Die is toch van het drankprobleem of ben ik nu echt alles door elkaar aan het gooien vanavond?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Rimski Korssakkov
Heel goed. Ook qua spelling. De Notenkraker en het Zwanenmeer zijn echter wel van hem.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:45 schreef PPL het volgende:
Het enige wat mij even te binnenschiet is de naam Tsjaikovski (spelling![]()
).
Maar volgens mij was dat die gast van "Peter en de Wolf" en niet van de door jouw genoemde voorbeelden.
Korsakov, helaas, ook heel Russisch.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Rimski Korssakkov
Dat is van Sergej Prokofjev, lees ik net.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:50 schreef PPL het volgende:
Hmmm... dus niet van Peter en de Wolf?
quote:The street is grey, the canal's foggy
I can't stand it inside
I can't stop thinking about that evening
I get scared from every sound
I hear a door opening and closing
I hear the squeaking of step
and all my hope is on the doorknop
but it won't come moving down
quote:I was alone and wasn't happy
I slowly burnt backwards
and everyday, more question than answer
A new paper, an old sound
I wanted to be dead
I wanted to be burried
WIth a lot of flowers and visitors
But all of a sudden she stood in front of me
kicked her shoes into the corner
Ow hell.quote:The evening falls....
in a thousand pieces
on the streets of this city
with a pounding heart as a divining-rod
I search for my lost treasure
But it leads to nothing
lead for old iron
wichever door I try
They are closed
or the are opened
But never again like, never again like that time
quote:She came in without knocking
and left without a word
Je zegt het (bijna).quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:32 schreef Morendo het volgende:
Ze kwam binnen zonder kloppen - dat is De Dijk, maar welk nummer.
Welke Band?quote:............... was een Amerikaanse popband die furore maakte in de jaren zestig met de gelijknamige televisieshow. De reeks verscheen op 12 september 1966 voor het eerst op de Amerikaanse televisie en werd gedurende twee seizoenen uitgezonden door de NBC.
............... kunnen worden gezien als een directe voorloper van "geprefabriceerde" bands die ook nu (2005) nog in de hitlijsten zijn te vinden. Vele mensen beluisteren nog altijd hun muziek, en nummers van ............ zullen wellicht nog lang in de gouwe ouwe lijsten staan.
Ja, ja Amerika's 'eigen Beatles'.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:43 schreef slaveloos het volgende:
the monkees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |