Wat krijgen we nu?quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:02 schreef Z het volgende:
Teeveepee.
Niet direct voorhanden nee, maar ik wil er best een zoeken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:07 schreef Mark-A het volgende:
Tokay, heeft u nog een plaatje voorhanden? Indien ja: ga uw gang!
Pfft..Dat is nog eens een who's who der wetenschap.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:12 schreef pyl het volgende:
een recordaantal geplaatsten in RJP (.
Graag!quote:Tokay [...]
Welnee, beste heer A. Dat was immers Elizabeth Plaatje, de echtgenote ván.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:45 schreef Mark-A het volgende:
Was dat Sol Plaatje? Beetje feminien uiterlijk dan.
Wat betreft deze meneer :
Getergde blik en gefronsde borstel wenkbrauwen. Hangende mondhoeken, kostuum van naar het zich laat aanzien bedenkelijke kwaliteit; Deze meneer is jarenlang door een communistisch regime onderdrukt, waarschijnlijk vanwege zijn dissidente publicaties.
Ah, had ik het toch juistquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
Welnee, beste heer A. Dat was immers Elizabeth Plaatje, de echtgenote ván.
Een Pyl ben ik niet , nee.quote:beginnend frenoloog
Ik mag toch hopen van wel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:03 schreef Mark-A het volgende:
Ah, had ik het toch juist
Nee, want daarvan is er maar één.quote:Een Pyl ben ik niet , nee.
Hmmm. Hmmm. Meneer schreef dan wel, maar dat waren geen romans, mocht ik die indruk hebben gewekt.quote:Als ik de plank dan echt volledig mis heb geslagen, mag ik aannemen dat wij hier te maken hebben met een gevierd Amerikaans auteur? want immers volledig tegenovergesteld
Gwaen, zullen wij ons inschrijven voor een beginnerscursus frenologie?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:04 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer is evident een fellow traveller uit het Verenigd Koninkrijk.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:18 schreef Tokay het volgende:
Gwaen, zullen wij ons inschrijven voor een beginnerscursus frenologie?
En misschien wil beeer dan ook mee?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:05 schreef beeer het volgende:
Hij lijkt mij Frans, maar zou ook Italiaans kunnen zijn
Doe je dan je mooie schoenen an?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
Gwaen, zullen wij ons inschrijven voor een beginnerscursus frenologie?
Tsssssssk!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:27 schreef Gellius het volgende:
Enfin, Pablo Neruda. Eitje.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:21 schreef beeer het volgende:
Ah kijk. Een Franschman van Algerijnse afkomst.
Scherp opgemerkt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:50 schreef Gellius het volgende:
Of wacht! Nee! 't Is 'n Immortel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |