Volgens mij is het niet meer dan logisch dat hij haar nu verdenkt van vreemdgaan en als zij logisch nadenkt zal ze dat ook begrijpen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:06 schreef Twinky het volgende:
Ik hoop dat je haar niet verdenkt van vreemdgaan, maar als dat zo is kun je het toch beter bespreken dan zo snel een conclusie te trekken. Sowieso zal zij (mocht het zo zijn) zich erg kut gaan voelen en schrikken dat jij het zegt.
Nou hij kan beter conclusies trekken dan iets anders.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:06 schreef Twinky het volgende:
Nou, na al die reacties zal ik even serieus reageren:
Je kunt prima chlamydia bij je dragen en ook gewoon drie jaar lang hoor. Net als schimmelinfecties kan het wanneer je uit balans bent ineens opspelen, zowel bij vrouwen als bij mannen.
Als één van jullie ook eerder al een seksuele relatie heeft gehad kan het dus ook daardoor komen. Als ik jou was zou ik het gewoon tegen je vriendin zeggen, zo van 'je weet dat ik last had bij het plassen, nou heb ik chlamydia. Geen idee waardoor het komt, misschien moet jij je ook even laten testen?'
Ik hoop dat je haar niet verdenkt van vreemdgaan, maar als dat zo is kun je het toch beter bespreken dan zo snel een conclusie trekken. Sowieso zal zij (mocht het zo zijn) zich erg kut gaan voelen en schrikken dat jij het zegt. Maar dat vind ik een naar idee!
Hou ons op de hoogte
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:09 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nou hij kan beter conclusies trekken dan iets anders.
Bingo, ze weet van niets en vertrouwd mij nu niet meer... hier was ik dus al bang voor!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:18 schreef roburt het volgende:
zeg het wel een beetje tactisch, zo meteen wordt ze ontzettend boos omdat ze zeker weet dat JIJ bent vreemdgegaan
Je hebt het d us verteld en zij ontkent het?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:21 schreef Jarold het volgende:
[..]
Bingo, ze weet van niets en vertrouwd mij nu niet meer... hier was ik dus al bang voor!
Iemand een idee of aan te tonen is hoe lang zoiets al in je lichaam aanwezig is?!
Ze kan natuurlijk lullen wat ze wilt maar als jij zeker weet dat jij niet bent vreemdgegaan, dan blijven er weinig opties overquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:21 schreef Jarold het volgende:
[..]
Bingo, ze weet van niets en vertrouwd mij nu niet meer... hier was ik dus al bang voor!
Iemand een idee of aan te tonen is hoe lang zoiets al in je lichaam aanwezig is?!
kan je ook over hem zeggen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je hebt het d us verteld en zij ontkent het?
Natuurlijk ontkent ze het
Dat speelt ze goed.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:21 schreef Jarold het volgende:
[..]
Waarom zou die het ontkennen tegenover mensen die die niet kent op internet? Dan zou hij het uberhaupt niet melden.quote:
Wat doe je hier op internet? Ga met haar praten dan!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:29 schreef Jarold het volgende:
ik weet het niet meer hoor.....
lol ze vertrouwd jou nu niet meer. klassieker, de schuld omdraaienquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:21 schreef Jarold het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |