Bij ons in het dorp ging het er vroeger een stuk braver aan toe.quote:
Zal toen ook vast wel gebeuren maar, lang leven de mobiele telefoon met cameraquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:26 schreef APK het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp ging het er vroeger een stuk braver aan toe.
Ik vrees dat dat meisje nu in een burka rondloopt.quote:
Nu niet meer denk ikquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:26 schreef Copycat het volgende:
Zou die wraak ook zoet smaken?
Zo, jij maakt werk van je postquote:
Ik ben te vroeg geboren....of toch niet? Over een jaar of wat zijn mensen allemaal digitale zombies en worden ook nog eens met diverse chips in hun lichaam aangestuurd, gecontroleerd en gemonitord...., de minder fraaie kant.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:03 schreef HiDiHo het volgende:
Nou vooruit, een blik in de toekomst![]()
De GiFi-chip is slechts 5 mm2 groot, heeft een stroomverbruik van 2W en werkt via de 60GHz frequentie. De productiekosten zijn verrassend laag: slechts 10 dollar. Nu is het enkel nog wachten tot de massaproductie van start gaat in 2009.
Ach..ik neem ook graag een snack na het stappen.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat meisje nu in een burka rondloopt.
frikandel met mayoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach..ik neem ook graag een snack na het stappen.....
Da's ook ongeveer het type humor dat het groepje schreeuwers rondom dit genante tafereelltje bezigde. "Kontneuken! Kontneuken!" Jongens jongens, wat een plezier.quote:
Heb er niet zoveel moeite mee....laat ze hun lolletje hebben......Beter dit dan stoeptegels van een viaduct gooien....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's ook ongeveer het type humor dat het groepje schreeuwers rondom dit genante tafereelltje bezigde. "Kontneuken! Kontneuken!" Jongens jongens, wat een plezier.
Heb je weleens happy slapping gezien?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's ook ongeveer het type humor dat het groepje schreeuwers rondom dit genante tafereelltje bezigde. "Kontneuken! Kontneuken!" Jongens jongens, wat een plezier.
Ik zeg ook niet dat ze naar de gevangenis moeten. En er is inderdaad altijd wel iets te vinden dat érgerderder is, en waarvan het mooi is dat ze dát tenminste niét doen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb er niet zoveel moeite mee....laat ze hun lolletje hebben......Beter dit dan stoeptegels van een viaduct gooien....
Die kans zit er wel een beetje in....dat is waar...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar vind het wel een beetje sneu. Vooral voor dat meisje, hoewel ze het zelf doet.
Want de jongens die nu "een lolletje" hebben, hebben dat nog vele keren hierna. Telkens als ze langs fiets, of in de winkel: "Hee pijpslet!" etcetera.
2 min kijken is lang zatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:40 schreef versabommie het volgende:
Lekkere luchtige weekendstof![]()
Lekker voor het CDA: http://www.dumpert.nl/med(...)elfislamisering.html
daar zit de core boodschap wel inquote:
Misschien schijnt in Italië het zonnetje wel.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:53 schreef versabommie het volgende:
Kep trouwens jeuk aan m'n snikkel, denk dat het dit weekend kutweer gaat worden!
nog ff paar maandjes wachten zit ik er weerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien schijnt in Italië het zonnetje wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |