quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb al een gifje voorbij zien komen. Het schijnt te kunnen
Hoezo dat dan? intimidatie ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:25 schreef Varen het volgende:
Melissa is geschrokken van Kenneth
HAHAHHAHAHAA mein Gott, kom je thuis lees je dit.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:43 schreef Scandalous het volgende:
Zou je Amanda eruit stemmen Mikey?
-Ik denk dat de mensen in Nederland en niet hier alleen aan tafel een voorbeeld kunnen nemen aan hun relatie.
Bij jou komt anders regelmatig rook uit je oren!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Overal brrrrrrrrrrr...smeerpoetsen.
Eric zei het daarstraks nog: 'Van je IQ moet je het niet hebben'.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:31 schreef Scandalous het volgende:
Melissa zegt dat Brian's familie er ook altijd is voor Amanda, meer heb je niet nodig, er zijn hier mensen en hun vaders en moeders zie je nooit
Amanda: Ja! precies!
Allang naar huis, maar gisteren kreeg Amanda nog een gratis (geen punten) telefoontje van haar. Ze waarschuwde o.a. voor Eric die op fora leest.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar is Selene?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:34 schreef tho_Omas het volgende:
Mike: Brian, begrijp jij ook waarom ik die dag zei: Draag de wedstrijd op aan je moeder?
Ik zit echt in een permanente lachstuip/epilepsieaanval.
Net zoiets als een kibboets maar dan andersquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:34 schreef coldstar het volgende:
Claire vergelijkt een vakantie baantje met het bewonen van DGK....
'Oh ja, mam. Die wedstrijd die geen wedstrijd was, die was voor jou hè!! Dat blikje tegen je kop ook!'quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:34 schreef tho_Omas het volgende:
Mike: Brian, begrijp jij ook waarom ik die dag zei: Draag de wedstrijd op aan je moeder?
Ik zit echt in een permanente lachstuip/epilepsieaanval.
Gun jij iemand zijn mening dan gun ik ook de jouwe. Zeg wat je vindt over de bewoners, niet over een userquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:32 schreef trettie het volgende:
[..]
Bij jou komt anders regelmatig rook uit je oren!
Bah ook smerig!
Streetwise-Mikey ziet zichzelf als een soort Godfather ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:36 schreef noekje het volgende:
[..]
'Oh ja, mam. Die wedstrijd die geen wedstrijd was, die was voor jou hè!! Dat blikje tegen je kop ook!'
Trek mijn internet er maar gewoon uit.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:36 schreef Ziet het volgende:
[..]
moet je een diazepammetje rectaal?
Zou er, behalve Daniëlle, überhaupt wel iemand zijn geweest die ze voor DGK al kende??quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:35 schreef Scandalous het volgende:
De zus van Melissa was ook op Amanda's jaardag
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:20 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
echt humor als je de douche door wordt gemept!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |