Wehehe, deze text in combinatie met jouw username, wat een ironiequote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:32 schreef Armoed het volgende:
Deze jongen is niet wijs
Hij scoort 0 bij de meis
Jeweeeeeeeeeeeeeeeeeeeetzelf
Zout? ja dat is opzich een mooie,quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:13 schreef De Wouzeraar het volgende:
Zoals alle jaren
Kwam de Sint ook dit jaar weer naar Nederland gevaren
Hij kwam van ver en over zee
Maar bracht geen cadeautje voor Fritztiaan
Want Fritztiaan was erg stout
En kreeg dus een zakje zout
Zo!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:16 schreef Fritztiaan het volgende:
Maar ff serieus. Ik ben wel cool he, of niet
Komt omdat je in mijn schaduw staat.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:16 schreef Fritztiaan het volgende:
Maar ff serieus. Ik ben wel cool he, of niet
Zeg, ik weet niet of het wel helemaal lekker met je gaat,quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:12 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Zout? ja dat is opzich een mooie,
Ik ga het na deze dis, in je open wonden strooien
Kerel, je bent nu echt aan het klooien
Keer nu rechtsomkeert en zeg gedag tegen de dooien
*pistoolgebaar + gunshot
Man, ik weet niet wat jij snuift op de wcquote:Maar ff serieus. Ik ben wel cool he, of niet
Nee denk het niet, doordat ik in jouw schaduw sta, wordt jij tenminste opgemerkt langequote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:55 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Komt omdat je in mijn schaduw staat.
2 hoeken kan je krijgen, scheer je weg armoedzaaierquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:20 schreef Armoed het volgende:
[..]
Man, ik weet niet wat jij snuift op de wc
maar pass mij er twee
iets met 2 keer de helft -> 2 x 1/2 = 1/2 x 1/2 = 1/4quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:07 schreef XDo het volgende:
professor breuken? leg uit
Voor al uw vragen en antwoorden verwijs ik u door naar het volgende topique: Wat is deze auto waard?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:07 schreef XDo het volgende:
professor breuken? leg uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |