Hoe bedoel je in scene gezet?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:51 schreef super-muffin het volgende:
Macintosh Tips & Tricks To Impress The Ladies, Episode #1
Ik kan geen screenshotje ervan sturen omdat mijn rekeningen nog niet bevestigd zijn. Ik kan helemaal niet bij het betalingsschermquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:44 schreef De_Hertog het volgende:
Gewoon tegen die verkoper zeggen dat het geld onderweg is, dat je direct betaald hebt, en dat je geen idee hebt waarom paypal zo traag is. Screenshotje mee sturen als bewijs en verder onwetendheid spelen. Ik garandeer niet dat het werkt, maar lijkt me op dit moment de beste optie voor je
No can't do. Daar begin ik echt niet aan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:44 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoelang duurt het om via de ene paypal rekening naar een andere te sturen? en Sj heb jij geen paypal? Ik maak het geld nu over, dan...
En paypal heeft helemaal niets gestuurd, ook geen bevestiging of wat dan ook die je kunt gebruiken?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik kan geen screenshotje ervan sturen omdat mijn rekeningen nog niet bevestigd zijn. Ik kan helemaal niet bij het betalingsscherm
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:55 schreef G.Fawkes het volgende:
paypal gaat 2 kleine bedragen op mijn rekening zetten waarna ik moet ik vullen welke bedragen het waren. op deze manier controleren ze mijn rekening. Probleem is alleen dat dat 5 - 7 dagen duurt...
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:12 schreef Q. het volgende:
iPhone, bithc!
Automatische incasso rechten , maar wat heb je aangeschaft dan G. ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:08 schreef G.Fawkes het volgende:
En moet je daarna geld overzetten op je paypal of krijgt paypal automatisch incasso rechten?
iPhone (teminste, als het gaat lukken...)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:12 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Automatische incasso rechten , maar wat heb je aangeschaft dan G. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |