quote:
Voornaam alleen ook goed?quote:Volledige naam?
Op het veld zijn we elkaar waarschijnlijk nooit tegen gekomen. In de tijd dat Gert Jan (Hoekstra toch?) trainer werd speelde ik al in het 5e (links-back in het team van Rudi Kooistra en Geert de Lange). Wij bekeken de wedstrijden van het 1e elftal altijd vanuit de kantine.quote:Ik was altijd dat dikke sukkeltje wat het wel probeerde maar het nooit echt goed kon. Heb negen jaar met veel plezier gedaan overigens, totdat we een andere trainer kregen [Gert-Jan] die altijd mij moest hebben [geintje ok, maar pesten is wat anders]. Toen ben ik op een gegeven moment gewoon niet meer op komen dagen.
Zegt me zo eerlijk gezegd even niksquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is de meest recente (ik sta nog steeds links). Foto's uit de tijd dat ik nog voetbalde heb ik helaas niet op mijn pc staan. In die tijd had ik wel meestal band-shirts aan.
[..]
Voornaam alleen ook goed?
Dat is Herman de Jong
[..]
Op het veld zijn we elkaar waarschijnlijk nooit tegen gekomen. In de tijd dat Gert Jan (Hoekstra toch?) trainer werd speelde ik al in het 5e (links-back in het team van Rudi Kooistra en Geert de Lange). Wij bekeken de wedstrijden van het 1e elftal altijd vanuit de kantine.
Ik had al geen hoge pet op van Gert Jan, altijd een beetje intressant lopen doen in de kantine en zelf bij mijn weten zelf nog nooit een bal aangeraakt te hebben maar nu al helemaal niet meer. We hebben hem wel een paar keer als scheidsrechter gehad, was ook niet echt een succes.
Volgens mij is het nog altijd de bedoeling als trainer om de spelers plezier in het spelletje te geven en te behouden zodat ze doorstromen naar de senioren (er vallen namelijk al genoeg af) en niet om ze weg te pesten.
Snaren geleiden naar de stemmechanieken en zorgen dat ze mooi vlak over de headstock lopen, dus ja, duw je hoge E daar ook maar onderquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:31 schreef Ewout1 het volgende:
even een noob-vraag [afbeelding] :
[afbeelding]
is het de bedoeling dat ook de hoge E-snaar onder die "schroef" zit geklemd?
en waar dienen die schroefjes eigenlijk voor?
btw: f-akkoord [afbeelding] [afbeelding]
Ach, bij een domme Brabo halen ze het nog lang niet.quote:
Genoteerdquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach, bij een domme Brabo halen ze het nog lang niet. [afbeelding].
Btw: 27 april spelen we in de grote zaal van Dynamo samen met Heidevolk als voorprogramma van Hollenthon. Komen! [afbeelding].
quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
godverdekankerzooi
laptop helemaal verrot gegaan [afbeelding]
Gaat het 2 weken duren voordat ie gefixt is [afbeelding]
Wel tijdelijke meegekregen
Maar al m'n recording software en alles kwijt [afbeelding]
En alle opnames die we gister hebben gemaakt ook weg [afbeelding]
tyfeszooi [afbeelding]
Wees niet bang, Blitzkrieg Bop doen we ook!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:20 schreef Dribbel_ het volgende:
ja dat wel gelukkig ben ook wel heel blij mee [afbeelding]
Staat waarschijnlijk in je Tags danquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:20 schreef Deansensitized het volgende:
Hoerenputfile! Upload ik hem opnieuw, blijft hij hem Blitzkrieg Bop noemen [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:12 schreef Witchfynder het volgende:
"Kampvuurbagger".
D-A-B-F#-G-D-Aquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bedoel je welicht Pachelbel's Canon in D?
http://youtube.com/watch?v=JdxkVQy7QLM
Gekrompen??quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut volgens mij heb ik m'n gitaar verkeerd gewassen [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |