abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57046529
(tvp)

[ Bericht 2% gewijzigd door roburt op 28-02-2008 22:18:24 ]
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_57046594
Nou, na al die reacties zal ik even serieus reageren:

Je kunt prima chlamydia bij je dragen en ook gewoon drie jaar lang hoor. Net als schimmelinfecties kan het wanneer je uit balans bent ineens opspelen, zowel bij vrouwen als bij mannen.
Als één van jullie ook eerder al een seksuele relatie heeft gehad kan het dus ook daardoor komen. Als ik jou was zou ik het gewoon tegen je vriendin zeggen, zo van 'je weet dat ik last had bij het plassen, nou heb ik chlamydia. Geen idee waardoor het komt, misschien moet jij je ook even laten testen?'
Ik hoop dat je haar niet verdenkt van vreemdgaan, maar als dat zo is kun je het toch beter bespreken dan zo snel een conclusie te trekken. Sowieso zal zij (mocht het zo zijn) zich erg kut gaan voelen en schrikken dat jij het zegt. Maar dat vind ik een naar idee!
Hou ons op de hoogte
pi_57046619
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_57046647
Oftewel tijd voor een gesprekje met je vriendin...
censuur :O
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:09:03 #55
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_57046714
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:06 schreef Twinky het volgende:
Ik hoop dat je haar niet verdenkt van vreemdgaan, maar als dat zo is kun je het toch beter bespreken dan zo snel een conclusie te trekken. Sowieso zal zij (mocht het zo zijn) zich erg kut gaan voelen en schrikken dat jij het zegt.
Volgens mij is het niet meer dan logisch dat hij haar nu verdenkt van vreemdgaan en als zij logisch nadenkt zal ze dat ook begrijpen.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_57046722
tvp
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_57046737
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:06 schreef Twinky het volgende:
Nou, na al die reacties zal ik even serieus reageren:

Je kunt prima chlamydia bij je dragen en ook gewoon drie jaar lang hoor. Net als schimmelinfecties kan het wanneer je uit balans bent ineens opspelen, zowel bij vrouwen als bij mannen.
Als één van jullie ook eerder al een seksuele relatie heeft gehad kan het dus ook daardoor komen. Als ik jou was zou ik het gewoon tegen je vriendin zeggen, zo van 'je weet dat ik last had bij het plassen, nou heb ik chlamydia. Geen idee waardoor het komt, misschien moet jij je ook even laten testen?'
Ik hoop dat je haar niet verdenkt van vreemdgaan, maar als dat zo is kun je het toch beter bespreken dan zo snel een conclusie trekken. Sowieso zal zij (mocht het zo zijn) zich erg kut gaan voelen en schrikken dat jij het zegt. Maar dat vind ik een naar idee!
Hou ons op de hoogte
Nou hij kan beter conclusies trekken dan iets anders.
pi_57046840
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:09 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Nou hij kan beter conclusies trekken dan iets anders.

(tvp)
underground forever baby
pi_57046854
He ja, ik doe mee.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_57047011
tvp
pi_57047073
zeg het wel een beetje tactisch, zo meteen wordt ze ontzettend boos omdat ze zeker weet dat JIJ bent vreemdgegaan
pi_57047102
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_57047201
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:18 schreef roburt het volgende:
zeg het wel een beetje tactisch, zo meteen wordt ze ontzettend boos omdat ze zeker weet dat JIJ bent vreemdgegaan
Bingo, ze weet van niets en vertrouwd mij nu niet meer... hier was ik dus al bang voor!

Iemand een idee of aan te tonen is hoe lang zoiets al in je lichaam aanwezig is?!
pi_57047253
ben benieuwd hoe de boodschap bij haar aan komt
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_57047294
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:21 schreef Jarold het volgende:

[..]

Bingo, ze weet van niets en vertrouwd mij nu niet meer... hier was ik dus al bang voor!

Iemand een idee of aan te tonen is hoe lang zoiets al in je lichaam aanwezig is?!
Je hebt het d us verteld en zij ontkent het?

Natuurlijk ontkent ze het
pi_57047321
Als ze je niet vertrouwt snap ik niet hoe jullie ooit die 3 jaar hebben overleefd.

Al is dat natuurlijk wel een standaard reactie voor een vreemdganger, de bal lekker terugkaatsen

Maar waarom zit je nu alweer meteen op FOK! eigenlijk? Is je leven een real life soap?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:24:42 #67
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_57047336
quote:

[..]

Ze kan natuurlijk lullen wat ze wilt maar als jij zeker weet dat jij niet bent vreemdgegaan, dan blijven er weinig opties over
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_57047348
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:23 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Je hebt het d us verteld en zij ontkent het?

Natuurlijk ontkent ze het
kan je ook over hem zeggen.
  donderdag 28 februari 2008 @ 22:24:54 #69
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_57047351
quote:

[..]

Dat speelt ze goed.
En jij laat je vrijwillig nog een keer naaien ofzo?

Blijf gewoon wantrouwig naar haar en ga nu niet haar alles om laten draaien.
Zij weet toch ook wel dat als jji vreemd zou gaan je echt niet ging melden dat je een soa hebt.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_57047478
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:24 schreef roburt het volgende:

[..]

kan je ook over hem zeggen.
Waarom zou die het ontkennen tegenover mensen die die niet kent op internet? Dan zou hij het uberhaupt niet melden.
pi_57047580
ik weet het niet meer hoor.....
pi_57047627
Het zou zomaar kunnen dat ze er gloeiend bij is. En bij betrapt worden hoort ontkenning. Dat doen kleine kinderen ook.

"Hee, wat zie ik daar, pak je nu een koekje uit de trommel?""
"Huh? Nee hoor! Echt nie! Heus nie! Snik snik grom grom"

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_57047688
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:29 schreef Jarold het volgende:
ik weet het niet meer hoor.....
Wat doe je hier op internet? Ga met haar praten dan!
pi_57047939
quote:

[..]

lol ze vertrouwd jou nu niet meer. klassieker, de schuld omdraaien
underground forever baby
pi_57047983
Als zij zich nou ook laat testen en zij heeft ook chlamidia kan je vrolijk met z'n tweeen verder neuken. Het kwaad is toch al geschied
Co-ouder van twee geweldige kinderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')