Ik ben de site nietquote:Op maandag 3 maart 2008 09:41 schreef erikkll het volgende:
Bij die site krijg je er voor 7 euro meer ook een kalenderinhoud bij!
Dat bedoelde ik, 7 euro boven op jouw toenmalige vraagprijs, kreeg je een gratis inhoud.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:02 schreef ChickenSpikey het volgende:
Heb zojuist even gekeken op de website en je krijgt er zelfs een gratis inhoud bij.
Even prijsaanpassing dus:
Deze agenda voor 50,- incl. verzending.
Wil je de mijne? Leuk, i.c.m. de Watermanpen?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:26 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, 7 euro boven op jouw toenmalige vraagprijs, kreeg je een gratis inhoud.
Tevens gratis kick
Geeft niet, zijn toch weer paar kickjesquote:Op maandag 3 maart 2008 16:43 schreef erikkll het volgende:
Nee, ik gebruik alleen de agenda in m'n mobieltje.
Je zult dus nog even verder moeten zoeken
Toh thnx voor he schopjequote:Op woensdag 5 maart 2008 10:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
Deed me een beetje denken aan de Necronomicon (de Evil Dead versie)
Sorry verder geen interesse.
Dan adviseer ik je daarheen te gaan.... zucht....quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:10 schreef Isegrim het volgende:
Doe mij maar die van ¤ 3,95 bij de HEMA.
Wat is dit voor onzinpost?quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:34 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kun je ipv een succes agenda beter deze aanbieden?
ok, zal wel goed zijn. Vond het plaatje nietszeggend, dus begreep m nietquote:Op woensdag 2 april 2008 11:14 schreef MaikelS het volgende:
Dat was een 1 april grap chickspikey.
Als je hem incl inhoud hebt wil ik er 25 euro voor uitgeven. Incl verzendkosten.
Is altijd nog goedkoper dan via de winkel MET vullingquote:Op woensdag 2 april 2008 13:40 schreef MaikelS het volgende:
Hmm dat is dan weer minder... Dacht gelezen te hebben dat je de inhoud er wel bij deed uiteindelijk. Dan zou de agenda uiteindelijk nog op 25+6,20+7 = 38 komen..
Zal er over nadenken.
Begrijp ik..quote:Op woensdag 2 april 2008 14:55 schreef MaikelS het volgende:
Wat ik probeerde te zeggen is; 40 euro komt ie ongeveer uit dan. Twijfel of ik dat er wel voor wil gaan besteden. Tis en blijft een agenda he.
haha hier uit de eigen portemoneequote:Op woensdag 2 april 2008 15:18 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Begrijp ik..
Maar een Succes agenda is nu eenmaal duur.
De mijne was al 90,- excl vulling geloof ik.. Gelukkig van de baas
PM maar als je richting de 20 zit...quote:Op donderdag 17 april 2008 12:42 schreef ChickenSpikey het volgende:
35,- incl verzending
En die pm heb jequote:Op vrijdag 18 april 2008 19:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
PM maar als je richting de 20 zit...
wil je hem nog?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
PM maar als je richting de 20 zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |