...
"Ik zweer het je Patrick,... jeweet zelluf!"quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme...maakt er iemand een foto van deze actie, doen ze het net wanneer ik maf kijk..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |