En ik speel graag getting hard met jou.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik speel graag hard to get, dat weet je
Je bent gewoon jaloerSCHquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
En ik speel graag getting hard met jou.![]()
dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegdquote:
Zum kotzenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt me verlaten voor deze boulimiaerds
Heyquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik speel graag getting hard met jou.![]()
We vreten rauw je op borissiequote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:13 schreef borisz het volgende:
Bloes, Steer en SCH in 1 kelder, moet niet gekker worden
Het is hier al storm aan de kust, goed te horenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:20 schreef cul_non_kul het volgende:
Veilig thuis.
Ik voelde vanavond de stilte voor de storm.
lente-uitjes gebruikt, smaakt primaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nouja, creabea SOL verzint vast wel wat anders voor de vulling!
Yup, dit was ff echt niet tof...lig ze Bluezziequote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is hier al storm aan de kust, goed te horen
Ben je over de schrik heen?
* Bluezz gaat ff liggen![]()
Hear hear...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:36 schreef SiGNe het volgende:
Ik wil geen Storm, ik wil Roodhaar!
[ afbeelding ]
Paniekvoetbal in de kamerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een gezeik om die film van Wilders
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik mag leinemama wel
En je MOET niks he.
Wij gaan alvast de apple crumble maken, dat kan toch wel he, een dag vantevoren????
Ze is 52, moeder van 3 kinderen, 26 jaar getrouwd en past nogsteeds in haar trouwjurk!! Als ik een vent zou zijn, en zij niet mn moeder, zou ik r wel een MILF vinden!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
Is ze nog een beetjedie Leinemama?
just asking
Hey Chubby-Chub, hoe is het?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:59 schreef SHE het volgende:
Ha leukerds.
Ik heb amper bijgelezen; wat heb ik gemist, wie doet het met wie en wat is er hot in culi-land?
Oh en lovehandles vind ik cute![]()
bij anderen
Nee hoor, dit weer is echt helemaal niet leuk aan de kust.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:29 schreef AKnynke het volgende:
Oeh, storm!
Nu wil ik aan de kust wonen, en met een lekkere vent over het strand lopen! Ik hoop dat het volgend weekend stormt, dan ben ik aan de kust!
Muy bienquote:
Jawel, het strand is zoo gaaf als het gewoon keihard waait!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee hoor, dit weer is echt helemaal niet leuk aan de kust.
Vooral niet als je aan het fietsen bent en tegenwind hebt.En nog minder als het dan ook nog eens regent en koud is.
Prima hoor, ben lekker aan het studeren, fokken en voetbal kijken tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Muy bien
Buiten is het guur en koud, en ik zit warmpjes binnen ( met dikke sokken! ) mijn teerbeminde is lekker de hort op, ik heb het huis alleen, ik heb wodka en ik heb een paar krankzinnige paprika's die ik keihard ga inmaken zometeen.
Ik ben best gelukkig,
Hoe is het met jou?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jawel, het strand is zoo gaaf als het gewoon keihard waait!
Of als er beachvolleybalnetten staan!
Volgende week!
Wat was dat nu ook alweer met multi-tasken??quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Prima hoor, ben lekker aan het studeren, fokken en voetbal kijken tegelijkertijd.![]()
[..]
Natuurlijk ga ik beachvolleyballen. Heerlijk!!quote:
Wacht even, jij gaat beachvolleyballen? En dat doe jij in een outfit zoals beachvolleyballers dat normaal ook doen?
*Ik* heb geen roze motor.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat was dat nu ook alweer met multi-tasken??
beachvolleyballen is zoooo lekker! zo'n op je kop, zonnebril op, bruin worden, zand overal, meestal leuke mensen, flink moe worden, duik in zee nemen, meer volleyballen, bbq'en, in een tentje slapen...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*Ik* heb geen roze motor.
Toen ik nog volleybalde had mijn club de hele sporthal volgestort met zand. Gingen we indoor beachvolleyballen. Was leuk. Het enige wat ik met beachvolleybal had, was de korrels zand die in je ogen vallen.
Wij wonen er lekker al.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
Ik doe overigens ook een moord voor een stek aan de kust. De enige plek in NL waar ik me thuis voel....bij de grillige zee
Ik wilde weer experimenteren vandaag en me verder verdiepen in de Aziatische keuken (de derde keer al in 1 weekquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:09 schreef MissHobje het volgende:
Dat heb ik met komende nacht Sol
En wat ga je eten dan?
Wat dat betreft mis ik Delft wel, binnen een poep en een zucht aan de zeequote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij wonen er lekker al.
En dat zonder moorden gepleegd te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |