Het is toch veel leuker om Willie Wartaal te zien crashen dan de tante van je buurmeisje!quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:12 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom nou weer met die van die BN'ers? Doe gewoon toffe, onbekende mensen ipv die uitgekauwde rotzooi
Neh. The Trip op MTV was toen ook leuk doordat het geen BN'ers waren...quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het is toch veel leuker om Willie Wartaal te zien crashen dan de tante van je buurmeisje!
Maar The Trip is een heel ander concept.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neh. The Trip op MTV was toen ook leuk doordat het geen BN'ers waren...
Nou, dit klinkt helemaal als het soort originele en vernieuwende ideeën waar we dringend behoefte aan hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:11 schreef Emed het volgende:
De opdrachten zijn niet alledaags: vang de rochel van iemand anders op, rijd met je auto door de carwash met de ramen open, prop een Big Mac in één keer in je mond en ga belletje trekken in je ondergoed.
Hmm, wat hij zei.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, dit klinkt helemaal als het soort originele en vernieuwende ideeën waar we dringend behoefte aan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is al bekend wat er vanavond gebeurd.![]()
Dat nou ook weer niet. Maar echt super is het nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:28 schreef tong80 het volgende:
Ik neig dit programma tot het dieptepunt te noemen in de Nederlandse TV-geschiedenis.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:35 schreef kikoooooo het volgende:
En wat is die jennifer hofman een godverdomd lekker wijf zeg
Via Mokkels.nl:quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:42 schreef JanJanJan het volgende:
iemand met pics van de omkleedopdracht?
m.n. van Jennifer?????
Publieke omroep zelfs, dus de samenleving wordt dubbel gepakt. Op kosten van de maatschappij een programma maken met vernielingen die weer op kosten van de maatschappij hersteld mogen worden.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:04 schreef Overlast het volgende:
Over morele grenzen kun je best discussieren. Maar wanneer ze de gemeenschap duperen door bijvoorbeeld dingen te slopen ga je sowieso te ver.
Het kost de samenleving misschien geld om de flitspaal weer te repareren, maar het scheelt natuurlijk ook een hoop geld als hij niet kan flitsenquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Publieke omroep zelfs, dus de samenleving wordt dubbel gepakt. Op kosten van de maatschappij een programma maken met vernielingen die weer op kosten van de maatschappij hersteld mogen worden.
We kregen al een voorproefje van Yolanthequote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:30 schreef DaFrenk het volgende:
Maar volgende week ziet er weer leuk uit met de dames in ondergoed
Ja, daar zag ik laatst iets over bij NachteGiel, ergens midden in de nacht!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
We kregen al een voorproefje van Yolanthe
Dat bedoelde ik niet helemaalquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:36 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, daar zag ik laatst iets over bij NachteGiel, ergens midden in de nacht!
vond het anders wel een bijzonder geil gezicht de bijna volle bips met stringetje in beeld.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
We kregen al een voorproefje van Yolanthe
Al is het dan opeens een stuk minder charmant
Maar het was idd matig vandaag
Maar je weet wel waar ik 't over heb?..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet helemaal
Ik doelde op d'r string die zo ongeveer halverwege d'r rug zat
Neu, ik kijk nooit Nachtegielquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:38 schreef Tism het volgende:
[..]
Maar je weet wel waar ik 't over heb?..
Mja, op Vrijdag of Zaterdagnacht ergens, hoelaat dat was, dat zou ik echt niet meer weten..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je nog wanneer / hoelaat het was?
Ja, vrijdag op zaterdag, tussen 1 en 4quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Mja, op Vrijdag of Zaterdagnacht ergens, hoelaat dat was, dat zou ik echt niet meer weten..![]()
..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, vrijdag op zaterdag, tussen 1 en 4
Bedoelde meer de datum
Maar laat maar
Het was er nietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:28 schreef Mediaspotter het volgende:
Vanavond tongen Yolanthe en Jennifer met elkaar!
Hij liet wel een koe op klompen lopen en een bommetje makenquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan vind ik het jammer dat Peer Mascini zich leent voor deze Sjonnies en Anita's.![]()
Off topic: Nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tof programma. Alleen dat spugen en rochels vind ik flauw en onsmakelijk
. En dat met de lama's was ook minder
.
Ik wou het ook net posten... dacht dat ze een geintje maaktequote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:29 schreef BVO het volgende:
WTF weegt zij 46?!?
Jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:29 schreef BVO het volgende:
WTF weegt zij 46?!?
Gezien wat hij gesnoven heeft verbaast me dat minderquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:30 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik wou het ook net posten... dacht dat ze een geintje maakte![]()
![]()
En 70 kilo voor die Tygo is ook erg laag zeg....
Ah, ik ben niet de enige die er heftig van schrok.. Jennifer Hoffman, 27 jaar, die rond de 45 kilo weegt?! Lijkt me niet echt gezond, wel?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:29 schreef BVO het volgende:
WTF weegt zij 46?!?
D'r lichaam zag er gezond uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ah, ik ben niet de enige die er heftig van schrok.. Jennifer Hoffman, 27 jaar, die rond de 45 kilo weegt?! Lijkt me niet echt gezond, wel?
44,5quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:29 schreef BVO het volgende:
WTF weegt zij 46?!?
Nouja.. Gezond. Vooral heet natuurlijk. Maar 45?! Ik kan het me niet voorstellen, met dat lichaam.quote:
www.mokkels.nl staan ze zo welquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:37 schreef speknek het volgende:
Wat een geweldige aflevering.
Iemand caps?
Ja, zonde. Ik had vanmiddag uit verveling de andere 2 afleveringen zitten kijken, en zag net op tijd dat het vanavond op tv was. Vandaag een overload, nu weken wachtenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:39 schreef DaFrenk het volgende:
Zo zeg.. dat was geen verkeerde aflevering![]()
Volgende pas 15 april dus.
Dat concept was wel aardig anders, maar nu je het zegtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind t trouwens wel Over de Rooie Recycled
Inderdaad, dat viel me ook al op.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef SunChaser het volgende:
Hofman heeft 2 slipjes over elkaar?
Old skoolquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Over de roooie had wel debielere opdrachten trouwens
quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Als ik die chicks zo in hun BH in dat busje zie zitten moet ik ineens denken aan de Bangbus
Als dat nu het nieuwe programma van bnn isquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Als ik die chicks zo in hun BH in dat busje zie zitten moet ik ineens denken aan de Bangbus
Ze drukte zich ook omhoog, ze hield zich aan beide kanten vast aan de stoelenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
44,5
En ze vond t wel lekker in dr ondergoed volgens mij. Yolanthe deed alleen dr trui uit.
er was voetbalquote:Op woensdag 2 april 2008 13:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
helaas gemist gister , maar even zoeken op uitzending gemist dan.
was dan nog een stomme 1 april grap hierboven , heb ned 3 wel gezien en vooraf was dwdd , had het kunnen wetenquote:
kutquote:Op donderdag 3 april 2008 21:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Er is geen aflevering geweest
En de volgende is 15 april.
een schop op verzoekquote:Op maandag 14 april 2008 22:56 schreef Tism het volgende:
[..]
Schop deze topic tegen die tijd dan nog maar eens omhoog!..
Geluidsmanquote:
Ja.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:35 schreef Canisfire het volgende:
Waarom is dat ? europees voetbal ?
Die meiden zijn sowieso alleen tof voor die ondergoed opdrachten e.d. Het mannen-team is veel vetterquote:Op donderdag 17 april 2008 13:30 schreef Tim86 het volgende:
Hanna is echt strontsaai in vergelijking met de rest..
Die vind ik dan weer het minst-tofste.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:14 schreef Canisfire het volgende:
Van de vrouwen is alleen Nicolet echt tof .
nou voor de 4 mannen en vrouwen wel,quote:Op donderdag 17 april 2008 21:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Alsof het om de spanning van de punten gaat.
Leuk voor Jantje Smit ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:34 schreef sander89 het volgende:
Dam begin gemist(5/10 min), maar was weer leuk, die Yolanthe ooklikt gewoon Dennis zijn hele kont af
![]()
Haha, volgens mij houdt die wel van beetje wilde vrouwquote:
De laatste van de 6 ja. Je kan natuurlijk ook moeilijk 500 lollige opdrachten verzinnen, gaat ook eens vervelen lijkt me. Dan liever volgend jaar een nieuw seizoen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:30 schreef Enfermera het volgende:
Echt, nou al de laatste?zoveel afleveringen zijn er toch niet geweest??
![]()
Ja, is ook waar.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:08 schreef Greetings het volgende:
[..]
De laatste van de 6 ja. Je kan natuurlijk ook moeilijk 500 lollige opdrachten verzinnen, gaat ook eens vervelen lijkt me. Dan liever volgend jaar een nieuw seizoen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:18 schreef men_in_red het volgende:
jezus ze filmdem de verkeerde, is die cameraman homo ofzo?
En Hquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom ging Yolanthe niet mee douchen?
Het feit dat de laatste opdracht pas beslissing kon brengen was natuurlijk puur toeval inderdaadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |