Ik zit er al helemaal klaar voor in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:01 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kiiiiiijkuuuuh, ik ben alvast popcorn kopen
Doe nou niet alsof Ajax zo goed draaitquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:04 schreef toma het volgende:
[..]
dan moet er wel heeeeeeeeeeeeel veel gebeuren.
Sja, ik heb nog geen hoge pet op van de trainer Marco van Basten. Maar ja, het blijft wel gewoon Marco...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:01 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kiiiiiijkuuuuh, ik ben alvast popcorn kopen
Doet ie toch niet? Dat jij het eruit kan halen is knap..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof Ajax zo goed draait
Dat zegt ie na een 2-1 tegen Zwollequote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Beker pakken gaat lukken, twijfel ik geen moment nu over.
zei daarvoor al, wij pakken de beker. gewoon een feitquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat zegt ie na een 2-1 tegen Zwolle
Colin krijgt aandacht hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:58 schreef Cyberia18 het volgende:
De.Kromme rot nou eens lekker op met je kakkietalk. Ga lekker puzzelen om voor zondag weer de beste 11(van een matige selectie) op te stellen. Bedankt.
[ afbeelding ]
Wat een sterren
Kan niet zeggen dat het zondag slechter ging lopen na z'n wissel. Z'n 'beste' actie was nog het kapot gooien van de bidon.quote:Het is onduidelijk of Kenneth Perez (foto, links) komende zondag voor Ajax in actie kan komen tegen Excelsior. De Deen ligt al twee dagen met griep op bed. Trainer Adrie Koster kon daarom vrijdag nog niet aangeven of hij Perez opneemt in de wedstrijdselectie. Minder zorgen heeft de trainer over Rasmus Lindgren. Hij is weer voldoende hersteld van zijn hamstringblessure.
En psv kampioenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zei daarvoor al, wij pakken de beker. gewoon een feit
Marcel, hele serieuze vraag: Nu ben je opeens weer Mols fan, doe je dit omdat je graag grappig gevonden wilt worden? Of meen je het serieus en ben je gewoon serieus zwak in je hoofd?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zei daarvoor al, wij pakken de beker. gewoon een feit
Wat een geweldige middenvelder is het toch ook. Een echte aanjager. Een flinke verademing in vergelijking met die misklungel Landzaatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:35 schreef Jasza het volgende:
Btw:
http://www.youtube.com/watch?v=g9fRTMtRnw0
Mooi filmpje.
Deur nr3 natuurlijkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Marcel, hele serieuze vraag: Nu ben je opeens weer Mols fan, doe je dit omdat je graag grappig gevonden wilt worden? Of meen je het serieus en ben je gewoon serieus zwak in je hoofd?
Goal op 5:20quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:35 schreef Jasza het volgende:
Btw:
http://www.youtube.com/watch?v=g9fRTMtRnw0
Mooi filmpje.
Dat doet Fonteijn wel goed idd.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Fontein moet gewoon blijven dus.
Adidas, goede zaak. Maken mooie shirts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |