Dat moet nog maar bewezen worden, maar lijkt mij gezelliger ja! Alleen maar mannen, dat is ook weer zowat!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:29 schreef Yesse het volgende:
Jeej.En ja vrouwen ja... gezellig he?
Ik ben anders erg gezellig hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:31 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat moet nog maar bewezen worden, maar lijkt mij gezelliger ja! Alleen maar mannen, dat is ook weer zowat!
Jep, vandaag wel.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:41 schreef Goover het volgende:
[..]
Jep, vandaag wel.
Ik moet 8 uur per dag werken, ergens tussen 8:00 en 18:00. Daarbij neem ik een half uur pauze en vandaag was ik er om 8:45. Dus dan moet ik tot 17:15
Geen problemen mee hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:29 schreef Yesse het volgende:
Jeej.En ja vrouwen ja... gezellig he?
Krijg ik 10 seconden later een mailtje terug.. (Dat is snel voor inholland begrippen)quote:Stuur ik "Een stuk papier en een pen zal wel handig zijn" terug.
quote:PB je bent af en toe ook echt een wijsneus
De eerste week van mijn stage had ik vrijwel niks op mijn bureau liggen, tot grote verbazing van collegae. Na een maandje of 1,5 had ik meestal mijn hele bureau vol met begrotingen, jaarrekeningen en dingen die ik wel even tussendoor zou doen, toen verbaasde men zich er vooral over dat ik nog wel eens iets kon vinden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:58 schreef Yesse het volgende:
Ik ga maar weer eens mijn bureau opruimen, ik weet niet hoe het komt maar het is altijd een zooitje..
En overal briefjes en zooiquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De eerste week van mijn stage had ik vrijwel niks op mijn bureau liggen, tot grote verbazing van collegae. Na een maandje of 1,5 had ik meestal mijn hele bureau vol met begrotingen, jaarrekeningen en dingen die ik wel even tussendoor zou doen, toen verbaasde men zich er vooral over dat ik nog wel eens iets kon vinden.
Ik moet binnenkort nog maar eens mijn troep opruimen. Alle stagedocumenten kunnen inmiddels wel eens weg.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:44 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas heeft er weer zin in zijn stage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |