Misschien moet hij dan even uit gaan leggen hoe het kan dat hij zeven maanden geleden een topic opende over zijn nieuwe vriendin?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:47 schreef Emel het volgende:
Topic wordt heropend, na contact met TS.
Even voor de duidelijkheid: verhaal is waar. AUB vanaf nu geen discussie meer of het wel niet waar is. En geen berekeningen constant. Dit is geen SES. TS wil inhoudelijke adviezen hierover.
Hij gaat het uitleggen.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan even uit gaan leggen hoe het kan dat hij zeven maanden geleden een topic opende over zijn nieuwe vriendin?
Zolang hij dat niet uit de wereld helpt is het niet zo gek dat hij dat soort reacties krijgt.
En je denkt dus nu dat zij iets minder sterk in haar schoenen stond in die periode in het buitenland?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:08 schreef Jarold het volgende:
Oke ik begrijp dat er een misverstand is betreffende dat andere topic.
Het volgende speelde:
Mijn vriendin was vanaf mei t/m september 2007 op stage in het buitenland.
Door het gemis van haar kreeg ik toch een date met een meisje, het meisje met wie ik naar de bioscoop ging.
Om moeilijke reacties te voorkomen besloot ik destijds haar 'mijn vriendin' te noemen.
Tijdens dat bioscoop bezoek kwam ik er achter dat mijn vriendin toch echt de ware is en heb ik de date verder afgeketst. Er is dus niet gebeurd.
Ik twijfelde om dit in het begin van dit topic uit te leggen maar aangezien het er niet toe doet daar er niets is gebeurd heb ik er voor gekozen om dit niet te doen, het zou toch alleen maar wantrouwige reacties zou opwekken.
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Slappe uitleg.
Tja maar heb niets gedaan en het gaat hier om vertrouwen.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En je denkt dus nu dat zij iets minder sterk in haar schoenen stond in die periode in het buitenland?
Kan je haar dat eigenlijk wel kwalijk nemen? Je bent zelf ook bijna te ver gegaan.
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:14 schreef Jarold het volgende:
[..]
Tja maar heb niets gedaan en het gaat hier om vertrouwen.
Dat zeg jij maar je kent de situatie niet en even min mijn intenties dus het is bullshit.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Je was het wel van plan. Je bent niet op date gegaan om zo leuk een platonische relatie op te bouwen.
Kun je haar vertrouwen dan? Want eigenlijk ga je er nu van uit dat zij vreemd is gegaan, dat niet wil vertellen, end at wil je in de doofpot stoppen. Tja, vertrouwen...quote:Op maandag 3 maart 2008 19:14 schreef Jarold het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet perongeluk gevingerd heb en daarna uitgebreid je eigen eikel gestreeld? Herhaaldelijk en heel vluchtig?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:14 schreef Jarold het volgende:
[..]
O dan is het simpel ze heeft dus in het buitenland met een of andere heetholler liggen rollenbollen. Doet ze toerisme dan is het helemaal zo klaar als een klontjequote:Op maandag 3 maart 2008 19:08 schreef Jarold het volgende:
Oke ik begrijp dat er een misverstand is betreffende dat andere topic.
Het volgende speelde:
Mijn vriendin was vanaf mei t/m september 2007 op stage in het buitenland.
Door het gemis van haar kreeg ik toch een date met een meisje, het meisje met wie ik naar de bioscoop ging.
Om moeilijke reacties te voorkomen besloot ik destijds haar 'mijn vriendin' te noemen.
Tijdens dat bioscoop bezoek kwam ik er achter dat mijn vriendin toch echt de ware is en heb ik de date verder afgeketst. Er is dus niet gebeurd.
Ik twijfelde om dit in het begin van dit topic uit te leggen maar aangezien het er niet toe doet daar er niets is gebeurd heb ik er voor gekozen om dit niet te doen, het zou toch alleen maar wantrouwige reacties zou opwekken.
Na een 'expert-opinion' geloof je het ineens wel?? Kansberekening is aan jou niet besteed hè?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:12 schreef Jarold het volgende:
Verder nog een update:
Een moeder van een vriend van me is huisarts, ze vertelde vandag dat het haast onmogelijk is dat we 3 jaar seks zouden hebben zonder dat ik de chlamydia opgemerkt zou hebben aan mijn kant.
Toch blijft m'n vriendin het ontkennen en is mijn inziens toch vrij argwanend naar mij toe.
Ik mis haar nu wel erg en heb bijna de neiging om het in de doofpot te doen aangezien we er zo niet uit gaan komen, daar is het te ingewikkeld voor en dingen zijn niet te bewijzen.
Is er niemand die iets dergelijks heeft meegemaakt?
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:23 schreef vipergts het volgende:
[..]
O dan is het simpel ze heeft dus in het buitenland met een of andere heetholler liggen rollenbollen. Doet ze toerisme dan is het helemaal zo klaar als een klontje
Nou, ik denk dat hij er goed aan zou doen om eventjes een hypothese op te stellen, komt die middelbare school statistiek toch nog van pas. ( 't zou ook een mooie examenvraag zijn trouwens )quote:Op maandag 3 maart 2008 18:47 schreef Emel het volgende:
Topic wordt heropend, na contact met TS.
Even voor de duidelijkheid: verhaal is waar. AUB vanaf nu geen discussie meer of het wel niet waar is. En geen berekeningen constant. Dit is geen SES. TS wil inhoudelijke adviezen hierover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |