De Jong speelt vanaf zijn 8e voor PSVquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Daarmee bedoel je dus dat Heerenveen beter is dan Ajax op het moment?
Valt ook nog wel mee, Ajax staat ook hoger.
Als jij De Jong noemt kan een Zonneveld ook wel voor Ajax
Dan vergeet je er dus aardig wat. Zie mijn post.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit seizoen volgens mij alle spelers die Feyenoord opgeleidt heeft in de eredivisie en die regelmatig spelen
Boutahar
Altheer
Bandjar
Graafland
van Guldener
Buijs
van Bronckhorst
Davids
Nelisse
Swerts
Mtiglia
El-Gaaouiri
Oost
Engelaar
Wapenaar
De nul houden zal ze echter niet lukken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit team wint van alles wat Feyenoord op de been kan brengen
Aerts
De Roover
Marcellis
Wuytens
Janse
Bakkal
Aissati
Affelay
Wielaert
Janssen
Huntelaar
Mag ik dit hypothetische wellus-nietus spelletje cq deze denkbeeldige voetbalwedstrijd aan me voorbij laten gaan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De Roover is een prima back, Marcellis een prima verdediger en Bakkel en Wielaert prima controllerend
Maar goed dat Van Dijk en Wapenaar beter zijn dan Aerts
En zelfs dan ontbreken er nog genoeg overigens. Alleen al kijkende naar die site uit dit topic, laat staan als je nog 10 jaar opleiding erbij haalt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:25 schreef pfaf het volgende:Ik volg je even niet...
Enfin, dat lijstje is enkel basisspelers in de eredivisie ofzo?
Douglas, Maaroufi en Schreuder staan er bijvoorbeeld niet opquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
En zelfs dan ontbreken er nog genoeg overigens. Alleen al kijkende naar die site uit dit topic, laat staan als je nog 10 jaar opleiding erbij haalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |