abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57140192
natuurlijk heeft ze het ook. anders wel weer van jou als jij toch degene bent waar het vandaan komt.
krijg je een gezellig welles-nietes spelletje met z'n twee.

misschien begint ze wel over een onbevlekte ontvangenis vanuit een wc-bril.
of een vanaf urinoir als ze toch vindt dat het bij jou vandaan moet komen.
er is vast wel een foute arts te vinden ergens in nederland die zo'n mogelijkheid tegen betaling wil beamen.

maar jullie relatie is hoedanook goed verziekt naast jullie gezamelijke geslachtsziekte.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 3 maart 2008 @ 23:55:10 #258
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57140652
Aardig fucked up verhaal. Iik wilde je de tip geven meer aan een dokter te vragen, maar ik zie dat je dat al gedaan hebt.
Als je vriendin ook besmet is zegt dat vrij weinig denk ik. Dan kan het nog steeds van jou komen, logisch gezien.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij de topictitel al dacht: nou, da's duidelijk, de mrs is vreemd gegaan. En mijn mening is niet echt veranderd aan de hand van het hele topic.

Is het mogelijk om te zien hoe lang je besmet bent met Chlamydia? Misschien kan dat nog uitkomst bieden. Maar ja, als het al kan.... als je zo ver moet gaan, dan zal het wel niet meer stand houden.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_57141982
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:53 schreef Roellio het volgende:

Aan het begin van je relatie allebei een SOA test, na 6 maanden nogmaals beiden een SOA test, dan heb je er nooit gezeur over en kan je je overspelige vriend/vriendin zonder gewetensbezwaren op straat trappen.
Alvast een tip voor je volgende relatie
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  dinsdag 4 maart 2008 @ 02:14:13 #260
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57142358
Tja, ik denk dat we dalijk een topic op R&P kunnen verwachten waarin je verteld dat het uit is tussen jullie.

Ik vraag me wel af, is het mogelijk om een SOA zoals dit te krijgen zonder seks? De eerste persoon die het kreeg kan het namelijk ook niet van seks gekregen hebben, omdat als zijn partner het had, dan was hij niet de eerste geweest

Niet dat ik dat geloof, maar, ach.... wie weet is ze het wel waard. Ik ken haar niet, dus dat kan ik niet voor je beoordelen. Maar als het een bijzonder leuk meisje is, geloof er dan in dat ze het niet gekregen heeft door vreemd te gaan. En als je dat niet kan geloven, maak er dan een einde aan. Zeg tegen haar dat je sinds dit haar gewoon niet meer vertrouwd en zei ook wel weet dat jij niet degene bent die vreemd is gegaan.

... Het zou trouwens wel een mop zijn als nou blijkt dat je vriendin het helemaal niet heeft
  dinsdag 4 maart 2008 @ 02:40:24 #261
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_57142436
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 23:44 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Begrijp ik het nou goed, of zeg je hier dat bij 1 keer sexuele omgang de kans op besmetting 0,25 is? Want dan is de kans dat je na n keer seks nog steeds niet besmet bent zoiets als (0,75)n. Als we voor een gemiddelde van 3 keer in de week sexuele omgang nemen, dan is de kans dat hij na 3 jaar nog steeds niet besmet is 3,3*10-59. Als ie dan nog niet besmet heeft dan heeft ie meer geluk dan dat ie -tig keer achter mekaar de postcodeloterij zou winnen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 4 maart 2008 @ 02:42:57 #262
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_57142446
quote:
Op maandag 3 maart 2008 22:24 schreef Jarold het volgende:

[..]

uitslag komt vrijdag, en nee het is niet mijn schuld
Het beste kerel..wat een kutsituatie
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_57142473
Haha, je vriendin gaat nu vreemd omdat ze je niet meer vertrouwd omdat ze denkt dat jij bent vreemdgegaan! Pwned!!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 07:54:16 #264
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_57143180
Oh men.... dat worden nog een paar lange dagen dan TS.
Sterkte.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_57143198
Dit zijn van die dingen daar moet je samen overheen zien te komen.
*****Kraak........
pi_57143499
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 07:57 schreef kraakvandaal het volgende:
Dit zijn van die dingen daar moet je samen overheen zien te komen.
Waarom samen? Dit zijn de dingen die aan het licht brengt dat een van de twee partijen het niet waard is.

*mits er overspel was natuurlijk. Dadelijk komt zij met de bekentenis dat ze verkracht is ofzo en zich er voor schaamde.
A little bit hateful
pi_57143541
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 08:34 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Waarom samen? Dit zijn de dingen die aan het licht brengt dat een van de twee partijen het niet waard is.

*mits er overspel was natuurlijk. Dadelijk komt zij met de bekentenis dat ze verkracht is ofzo en zich er voor schaamde.
We zijn allemaal mensen en met verder een goede band moet je op zijn minst haar/hem verhaal aanhoren.
*****Kraak........
pi_57143557
Je kunt "Ik was geil" nog zo mooi aankleden als je wil...
Maar ja, misschien is Jarod wel in voor een open relatie na 3 jaar
A little bit hateful
pi_57143606
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 08:39 schreef Liquidootje het volgende:
Je kunt "Ik was geil" nog zo mooi aankleden als je wil...
Maar ja, misschien is Jarod wel in voor een open relatie na 3 jaar
Het vlees is zwak. Al die schijnheiligen in dit topic.
*****Kraak........
pi_57143651
Mocht je vriendin het hebben zou ik er maar gauw iets aan laten doen.. Chlamydia kan bij vrouwen namelijk onvruchtbaarheid veroorzaken.. Bij mannen kan het ontstekingen geven aan bijv: de prostaat..

En ja het is mogelijk om een soa te krijgen zonder sexueel contact.. Als je bijvoorbeeld kijkt naar genitale wratten.. Die kunnen worden door gegeven door het gebruik van een handdoek of washand van iemand die genitale wratten heeft.. Ook kan het zo zijn dat je hetzelf door geeft door bijvoorbeeld het zitten aan een wratje elders op het lichaam en via handcontact (tijdens het naar de wc gaan) zelf het "virus" over te brengen naar je geslachtdeel.. Nu zijn deze wratjes tamelijk onschuldig en heeft het geen effect op vruchtbaarheid o.i.d. maar echt lekker ziet het er niet uit lijkt me..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_57143686
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 08:45 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Het gebeurt vaker dan je zou denken.. In mijn afwezigheid hier op FOK! heb ik rondgehangen op een ander forum/profielensite.. En daar boden getrouwde mannen en vrouwen zich bijna letterlijk aan..
Men denkt altijd dat mannen diegene zijn die het meest vreemdgaan of spanning zoeken maar daar heb ik pas gezien dat er minstens net zo veel vrouwen zijn die vreemdgaan en misschien nog wel meer ook! (meer vrouwen dan mannen bedoelde ik dus)..
pi_57143788
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 08:52 schreef Tally het volgende:

[..]

Het gebeurt vaker dan je zou denken.. In mijn afwezigheid hier op FOK! heb ik rondgehangen op een ander forum/profielensite.. En daar boden getrouwde mannen en vrouwen zich bijna letterlijk aan..
Men denkt altijd dat mannen diegene zijn die het meest vreemdgaan of spanning zoeken maar daar heb ik pas gezien dat er minstens net zo veel vrouwen zijn die vreemdgaan en misschien nog wel meer ook! (meer vrouwen dan mannen bedoelde ik dus)..
Het hoort bij 't leven en om nu gelijk je vriend/vriendien gelijk buiten te donderen na zo'n voorval krijg je misschien later spijt van.
Je ken beter eerst eens een openhartig gesprek voeren.
*****Kraak........
  dinsdag 4 maart 2008 @ 09:16:20 #273
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_57143954
Ik heb ook ooit eens zoiets gehad, het was dan geen chlamydia, maar een schimmelinfectie
Ik heb uren op internet zitten surfen om te achterhalen waar het van kwam.

Eigenlijk las eigenlijk alleen maar dat het van sex met een ander zou komen.
Of je dat dan wilt lezen omdat je haar verdenkt of dat je zulke dingen alleen maar vindt op dat moment weet ik niet, maar ik heb nooit met een ander het bed gedeeld, dus laat staat met een ander geslachtsgemeenschap gehad.
Buiten het feit om dat er veschillende dingen naar voren kwamen heb ik mijn vriendin verteld dat ik het had. (moest toch uitleggen waarom ik de huisarts bezocht).
En toen kreeg ik dus dezelfde melding. Ik had een ander

Toen ben ik dus eens verder gaan neuzen om te bewijzen dat ik er niets aan kon doen en dat ook zij het kan geven zonder dat ze er last van heeft, want dat is zo!!
En later vond ik op internet dat sommige zeep-soorten ook dit kunnen veroorzaken. Door de zuurgraad die word aangetast etc etc. Ik dwaal af van jouw SOA, maar de situatie thuis kwam op hetzelfde neer.
Je bent eerlijk door te vertellen wat je hebt, maar het vertrouwen word geschaadt doordat JIJ het hebt.
En daar word je dan ook voor gestraft om verdacht te zijn.

We zijn nog steeds bij elkaar (het is 1,75 jaar terug ongeveer) en het gaat goed, godzijdank. Maar toen zag ik echt mijn geest ff dwalen. Want gestraft worden voor iets waarvan jij 100% zeker bent dat jij er niets aan kan doen is echt zo ontiegelijk klote. Bewijs je onschuld zonder bewijs maar eens..

Sterkte in ieder geval.
Wilde je ff laten weten dat er dus meer zijn in zo'n zelfde situatie.
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
pi_57144072
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 08:45 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet. Oh als iedereen het doet. Oh ja ok.

A little bit hateful
pi_57144404
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 09:24 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet. Oh als iedereen het doet. Oh ja ok.

1/3 niet, de rest wel volgens de statistieken.
*****Kraak........
pi_57144763
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 08:49 schreef Tally het volgende:
Mocht je vriendin het hebben zou ik er maar gauw iets aan laten doen.. Chlamydia kan bij vrouwen namelijk onvruchtbaarheid veroorzaken.. Bij mannen kan het ontstekingen geven aan bijv: de prostaat..

En ja het is mogelijk om een soa te krijgen zonder sexueel contact.. Als je bijvoorbeeld kijkt naar genitale wratten.. Die kunnen worden door gegeven door het gebruik van een handdoek of washand van iemand die genitale wratten heeft.. Ook kan het zo zijn dat je hetzelf door geeft door bijvoorbeeld het zitten aan een wratje elders op het lichaam en via handcontact (tijdens het naar de wc gaan) zelf het "virus" over te brengen naar je geslachtdeel.. Nu zijn deze wratjes tamelijk onschuldig en heeft het geen effect op vruchtbaarheid o.i.d. maar echt lekker ziet het er niet uit lijkt me..
Ook voor de zwakzinnigen onder ons, nog een keer heel duidelijk...

CHLAMYDIA IS EEN BACTERIE EN GEEN VIRUS GODVERDOMME!

Dat constante gezeik dat het maar allemaal over 1 kam te scheren is. Internetwetenschappers hier allemaal...
Tot in de pruimentijd.
pi_57147241
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 10:07 schreef P.C._Hooftletter het volgende:

[..]

Ook voor de zwakzinnigen onder ons, nog een keer heel duidelijk...

CHLAMYDIA IS EEN BACTERIE EN GEEN VIRUS GODVERDOMME!

Dat constante gezeik dat het maar allemaal over 1 kam te scheren is. Internetwetenschappers hier allemaal...
Als je godverdomme eerst eens leest inplaats van als een lul zonder kop meteen reageert zie je dat ik ook nergens heb gezegd dat het een virus is boerenlul..
  dinsdag 4 maart 2008 @ 12:31:42 #278
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57147362
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 08:52 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat vind ik ook zo jammer... Je gaat toch een relatie aan omdat je de enige bent voor de ander, je van mekaar houdt etc etc. maar blijkbaar vinden genoeg mensen het spannend om stiekem anderen te doen ofzo. Ik vind het walgelijk. Dat soort mensen moeten maar vrijgezel zijn. Kun je doen en laten wat je wil, zonder verantwoordelijkheid af te moeten leggen.

Ohjah: Sterkte TS
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_57147502
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:26 schreef Tally het volgende:

[..]

Als je godverdomme eerst eens leest inplaats van als een lul zonder kop meteen reageert zie je dat ik ook nergens heb gezegd dat het een virus is boerenlul..
Dus de relevantie van je post was bewust 0,0?!

Je wordt er niet slimmer op zo...
Tot in de pruimentijd.
pi_57147538
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:39 schreef P.C._Hooftletter het volgende:

[..]

Ja ik zou idd naar andere kijken..
Begrijpend lezen is een vak..
pi_57147612
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:41 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja ik zou idd naar andere kijken..
Begrijpend lezen is een vak..
Van schrijven heb jij anders ook geen kaas gegeten. Ben je soms een dochter van erodome? Alleen een moeder kan van zo'n kind houden...

Opbokken nu, je komt me de keel uit, die arme man heeft gewoon een SOA van zijn overspelige wijf en niet van de handdoek.
Tot in de pruimentijd.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 12:48:59 #282
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_57147670
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:49 schreef Haushofer het volgende:
Kan de TT misschien ook veranderd worden in "Nederlands wiskunde onderwijs gaat naar de kloten"?
Dat topic is er al, klik mijn sig
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_57147674
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:46 schreef P.C._Hooftletter het volgende:

[..]

Van schrijven heb jij anders ook geen kaas gegeten. Ben je soms een dochter van erodome? Alleen een moeder kan van zo'n kind houden...

Opbokken nu, je komt me de keel uit, die arme man heeft gewoon een SOA van zijn overspelige wijf en niet van de handdoek.
opbokken zegtie dan
Debiel.. Maar je hebt gelijk.. Gaat niet over jou stompzinnigheid maar over de SOA van de TS..
pi_57148851
Wel mooi die vrouwen hier die beweren dat je altijd met je kut half over de toiletpot loopt te schuren. Ik weet niet hoe oud jullie allemaal zijn maar ik mag toch hopen dat jullie nog niet zover zijn dat men zou kunnen denken dat het je staart is i.p.v. je grot.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_57149054
Ik was me ook wekelijks met iemand anders' washand.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:07:27 #286
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_57149194
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel mooi die vrouwen hier die beweren dat je altijd met je kut half over de toiletpot loopt te schuren. Ik weet niet hoe oud jullie allemaal zijn maar ik mag toch hopen dat jullie nog niet zover zijn dat men zou kunnen denken dat het je staart is i.p.v. je grot.
Subtiele omschrijving
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_57149224
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:30 schreef Jarold het volgende:

[..]

Sterf gast, hier ga je toch geen grapjes over maken.
Het is gewoon zo dude
Net een soap
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_57149273
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:07 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Subtiele omschrijving
Er komen allerlei dingen bovendrijven in dit topic.
*****Kraak........
pi_57149803
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:07 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Subtiele omschrijving
Ik sta bekend om mijn subtiele omschrijvingen.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:12:47 #290
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57151841
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:48 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Dat topic is er al, klik mijn sig
Gone.... :')
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:19:49 #291
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_57151966
LVP
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_57152040
Heren en dames (ja ik weet het ben zelf ook schuldig) maar komt met tips en geen tvp's of zogenaamde leuke opmerkingen.. De TS heeft tips nodig. Weet je niets? Lees je lekker de posts die er al staan en reageer vooral niet dan.. Dus back on topic please..
  dinsdag 4 maart 2008 @ 17:42:05 #293
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_57153457
Dump dat mens. Ze heeft je gewoon genaaid ( ) en nu zit jij met de gebakken chlamydia.
Ze heeft je gewoon bedrogen ook al beweert ze van niet.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_57154672
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:39 schreef P.C._Hooftletter het volgende:

[..]

Ze begrijpt je niet P.C... heeft niet door dat ze twee volstrekt onvergelijkbare zaken met elkaar vergelijkt. Zelfs niet na jou opmerking
pi_57155505
Die reclame voor een soa test ook overal rond deze pagina.

Relatie Test
Partner voor een serieuze relatie Nu aanmelden - inschrijving gratis!

Soa Test
Bestel Soa Test test nu online. Test 't. Weet 't. 24 uurs levering.

HIV ZelfTest
Test jezelf thuis op HIV betrouwbaar en discreet

Verleid iedere vrouw
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen mooie vrouwen.

woensdag 5 maart 2008 @ 00:46:28 #296
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_57164475
En jij elke keer maar denken tijdens het beffen "oh wat is ze toch heerlijk nat" terwijl je gewoon pus aan het opslurpen bent...
pi_57164495
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 00:46 schreef Xebrozius het volgende:
En jij elke keer maar denken tijdens het beffen "oh wat is ze toch heerlijk nat" terwijl je gewoon pus aan het opslurpen bent...
ranzig jong dat je er staat.....
Thank Drunk I'm a Goddess!
  woensdag 5 maart 2008 @ 00:50:42 #298
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57164528
Dit is precies het topic wat ik op dit moment wilde lezen. Dank daarvoor
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  woensdag 5 maart 2008 @ 09:53:05 #299
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_57167787
Wat je kan doen in't vervolg is iedere keer na het neuken een schaamhaar over haar spleetje heenplakken net zoals detectives doen bij de deur. Dan weet je achteraf zeker dat er iemand binnen is geweest.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_57172456
ze is niet alleen vreemdgegaan, ze heeft ook nog eens geen condoom gebruikt, en jou niets gezegd. de vuile hoer had je wel aids kunnen geven. ik had dr a la minute de deur uit getrapt. liever nog van het balkon getrapt, maar dat kan problemen geven.
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:58:00 #301
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_57173209
Wie weet hoe veel vaker ze is vreemdgegaan...!? De kans dat ze de eerste keer meteen iemand met chlamydia treft, en ook nog eens meteen besmet raakt.. Maar ze zal waarschijnlijk voorlopig d'r lesje wel hebben geleerd, en ook die gast niet meer hoeven te zien. Succes ermee.

Hier verder.

[ Bericht 13% gewijzigd door WalterSobchak op 05-03-2008 15:19:44 ]
Are these the nazis, Walter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')