En die bbs-en Pietje.....hoop gekraak en gepiep en zo......maar het werkte....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Achter je laptop downloaden met max 5 kb/s, met Napster.
Techniek wordt steeds goedkoper.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tering, en wij maar met z'n allen klagen dat alles duurder is geworden
Liberalisering werkt goed.....quote:Hoewel ik nu wel in ¤ betaal wat m'n laatste Nuon-nota in ƒ was... dat gaat dus lekker in 6 jaar tijd
Ik weet ook weer niksquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:29 schreef Copycat het volgende:
Is er weer een sc-staking waar ik niets van af weet?
Heb mijzelf schoon geboend, ik ga met je mee.......voordat de hel vanavond los breekt buiten....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik weet ook weer niks![]()
Dus ga ik maar even boodschappen doen.
Klopt, is nét gebeurd overigens, dat HD DVD is opgegeven. Microsoft is er, na Toshiba, ook mee gestopt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toshiba heeft de HD DVD al opgegeven, dus trendsetten of niet; iedere zoveel jaar zijn we weer aan de beurt voor iets nieuws, en het ziet er naar uit dat het nu idd Blu ray gaat worden.
Is het inmiddels gelukt met de extended desktop en de tips van Pietje?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik weet ook weer niks![]()
Dus ga ik maar even boodschappen doen.
Hahaha, drie miniuten wachten, en dan had je één plaatje binnen. En niks thumbnail van te voren zien, het was altijd maar weer afwachten of het wat wás,quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En die bbs-en Pietje.....hoop gekraak en gepiep en zo......maar het werkte....
En als je me je auto uitleent dan ga je ook vertellen dat die R op de versnellingspook voor "Reverse" staat en niet voor "Racen"??quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, is nét gebeurd overigens, dat HD DVD is opgegeven. Microsoft is er, na Toshiba, ook mee gestopt.
HD staat overigens niét voor Hard Disk maar voor High Definitiion.
Lijkt me op zich wel geinig, van z'n 4 in de R.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als je me je auto uitleent dan ga je ook vertellen dat die R op de versnellingspook voor "Reverse" staat en niet voor "Racen"??
Ik zag het jaquote:
Bij ons in het dorp ging het er vroeger een stuk braver aan toe.quote:
Zal toen ook vast wel gebeuren maar, lang leven de mobiele telefoon met cameraquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:26 schreef APK het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp ging het er vroeger een stuk braver aan toe.
Ik vrees dat dat meisje nu in een burka rondloopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |