Huldequote:Op zondag 9 maart 2008 06:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Goedemorgen Fok!![]()
Wil even vermelden dat ik dernet Army of Two Co-Op heb uitgespeeld![]()
Gistermiddag binnen, s'avonds begonnen, en nu al klaar.
In exact 8 uur en 14 minuten, wat een uber bruut spel![]()
Leuk verhaal, af en toe wat humor.
.............................................................................................
Zo , en dan ga ik nu een wel verdiende ochtend rust houden , na het redden van de wereld![]()
Voor hoeveel de verkoop in ?quote:Op zondag 9 maart 2008 10:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Sparen zou idd kunnen, als ik verder kon spelen waar ik gebleven was![]()
Ik zou nu weer overnieuw moeten beginnen omdat dat kreng niks opgeslagen heeft![]()
Maar hij gaat toch de verkoop in
Vet.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:15 schreef Wessiej het volgende:
20 maart
ik kwam dat een keer tegen voordat ik aan een missie begon dat je statistieken ofzo kon bekijken...quote:Op zondag 9 maart 2008 17:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Lol deacon, ik kreeg een bericht in DMC dat jij online was en een overzicht met al je behaalde goals enzoWaar zit die online functie dan? Of moet je hem daarvoor eerst uitspelen?
Ik was niet onlinequote:Op zondag 9 maart 2008 17:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Lol deacon, ik kreeg een bericht in DMC dat jij online was en een overzicht met al je behaalde goals enzoWaar zit die online functie dan? Of moet je hem daarvoor eerst uitspelen?
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:14 schreef Wessiej het volgende:
Baal ik wel van, probeerde net met Army of Two met een vriend van mij te gaan spelen, staat er, Cross-region play is not an option oid.
Zit ik dus met mijn Amerikaanse AoT, iemand nog meer een Amerikaanse versie?
Heb je daar ook een bron voor? Want dan ga ik morgen toch even de trein inquote:Op zondag 9 maart 2008 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
wtf, morgen bij bart smit in maastricht alles voor 50 procent , jammer dat zover is
huh ook vaag , hier ook een U.S versiequote:Op zondag 9 maart 2008 22:14 schreef Wessiej het volgende:
Baal ik wel van, probeerde net met Army of Two met een vriend van mij te gaan spelen, staat er, Cross-region play is not an option oid.
Zit ik dus met mijn Amerikaanse AoT, iemand nog meer een Amerikaanse versie?
DMC4quote:Op zondag 9 maart 2008 17:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Staat er echt!quote:Oblivion (Playstation 3)
Ergens ver in de toekomst; een bizarre bende outlaws terroriseert het kleine woestijnplaatsje Oblivion. Als hun hagedisachtige leider Redeye uiteindelijk sherrif Stone van Oblivion vermoord is het hek van de dam en hebben de bendeleden vrij spel. Ontredderd probeert de hulpsherrif geholpen door Doc Valentine de stad tevergeefs weer in handen te krijgen. Maar dan komt er hulp uit onverwachte hoek, de doodgewaande zoon van sherrif Stone arriveert in Oblivion en nadat zijn vrienden worden ontvoert, zweert hij dat hij orde op zaken zal stellen.
Ergens ver in de toekomst; een bizarre bende outlaws terroriseert het kleine woestijnplaatsje Oblivion. Als hun hagedisachtige leider Redeye uiteindelijk sherrif Stone van Oblivion vermoord is het hek van de dam en hebben de.... lees meer
Kenmerk Kenmerkwaarde
Releasedatum: 31 maart 2008
Heavenly Sword: blind buttonbashen enzoquote:Op maandag 10 maart 2008 17:57 schreef NutKees het volgende:
Euhm... ik had al vrij veel moeite met Heavenly Sword (heb hem net uitgespeeld op normal). Zal ik dan maar niet aan DMC4 beginnen? Hoe is de verhouding tussen die twee qua moeilijkheidsgraad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |