Tis best een endje naar jullie toch?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij koken morgen heel lekker ( hopelijk ) voor broer + schoonzus, dus schuif maar aan hoor
Oh in dat geval, adres graagquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:12 schreef DarkElf het volgende:
Tis best een endje naar jullie toch?maar bedankt voor het aanbod
Ik ga morgen bietenrisotto voor mezelf (proberen) te maken.
noem me geschift, maar ik herken je telkens gewoon niet sinds je zwart bentquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Iig even een leuke avond tussendoor
Ik ga mijn best doen met eten koken dit weekend, vermaak ik mezelf iig mee want "stomme" [ afbeelding ] manlief moet werken dit weekend.
Morgenmiddag iig lekker lunchen met een vriendinnetje.. das wel erg gezellig.
Ik ben ook gewend om mijn eigen posts terug te vinden aan hun blauwe kleurtjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:14 schreef Muck het volgende:
[..]
noem me geschift, maar ik herken je telkens gewoon niet sinds je zwart bent
dat ben je alweer een tijdje, maar ik kan er niet aan wennen
Ik heb he tingesteld op groene kleurtjes, vet handigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ben ook gewend om mijn eigen posts terug te vinden aan hun blauwe kleurtje
maar t went hoor, echt waar
Nouja, creabea SOL verzint vast wel wat anders voor de vulling!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft geprobeerd blokken te snijden van de tahoe, maar omdat het van die hele zachte zooi is, zijn het amper blokken te noemen![]()
Ze liggen nu in de olie te frituren, zo maareens de vulling maken. Waar o.a. auge in gaat, maar helaas pindakaas was die dus niet meer goed
maf is dat jaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ben ook gewend om mijn eigen posts terug te vinden aan hun blauwe kleurtje
maar t went hoor, echt waar
ze hebben een hele, hele nare nasmaakquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
Net ff een zakje Lays Sensations Asian Secrets Chicken Pasandra gegeten.
Rijstwafels met Cup-a-Soep kippesoep poeder erop.
heel verstandigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:31 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb he tingesteld op groene kleurtjes, vet handig
Wie laat zich niet adviseren?quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:54 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Wie laat zich niet adviseren?
George Bush
George Bush
![]()
Kan geen oorlog co-ordineren
George Bush
George Bush
Ik zit elke dag hier SCHatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:57 schreef SCH het volgende:
hebben jullie mijn vriendinnetje Bluezz gezien, ze is weggelopen
Je hebt me verlaten voor deze boulimiaerdsquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit elke dag hier SCHat
Ik kom je wel ff temperaturen op skypie
Ik speel graag hard to get, dat weet jequote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:58 schreef SCH het volgende:
Je hebt me verlaten voor deze boulimiaerds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |