Als ik bij invoice klik zie ik mijn order van gisteren met de producten. Wat als je bovenin op My Account klikt en dan op het order nummer?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou nou, inloggen en verifieren is uiteindelijk gelukt
als ik nu op invoice klik, zie ik idd een nieuwe bestelling, maar alleen een bedrag, er staan geen producten ofzo bij...
da's alles dat er dan staatquote:tracking summary
Here is the current status of your order. After your order is shipped, you will see a record in the shipment history table below. You may also print an invoice by using the invoice link above.
Order: xxxxxx placed on 2/28/2008 5:28:56 AM
Status:
(of current
shipment) On 2/28/2008:
Waiting for Supplier
see all processing steps
Latest Shipment:
Ja dat heb ik daar ook staan. Geen bedrag of producten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
da's alles dat er dan staat
Ja, je krijgt een mailtje als er antwoord is. Kan tot 48 uur duren, maar heb ook een keer g ehad dat er 2 uur later al antwoord was.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb net een ticket ingevuld en opgestuurd
krijg je daar via de mail weer antwoord op ofzo?
Grotere dingen gaan gewoon per pakket ja. Ik heb nog nooit last gehad van de douane in ieder geval.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:54 schreef Landgeld het volgende:
Hoe verzenden ze de grotere producten?? gewoon per pakketpost(wel lastiger bij duane misschine)
en tips voor leuke gatgets welkomDie groene laserpen (sterkte 30) schijnt wel een aanrader te zijn?
jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:27 schreef Andyy het volgende:
kan je eigelijk een paypal acount aanmaken zonder Creditcard ?
Hoe kun je oudere orders eigenlijk inzien?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als ik bij invoice klik zie ik mijn order van gisteren met de producten. Wat als je bovenin op My Account klikt en dan op het order nummer?
Oh wacht, ik heb als je op My Account klikt en dan het Order nummer aanklikt geen lijstje met de producten, maar bij invoice wel...
Ja, ik heb het vorige week gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:27 schreef Andyy het volgende:
kan je eigelijk een paypal acount aanmaken zonder Creditcard ?
Een dergelijk ding is op dit moment aan het shippen naar mijn huisadresquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:07 schreef Landgeld het volgende:
ook leuk:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4652
http://www.dealextreme.com/accounts/summaries.dxquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe kun je oudere orders eigenlijk inzien?Hij laat alleen de meest recente order zien.
Ze hebben contracten met de postbedrijven waardoor het zo goedkoop is. En het kleine bedrag dat het kost zit in de prijs inbegrepen. Dus je kan als je iets wilt voor 1 dollar gewoon kopen, maken ze er evenveel winst op als dat je het bij een order doet van 100 dollar.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:45 schreef Hijacking het volgende:
Damm begint me wel te jeuken nu ik die site zo zie.
Dus zodra het onder de 26 euro is kunnen ze je niks maken kwa btw ?
Ben benieuwd hoe lonend dat voor hun is als je maar voor 10 dollar besteld en ze het naar nederland moeten verzenden
Zo hoeft u geen omzetbelasting en rechten bij invoer te betalen als de waarde van de zending, exclusief verzekerings- en vervoerskosten, niet meer is dan ¤ 22.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:45 schreef Hijacking het volgende:
Damm begint me wel te jeuken nu ik die site zo zie.
Dus zodra het onder de 26 euro is kunnen ze je niks maken kwa btw ?
Ben benieuwd hoe lonend dat voor hun is als je maar voor 10 dollar besteld en ze het naar nederland moeten verzenden
Die heb ik een tijd geleden voor 8euro bij de MediaMarkt gekochtquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:52 schreef Landgeld het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1309
is ook handig voor de digicam! en geen geld!
verder zijn die ledlampjes wel top lijkt me! en laser ga ik ook bestellen, als die volgens sommige 250 meter haaltdamn..
tijdens de registratie wordt naar je creditcard nummer gevraagd die ik dus niet hebquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, ik heb het vorige week gedaan.
Gewoon op paypal.nl geregistreerd en toen moest ik me rekeningnummer intypen, en dan moet je een paar dagen wachten, dan storten zijj 2 kleine bedragen (bij mij 1 cent en 15 cent), dan moet je die bedragen invoeren op hun site als je ingelogd bent, dan is je rekeningnummer geverifieerd, en dan kan je gewoon dingen gaan kopen. Je hoeft niet eerst geld op je paypal account te zetten, gewoon wat bestellen, ook al staat er 0 euro op je paypal, dan gaat het automatisch van je giro af.
Bij mij werd het niet gevraagd? Heb je het wel op Paypal.nl gedaan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:05 schreef Andyy het volgende:
[..]
tijdens de registratie wordt naar je creditcard nummer gevraagd die ik dus niet heb
Dan doe je toch echt iets fout. Ik het vorige week ook een paypall account aangemaakt, en er werd nergens gevraagd om een creditcard nummer...quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:05 schreef Andyy het volgende:
[..]
tijdens de registratie wordt naar je creditcard nummer gevraagd die ik dus niet heb
Hier is aanmeldlinkje: https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_registration-run en kies voor de Privé-rekeningquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:05 schreef Andyy het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet eerst geld naar je PayPal over te zetten. Als er 0 euro op je paypal rekening staat, en je koopt wat met Paypal, gaat het na een paar dagen gewoon van je giro af.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:16 schreef Asgard het volgende:
Ik wacht nu ff totdat het geld overgeschreven is van m'n rekening naar mn Paypal account (volgens Paypal zou dit voor 4 maart gebeurt moeten zijn). Dan ff paar dingen bestellen (laser en een mes)
Ja, maar ik wil niet voor honderden euros aan praktisch nutteloze dingen uitgevenquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet eerst geld naar je PayPal over te zetten. Als er 0 euro op je paypal rekening staat, en je koopt wat met Paypal, gaat het na een paar dagen gewoon van je giro af.
Bij mij tenminste
een goede waterdichte, dan moet je een ECHTE Surfire kopen, en niet zo'n namaak ultrafirequote:Op donderdag 28 februari 2008 17:08 schreef Zspirit het volgende:
ja ik zoek ook een goede.
wel een water dichte.
Lees maar de reviews op die pagina, ze zijn allemaal goed.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:14 schreef jeroendh het volgende:
Ik wil deze kopen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1257
Is deze goed?
En het verzenden gaat dat ook allemaal goed?
Dit is mijn eerste ervaring met DX
Je krijgt een PMquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:14 schreef jeroendh het volgende:
Is deze goed?
waarom niet een hoger bereik van 30-50 oid? te gevaarlijk?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:14 schreef jeroendh het volgende:
Is deze goed?
Ah, jij ook al die leuke kaarsjesquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:48 schreef Catskill het volgende:
Net mijn 5e bestelling gedaan.![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9383
Een True 20 is waarschijnlijk beter dan de 50-nep-mW, dus voor normaal speelgebruik is dat primaquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:51 schreef Landgeld het volgende:
[..]
waarom niet een hoger bereik van 30-50 oid? te gevaarlijk?
is een kopie hequote:Op donderdag 28 februari 2008 17:17 schreef RacerDKB het volgende:
4gb MicroSDHC sinds vandaag, goed merk en goede prijs:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11241
20 euro, en dat is dus incl. verzendkosten
kattenpulten mogen niet in NL... pas er dus mee opquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:49 schreef Ohrpolster. het volgende:
Ha, bij New Arrivals, lijkt me wel een leuk ding dit
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11255
Geen ervaringen, maar ik wil het wel onder zijn naam bestellen zodat hij 't geld gewoon naar mij kan overboeken. Hoeft er ook geen PP account aangemaakt te worden enzo...quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:04 schreef Landgeld het volgende:
wat wilde je in die PM zetten dan? Ben ook wel benieuwd naar de ervaring van die laserpoint?
Ik dacht dat dat alleen bij bulkrate wordt gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:47 schreef Ohrpolster. het volgende:
Moet je nou eigenlijk altijd tekenen bij ontvangst van post van DX? Ook voor een envelop met iets ter waarde van $1,41?
Tis heel vaak aangetekend, behalve enveloppen geloof ik. Niet alleen bij bulkrate want ik heb wel eens aangetekende pakketjes gekregen van DX, en ik doe nooit aan bulkrate.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:25 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Geen ervaringen, maar ik wil het wel onder zijn naam bestellen zodat hij 't geld gewoon naar mij kan overboeken. Hoeft er ook geen PP account aangemaakt te worden enzo...
[..]
Ik dacht dat dat alleen bij bulkrate wordt gedaan.
wat wil je voor 1.50, kan je altijd proberen toch... volgens die reacties vinden sommige hem wél fijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:08 schreef YourBuddy het volgende:
Even oppassen voor deze oortjes > http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33
die zitten dus heel erg @#$!
Ik ga hem bestellenquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:49 schreef Ohrpolster. het volgende:
Ha, bij New Arrivals, lijkt me wel een leuk ding dit
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11255
Deze is professioneler maar wel duurder natuurlijk:quote:
Ik weet niet of je een roker bent, maar misschien is dit iets:quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:39 schreef Landgeld het volgende:
Ik ga vanmiddag ook een bestelling doen... dus als iemand nog een leuke tip o.i.d heeft
Ik zou het niet doen, het werkt verslavend!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:52 schreef Landgeld het volgende:
geen rokerga zo bestellen, ben benieuwd!
Laat je niet altijd verleiden door de lage prijzen van DX, zeker niet bij dit soort artikelen. Deze zijn op Ebay vaak goedkoper met de verendkosten erbij geteld.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:17 schreef RacerDKB het volgende:
4gb MicroSDHC sinds vandaag, goed merk en goede prijs:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11241
20 euro, en dat is dus incl. verzendkosten
alles wat ik zo wil/zie heb ik nu wel... (totaal 40$ ofzo)...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:00 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, het werkt verslavend!
ja dat ja, een echte verkopen ze niet voor zo weinigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:00 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk dat het een namaak kaartje is.
Hoezo zou die groene laser er niet doorheen komen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:48 schreef Wessiej het volgende:
Al een stuk of 10 bestellingen gedaan, en elke keer zitten er weer 1 of 2 dingen niet bij, vind het zelf niet erg, maar de postbode onderhand wel, aangezien je voor alles moet tekenen
Vandaag was die er weer, ik heb er weer een voor je, ik zei maar zie je maandag weer
Ook zo'n groene laser besteld, hoop dat het er door heen komt.
Illegaal in Nederland, Douane enzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoezo zou die groene laser er niet doorheen komen?
Brievenbuspost wordt in nederland volgens mij niet geopend.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoezo zou die groene laser er niet doorheen komen?
Dealextreme verstuurd geen brievenbus post.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:07 schreef mvc het volgende:
[..]
Brievenbuspost wordt in nederland volgens mij niet geopend.
Serieus?quote:
Rood is maximaal 5 mW, en meestal 1, en boven 1 is het illegaal in nederland.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Serieus?
Hm, bron?
Ik wou namelijk een true 30 mW greenlaser kopen.. maar als de kans bestaat dat ie er niet door komt..
Waarom wel rood en geen groen
nee hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dealextreme verstuurd geen brievenbus post.
Je moet er altijd de deur voor open doen..
Raar, ik heb al 7 pakketjes gekregen, en allemaal via een andere dienst dan tpg brievenbus post.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
nee hoor.
Mijn laatste pakketje lag echt gewoon in de brievenbus
Bij mij waren de pakketjes te groot voor de brievenbus..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Raar, ik heb al 7 pakketjes gekregen, en allemaal via een andere dienst dan tpg brievenbus post.
De ene keer duurt 't een week, de andere keer een dag.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb eergisteren een bestelling geplaatst, en ik krijg net een email dat hij al opgestuurd is
dat is wel érg snel zeg
Waarom zijn bij mij dan 3 DX zendingen door de brievenbus gegooit zonder dat ik er voor heb hoeven tekenen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dealextreme verstuurd geen brievenbus post.
Je moet er altijd de deur voor open doen..
Komt er gewoon doorheen hoor, op het pakje staat als inhoud 'elektronische gadgets', maar verder wordt het niet gecontroleerd of dat een illegale gadget is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Rood is maximaal 5 mW, en meestal 1, en boven 1 is het illegaal in nederland.
Ik zie wel of het er door heen komt.
Krijg je vanzelf weer terug, kan even duren, kan ook de zelfde dag nog terugkomenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:58 schreef mvc het volgende:
[..]
Waarom zijn bij mij dan 3 DX zendingen door de brievenbus gegooit zonder dat ik er voor heb hoeven tekenen?
p.s. ik heb een bestelling geannuleerd het bedrag is al wel afgeschreven bij PayPal. Weet iemand of ik deze betaling vanzelf terug krijg of moet ik hier achteraan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |