Voor jou en Scandalous dan hier even kort en bondig (offtopic I know)quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Liev! Maar van die optie heb ik wel gelezen, en hey: als het me toch lukt de streams aan de praat te krijgen, moet dat me ook lukken. Al dan niet met wat hulp![]()
Wat moeten we ook anders Ruud. Ze hebben vreselijke schik met z'n alle op dit ogenblik in de villa. De topic moeten toch vol, dus wat doen we......we gaan gewoon letten op hoe iemand eet. Gebruiken ze we een mes? Gatverdamme ze eet uit een plastic bakje. Brrrrrrrrr, ze likt haar mes af, gatverdamme wat een vies peuken toch zeg...quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lang lang lang geleden hebben ze dat zootje nog proberen bij te brengen hoe te eten met mes en vork. Is niks van blijven hangen. De "Dames in de dop" waren nog deftiger.
Het zou 'm niks minder man maken als hij enkel uit benen bestond.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:53 schreef Prospera het volgende:
Zie je dat die hand van Brian synchroon mee gaat met die van Amanda
Alleen heb je dan wel de verkeerde systeemdatum in je computer staan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Voor jou en Scandalous dan hier even kort en bondig (offtopic I know)
-Ga in je windowsverkenner naar de map \documents and settings\all users\drm
(of de daaroplijkende nederlandse vertaling)
-Kopieer de hele map DRM en hernoem deze kopiemap bijvoorbeeld DRM-BACKUP
-Schrijf datum en tijd van kopieeren op.
-Zodra streams niet meer werken zet je de datum en tijd terug naar het opgeschrevene,
en kopieer je de inhoud van de map DRM-BACKUP terug in de map DRM
That's it in het kort
Mocht je de DRM map trouwens niet zien moet je via EXTRAS/MAPOPTIES/WEERGAVE
in windowsverkenner de optie 'De inhoud van systeemmappen weergeven' aanvinken
-
Jij spreekt vast uit ervaring....quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:46 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
En dan met dat kroontje erbij.
Ze lijkt wel zwakzinnig.
Roken ze aan het aanrecht? Of aan tafel?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat moeten we ook anders Ruud. Ze hebben vreselijke schik met z'n alle op dit ogenblik in de villa. De topic moeten toch vol, dus wat doen we......we gaan gewoon letten op hoe iemand eet. Gebruiken ze we een mes? Gatverdamme ze eet uit een plastic bakje. Brrrrrrrrr, ze likt haar mes af, gatverdamme wat een vies peuken toch zeg...
Ik wordt gek van die Amanda.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:06 schreef Ziet het volgende:
gotsss der kroontje trilt bijna van der kop door der geschreeuw!
(en mijn kind wordt er wakker van)
Ja en msn wil ook wel eens moeilijk doen bij het inloggen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen heb je dan wel de verkeerde systeemdatum in je computer staan.
En als je dan een mailtje via Outlook stuurt, dan kan dat wel een misverstanden oproepen.
Ach, weet je wat het is: ze proberen daar de miljonair uit te hangen en ze proppen hun vreten op dezelfde manier naar binnen als ik. Ze doen niet eens meer een poging om een beetje 'deftig' te zijn. Wat nou 'miljonairs'quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat moeten we ook anders Ruud. Ze hebben vreselijke schik met z'n alle op dit ogenblik in de villa. De topic moeten toch vol, dus wat doen we......we gaan gewoon letten op hoe iemand eet. Gebruiken ze we een mes? Gatverdamme ze eet uit een plastic bakje. Brrrrrrrrr, ze likt haar mes af, gatverdamme wat een vies peuken toch zeg...
http://www.clipser.com/watch_video/98576quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:45 schreef Gert het volgende:
Ik ben blij dat ik niet meer kijk. Vooral Brian roept zo'n intense walging op.
En dan te bedenken dat het script hoogstwaarschijnlijk voorziet
in een "romantisch" einde: het liefdeskoppel Amanda& Brian die de
villa definitief betrekken (al snel na de finale gevolgd door Netty).
Als je net als de meesten hier (ik niet hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:05 schreef Scandalous het volgende:
Bedankt PeterNB!Ik ga straks heel hulpeloos mijn vriend aan het werk zetten
Overal brrrrrrrrrrr...smeerpoetsen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Roken ze aan het aanrecht? Of aan tafel?
Dat doe ik allebei. Ben ik dan miljonairquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Roken ze aan het aanrecht? Of aan tafel?
Dan stikt het van de miljonairs in Nederlandquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat doe ik allebei. Ben ik dan miljonair
Ze hebben daar ook allemaal last van de zelfde ziekte......de ziekte heet PLUquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach, weet je wat het is: ze proberen daar de miljonair uit te hangen en ze proppen hun vreten op dezelfde manier naar binnen als ik. Ze doen niet eens meer een poging om een beetje 'deftig' te zijn. Wat nou 'miljonairs'
En buiten dat vreten schijnt alle overige fatsoen hen ontglipt te zijn. Tja, script hè
Ik ook! Ik rook alleen niet tijdens het eten. Maar als het moet leer ik me dat nog wel aan danquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat doe ik allebei. Ben ik dan miljonair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |