Olfers zat ook nog bij die lichting dacht ik. Toch een aardige score zoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx
Boutahar, Sprockel, Loovens, Buijs, Swerts, Van Persie, Sesay, El Akchaoui, Oost worden daar genoemd.
Volgens die site heeft de halve Nederlandse subtop ook een tijd bij Ajax gelopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:51 schreef Fides het volgende:
Hier een site met de jeugdelftallen van Ajax tijdens 98/99.
Ajax is de club waarvan in Nederland, maar ook in Europa, de meest opgeleide spelers van rondlopen.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Volgens die site heeft de halve Nederlandse subtop ook een tijd bij Ajax gelopen.
Leuke site om door te lezen zeg, zóveel bekende spelers waarvan ik geen eens wist dat zij bij Ajax zijn begonnen. Zonneveld, Luirink, Waterman, Koenders.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:51 schreef Fides het volgende:
Hier een site met de jeugdelftallen van Ajax tijdens 98/99.
Heb al wat zitten zoeken, maar ben er nog niet helemaal uit. Lijkt me ook wel aardig om te zien.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben wel benieuwd naar de selecties van Feyenoord en PSV die toen zo op hun donder kregen..
Maar als je kijkt naar hoeveel huidige er profs er een verleden bij Ajax hebben ligt dat aantal beduidend hoger dan bij PSVquote:Op maandag 3 maart 2008 16:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De A van PSV doet het qua resultaten ongeveer evengoed als Ajax
Huntelaar is geen PSV jeugd toch? Alleen de A bij PSV gedaan dacht ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo effe uit het hoofd van spelers die regelmatig spelen
Hese
Schreuder
Aerts
Verhaegh
Huntelaar
De Roover
Janssen
Wielaert
Janse
Affelay
Marcellis
Aissati
Bakkal
Hoezo 'bijvoorbeeld'? Zijn er nog meer danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En gedeeltelijk B
In het buitenland zitten ook nog Paauwe, Zenden, Eidur, Bogelund en Bouma bijvoorbeeld
Maaroufi bij Twentequote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:06 schreef Erasmusch het volgende:
Zoals?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |