abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57056116
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:54 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik koop hem uiteraard voor de Xbox 360. Heb de S.E. al 1,5 jaar in de pre-order staan bij Dynabyte
Dan zal je wel de hoofdprijs gaan betalen of niet?
  vrijdag 29 februari 2008 @ 11:03:38 #102
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_57056276
¤ 80,-

Maar dat is geen probleem voor GTA IV
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_57056457
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:55 schreef ursel het volgende:
Lekker verhaal is dat..
Dus het is nu keuze tussen operatie of stoppen met lopen?

Enig idee waar je dan voor gaat? Wat zijn de consequenties op lange termijn als je niet laat opereren?
Eerst de sportfysio, als vervolgens de klachten blijven dan een drukmeting in het ziekenhuis en als dan blijkt dat het daar idd. aan ligt dan een operatie.

Ik twijfel nog wat ik zou willen. Normaal gesproken zou ik zeggen "dan doe ik wel een andere sport", een operatie om iets te verhelpen waar ik alleen door een extreem op te zoeken tegen aan loop vind ik toch best een stap.

Maar als ik zie wat voor gave evenementen er voor hardlopers zijn en als ik dan nu vergelijk hoeveel lol ik uit fietsen haal in vergelijking met hardlopen dan durf ik een operatie niet helemaal uit te sluiten. Alhoewel ik me daar tegen die tijd (als het gebeurt dan praat je over aankomende herfst/winter) wel goed over in moet lezen. De operatie is standaard en eenvoudig volgens de sportarts (hij voert deze zelf ook uit in het ziekenhuis) maar goed, ik wil liever geen risico lopen dat ik straks last heb van m'n benen tijdens het normale leven. Dat is het me dan ook weer niet waard.

Kortom, we gaan wel zien. Nu ik niet meer kan lopen en dus wel moet gaan fietsen weet ik iig een mooi afstudeercadeau
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_57056488
Ben blij dat ik geen belastinggeld meer betaal in NL. Idioten.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 11:16:07 #105
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_57056531
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:12 schreef FJD het volgende:

[..]

Eerst de sportfysio, als vervolgens de klachten blijven dan een drukmeting in het ziekenhuis en als dan blijkt dat het daar idd. aan ligt dan een operatie.

Ik twijfel nog wat ik zou willen. Normaal gesproken zou ik zeggen "dan doe ik wel een andere sport", een operatie om iets te verhelpen waar ik alleen door een extreem op te zoeken tegen aan loop vind ik toch best een stap.

Maar als ik zie wat voor gave evenementen er voor hardlopers zijn en als ik dan nu vergelijk hoeveel lol ik uit fietsen haal in vergelijking met hardlopen dan durf ik een operatie niet helemaal uit te sluiten. Alhoewel ik me daar tegen die tijd (als het gebeurt dan praat je over aankomende herfst/winter) wel goed over in moet lezen. De operatie is standaard en eenvoudig volgens de sportarts (hij voert deze zelf ook uit in het ziekenhuis) maar goed, ik wil liever geen risico lopen dat ik straks last heb van m'n benen tijdens het normale leven. Dat is het me dan ook weer niet waard.

Kortom, we gaan wel zien. Nu ik niet meer kan lopen en dus wel moet gaan fietsen weet ik iig een mooi afstudeercadeau
Mja. Klinkt wel heftig ja.
SUcces in ieder geval..
pi_57056682
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:12 schreef FJD het volgende:

[..]

Dan zou ik in mijn geval toch mooi gaan schaken ipv lopen. Geen mes in mijn lijf tot het moment dat ik kreupel loop en wel moet. Moet niets van ziekenhuizen hebben en al helemaal niet van operaties.

Tering he ..Besefte niet dat het zo serieus is met je poot.
pi_57056769
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:22 schreef jpjedi het volgende:
Dan zou ik in mijn geval toch mooi gaan schaken ipv lopen. Geen mes in mijn lijf tot het moment dat ik kreupel loop en wel moet. Moet niets van ziekenhuizen hebben en al helemaal niet van operaties.
Ik ben er al een paar keer geweest Drie keer voor de kaakchirurg en een keer onder narcose voor een liesbreuk. Tis geen werelddrama maar bv. bij de liesbreuk had ik geen keuze, dan moet je onder het mes omdat het anders later goed mis kan gaan, dan neem je dus ook de risico van een foutje mee en dat accepteer je. De vraag is of je die risico's voor zo'n operatie wilt accepteren, het is namelijk eenvoudig te vermijden door niet meer te lopen.
quote:
Tering he ..Besefte niet dat het zo serieus is met je poot.
Wat dacht je dan? Dat ik een potje aan het lafbekken was

Tis overigens geen werelddrama hoor, ik heb er overdag geen last van en ook bij het lopen is er geen dramatische pijn maar je voelt gewoon dat het fout zit.

[ Bericht 3% gewijzigd door FJD op 29-02-2008 11:36:17 ]
  vrijdag 29 februari 2008 @ 11:39:09 #108
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_57057027
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:27 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik ben er al een paar keer geweest Drie keer voor de kaakchirurg en een keer onder narcose voor een liesbreuk. Tis geen werelddrama maar bv. bij de liesbreuk had ik geen keuze, dan moet je onder het mes omdat het anders later goed mis kan gaan, dan neem je dus ook de risico van een foutje mee en dat accepteer je. De vraag is of je die risico's voor zo'n operatie wilt accepteren, het is namelijk eenvoudig te vermijden door niet meer te lopen.
[..]

Tis overigens geen werelddrama hoor, ik heb er overdag geen last van en ook bij het lopen is geen dramatische pijn maar je voelt gewoon dat het fout zit.
Ziekenhuis stelt niks voor. Ben er vaak genoeg (geweest).
Operaties zijn interessant, en bij veel pijn krijg je een morfinepomp

Als ik niet meer kan volleyballen zou ik voor mezelf geen moment twijfelen. Hup mes erin als er een kans van slagen is.
Sporten is gewoon heel belangrijk in mijn leven.

Succes met die poot van je en nu maar hopen dat de fysio werkt
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  vrijdag 29 februari 2008 @ 11:46:11 #109
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_57057178
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:27 schreef FJD het volgende:

[..]

Klaarblijkelijk verbaast het dat niet nee..
pi_57057214
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:45 schreef staticdata het volgende:

[..]

Waarom niet eerder ?
Omdat ik hem enkel wil voor GTA4, MGS4 en GT5...
  vrijdag 29 februari 2008 @ 11:53:03 #111
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_57057364
Nou gisteren dus eens gesprekje gehad bij Q-magic ( ) en eigenlijk toch wel een positief gevoel aan overgehouden.. feit dat ze gisterenmiddag een aanbieding aanboden die ook erg positief klonk doet daar ook nog wel iets aan..
Even eens wat bekijken op internet over werken bij Q.. Hoe dat tegenwoordig bevalt omdat ze schijnbaar een andere weg zijn ingeslagen om wat negatieve banden te verbreken...

Woensdag een gesprek gehad met de directeur (1 van de 2) en daar had ik wel een positief gevoel bij maar net een gesprek gehad met de teamleider en daar leek, volgens mij, uit te komen dat het allemaal maar aan mij lag..
Ik zag dingen verkeerd, schijnbaar geen afspraken gemaakt over verandering van werkzaamheden.
Schijnbaar doe ik al 5 jaar systeembeheerwerkzaamheden -> slepen met clients, accountje aanmaken, mailboxje hier en daar, rechten kwestie hier en daar maar vooral probleempjes op clients oplossen..
Dus schijnbaar is het spelen met servers en netwerken geen verbetering van werkzaamheden en lag het ook aan mijn werkhouding (het ontbreken van een glimlach en overdreven vrolijkheid aan de telefoon ) ...
Dus maar eens m'n conclusies trekken en aan het einde van de dag, in de auto, maar eens een telefoontje naar Q-magic doen.. Na dit gesprek ga ik liever dat 6 maanden contract aan en zie ik daarna wel verder ...

Contractvoorwaarden:
Goed salaris.
25 vakantiedagen (heb ik nu ook)
Vakantiegeld (8,5%)
Lease-wagen in de klasse van een Volkswagen Fox (met tankpas), lease-wagen veranderd met behalen van MCSA/MCSE (eigen bijdrage van ¤50).
Salarisverhoginkje per behaald certificaat.
Mogelijkheid tot deelname collectie ziekteverzekering.
Premievrij pensioen.
Nog wat verschillende bonusregelingen.

Al met al niet zo heel verkeerd dacht ik zo.. En niet bij een bedrijf waar ik geen gevoel van heb dat ze de afspraken niet nakomen..
pi_57057415
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De vraag is natuurlijk of er dan geen andere sport is waar je mee kunt beginnen. Nu zul je een blessure bij volleybal al snel ook voelen bij andere sporten (explosief van kant naar kant bewegen, feitelijk dus alle balsporten behalve golf en bingo) dus dan zul je haast wel moeten om uberhaupt nog een beetje te kunnen sporten maar in dit geval....tja. Ach ja, eerst die fysio maar eens een paar maanden bezoeken en alvast in trainingskamp voor de Alpe d'Huez in minder dan een uur.
pi_57058107
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:32 schreef ursel het volgende:

[..]

NACompetitie..
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef FJD het volgende:
Tjezus zeg, zijn alle laffe honden naar het Oosten van het land verhuist ofzo

Eerst al twee keer tegen Vitesse die te lui waren om ook maar iets te doen wat op voetbal leek, behalve dan natuurlijk toen ze achter stonden en nu ook Zwolle. Ze doen twintig minuten hun best maar voor de rest doen ze helemaal niets behalve tijd rekken en vooral zo min mogelijk voetballen Totdat ze natuurlijk achter staan dan willen ze opeens voetballen. Echt, lafbekken zijn het

Lees ik regelmatig qoutes van ene Marwijk, over dat Feijenoord vanaf het beginsignaal ook nooit wil voetballen. Dat ze pas gaan voetballen als ze achter staan.

Dus denk niet dat alle lafbekken naar het oosten zijn vertrokken.

Kwalijker is, dat je geen groter overwicht kan uitdrukken met het verschil in spelersmateriaal
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ziekenhuis stelt niks voor. Ben er vaak genoeg (geweest).
Operaties zijn interessant, en bij veel pijn krijg je een morfinepomp

Als ik niet meer kan volleyballen zou ik voor mezelf geen moment twijfelen. Hup mes erin als er een kans van slagen is.

Succes met die poot van je en nu maar hopen dat de fysio werkt
Same here, alleen op mijn knie na heb ik eigenlijk geen problemen.

Springersknietje, bandje er om heen, en verbijten die pijn
Sniping is poetry in slow motion, up untill I pull the trigger.
[FoD] Cardinal
pi_57058207
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:53 schreef Keltie het volgende:

-Knip-
Gewoon kijken wat voor jou het belangrijkste is. Ik ga ook van baan veranderen, maar laat me leaseauto daarvoor schieten. Gewoon lekker een of andere oude barrel gaan nemen en die op rijden vind het prima.

gelukkig is het wel in salaris gecompenseerd dus niet dat ik erop achteruit gaat. eigenlijk zijn al me sec. arbeidsvoorwaarde omgezet in geld.

Geen lease-auto maar wel 40 vakantiedagen per jaar
pi_57058351
Vodafone

Ik sta daar aangemeld als mevrouw en met me bestelling is niets gedaan " systeemfout "

Ik zeg ja dat is leuk en aardig maar ik wil graag me telefoon voor het weekend, hoe gaan we dit oplossen.
Gevraagd of ze niet iets kunnen regelen met een vodafone winkel hier in de buurt... anders heb ik mijn twijfels of ik nog wel bij vodafone wil... word nu teruggebeld, ben benieuwd.

Denk je je tel voor het weekend te hebben, niet dus
BF2: Diamond3d
pi_57058413
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:27 schreef staticdata het volgende:

[..]
pi_57058511
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:35 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

heb jij er ook 40 of 38?
pi_57058703
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:40 schreef staticdata het volgende:

[..]

heb jij er ook 40 of 38?
40. Inmiddels met wat ik heb opgebouwd wel meer.
pi_57058788
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:47 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

40. Inmiddels met wat ik heb opgebouwd wel meer.
ik mag straks geen overuren schrijven
pi_57058841
Middag , vandaag lekker een dagje vrij, aangezien ik 4 dagen in de week werk. Ben behoorlijk positief over me 1ste werkweek
BoF!
pi_57058976
Standaard hier 36 vakantiedagen... En winstdeling

quote:
Konami heeft inmiddels bevestigd dat Snakes laatste avontuur net zoals in de VS vanaf 12 juni in de Europese winkels zal liggen.
pi_57059046
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:52 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Middag , vandaag lekker een dagje vrij, aangezien ik 4 dagen in de week werk. Ben behoorlijk positief over me 1ste werkweek
Nu maar hopen dat het eens blijft
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:01:12 #123
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_57059075
40!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_57059111
JAAAAAAAAAAAAAAA! Assassins Creed!
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:14:11 #125
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_57059376
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:27 schreef staticdata het volgende:

[..]

Gewoon kijken wat voor jou het belangrijkste is. Ik ga ook van baan veranderen, maar laat me leaseauto daarvoor schieten. Gewoon lekker een of andere oude barrel gaan nemen en die op rijden vind het prima.

gelukkig is het wel in salaris gecompenseerd dus niet dat ik erop achteruit gaat. eigenlijk zijn al me sec. arbeidsvoorwaarde omgezet in geld.

plezier in m'n werk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')