Eerst de sportfysio, als vervolgens de klachten blijven dan een drukmeting in het ziekenhuis en als dan blijkt dat het daar idd. aan ligt dan een operatie.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:55 schreef ursel het volgende:Lekker verhaal is dat..
Dus het is nu keuze tussen operatie of stoppen met lopen?
Enig idee waar je dan voor gaat? Wat zijn de consequenties op lange termijn als je niet laat opereren?
Mja. Klinkt wel heftig ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Eerst de sportfysio, als vervolgens de klachten blijven dan een drukmeting in het ziekenhuis en als dan blijkt dat het daar idd. aan ligt dan een operatie.
Ik twijfel nog wat ik zou willen. Normaal gesproken zou ik zeggen "dan doe ik wel een andere sport", een operatie om iets te verhelpen waar ik alleen door een extreem op te zoeken tegen aan loop vind ik toch best een stap.
Maar als ik zie wat voor gave evenementen er voor hardlopers zijn en als ik dan nu vergelijk hoeveel lol ik uit fietsen haal in vergelijking met hardlopen dan durf ik een operatie niet helemaal uit te sluiten. Alhoewel ik me daar tegen die tijd (als het gebeurt dan praat je over aankomende herfst/winter) wel goed over in moet lezen. De operatie is standaard en eenvoudig volgens de sportarts (hij voert deze zelf ook uit in het ziekenhuis) maar goed, ik wil liever geen risico lopen dat ik straks last heb van m'n benen tijdens het normale leven. Dat is het me dan ook weer niet waard.
Kortom, we gaan wel zien. Nu ik niet meer kan lopen en dus wel moet gaan fietsen weet ik iig een mooi afstudeercadeau
Dan zou ik in mijn geval toch mooi gaan schaken ipv lopen. Geen mes in mijn lijf tot het moment dat ik kreupel loop en wel moet. Moet niets van ziekenhuizen hebben en al helemaal niet van operaties.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Eerst de sportfysio, als vervolgens de klachten blijven dan een drukmeting in het ziekenhuis en als dan blijkt dat het daar idd. aan ligt dan een operatie.
Ik twijfel nog wat ik zou willen. Normaal gesproken zou ik zeggen "dan doe ik wel een andere sport", een operatie om iets te verhelpen waar ik alleen door een extreem op te zoeken tegen aan loop vind ik toch best een stap.
Maar als ik zie wat voor gave evenementen er voor hardlopers zijn en als ik dan nu vergelijk hoeveel lol ik uit fietsen haal in vergelijking met hardlopen dan durf ik een operatie niet helemaal uit te sluiten. Alhoewel ik me daar tegen die tijd (als het gebeurt dan praat je over aankomende herfst/winter) wel goed over in moet lezen. De operatie is standaard en eenvoudig volgens de sportarts (hij voert deze zelf ook uit in het ziekenhuis) maar goed, ik wil liever geen risico lopen dat ik straks last heb van m'n benen tijdens het normale leven. Dat is het me dan ook weer niet waard.
Kortom, we gaan wel zien. Nu ik niet meer kan lopen en dus wel moet gaan fietsen weet ik iig een mooi afstudeercadeau
Ik ben er al een paar keer geweestquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:22 schreef jpjedi het volgende:
Dan zou ik in mijn geval toch mooi gaan schaken ipv lopen. Geen mes in mijn lijf tot het moment dat ik kreupel loop en wel moet. Moet niets van ziekenhuizen hebben en al helemaal niet van operaties.
Wat dacht je dan? Dat ik een potje aan het lafbekken wasquote:Tering he ..Besefte niet dat het zo serieus is met je poot.
Ziekenhuis stelt niks voor. Ben er vaak genoeg (geweest).quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben er al een paar keer geweestDrie keer voor de kaakchirurg en een keer onder narcose voor een liesbreuk. Tis geen werelddrama maar bv. bij de liesbreuk had ik geen keuze, dan moet je onder het mes omdat het anders later goed mis kan gaan, dan neem je dus ook de risico van een foutje mee en dat accepteer je. De vraag is of je die risico's voor zo'n operatie wilt accepteren, het is namelijk eenvoudig te vermijden door niet meer te lopen.
[..]
Wat dacht je dan? Dat ik een potje aan het lafbekken was
Tis overigens geen werelddrama hoor, ik heb er overdag geen last van en ook bij het lopen is geen dramatische pijn maar je voelt gewoon dat het fout zit.
Klaarblijkelijk verbaast het dat niet nee..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat ik een potje aan het lafbekken was
De vraag is natuurlijk of er dan geen andere sport is waar je mee kunt beginnen. Nu zul je een blessure bij volleybal al snel ook voelen bij andere sporten (explosief van kant naar kant bewegen, feitelijk dus alle balsporten behalve golf en bingo) dus dan zul je haast wel moeten om uberhaupt nog een beetje te kunnen sporten maar in dit geval....tja. Ach ja, eerst die fysio maar eens een paar maanden bezoeken en alvast in trainingskamp voor de Alpe d'Huez in minder dan een uur.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sporten is gewoon heel belangrijk in mijn leven.
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef FJD het volgende:
Tjezus zeg, zijn alle laffe honden naar het Oosten van het land verhuist ofzo![]()
Eerst al twee keer tegen Vitesse die te lui waren om ook maar iets te doen wat op voetbal leek, behalve dan natuurlijk toen ze achter stonden en nu ook Zwolle. Ze doen twintig minuten hun best maar voor de rest doen ze helemaal niets behalve tijd rekken en vooral zo min mogelijk voetballenTotdat ze natuurlijk achter staan dan willen ze opeens voetballen. Echt, lafbekken zijn het
Same here, alleen op mijn knie na heb ik eigenlijk geen problemen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ziekenhuis stelt niks voor. Ben er vaak genoeg (geweest).
Operaties zijn interessant, en bij veel pijn krijg je een morfinepomp
Als ik niet meer kan volleyballen zou ik voor mezelf geen moment twijfelen. Hup mes erin als er een kans van slagen is.
Sporten is gewoon heel belangrijk in mijn leven.
Succes met die poot van je en nu maar hopen dat de fysio werkt
Gewoon kijken wat voor jou het belangrijkste is. Ik ga ook van baan veranderen, maar laat me leaseauto daarvoor schieten. Gewoon lekker een of andere oude barrel gaan nemen en die op rijden vind het prima.quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
Geen lease-auto maar wel 40 vakantiedagen per jaar
ik mag straks geen overuren schrijvenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
40. Inmiddels met wat ik heb opgebouwd wel meer.
quote:Konami heeft inmiddels bevestigd dat Snakes laatste avontuur net zoals in de VS vanaf 12 juni in de Europese winkels zal liggen.
Nu maar hopen dat het eens blijftquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:52 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Middag, vandaag lekker een dagje vrij, aangezien ik 4 dagen in de week werk. Ben behoorlijk positief over me 1ste werkweek
plezier in m'n werk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
Gewoon kijken wat voor jou het belangrijkste is. Ik ga ook van baan veranderen, maar laat me leaseauto daarvoor schieten. Gewoon lekker een of andere oude barrel gaan nemen en die op rijden vind het prima.
gelukkig is het wel in salaris gecompenseerd dus niet dat ik erop achteruit gaat. eigenlijk zijn al me sec. arbeidsvoorwaarde omgezet in geld.
Dat zou ik ook wel willen, die MS certificaten zijn niet al te moeilijk om te halen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:53 schreef Keltie het volgende:
Salarisverhoginkje per behaald certificaat.
Ik doe mijn lease auto er waarschijnlijk ook uit en er dan netto waarschijnlijk 700 euro op vooruit per maandquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:27 schreef staticdata het volgende:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
40. Inmiddels met wat ik heb opgebouwd wel meer.
quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:52 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Middag, vandaag lekker een dagje vrij, aangezien ik 4 dagen in de week werk. Ben behoorlijk positief over me 1ste werkweek
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
Standaard hier 36 vakantiedagen... En winstdeling
![]()
[..]
quote:
Is hybrid rijden dat niet een mooie tussenoplossing, 14% bijtelling max. komt neer op ongeveer 100 euro in de maand.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik doe mijn lease auto er waarschijnlijk ook uit en er dan netto waarschijnlijk 700 euro op vooruit per maand
40 vakantiedagen is trouwens wel veel, ik heb er (maar) 30 per jaar
Ik heb er voor de laatste helft van dit jaar nog 44 staan
Daar heb je bij een lease auto natuurlijk geen boodschap aanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:39 schreef staticdata het volgende:
Bij peugot betaal je 150 euro voor een accu![]()
Ik ga 1 dag per week naar schoolquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:21 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
Geen wonder dat de economie hard achteruitloopt, er wordt voor geen meter meer gewerkt.
Slecht spelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:02 schreef RudyCarell het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA! Assassins Creed!
Moet denk ik wel lukken..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:24 schreef staticdata het volgende:
BF2
Wie wil vanavond een rondje knallen?
anders pwn ik wel in mijn uppie![]()
Twee keer achter elkaar levert je de Frank-award op he!quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Twee keer achter elkaar levert je de Frank-award op he!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:36 schreef FJD het volgende:
3x levert je zelfs een Frank standbeeld op!
ikke ikke ikke op de n00bserver!!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:24 schreef staticdata het volgende:
BF2
Wie wil vanavond een rondje knallen?
anders pwn ik wel in mijn uppie![]()
Het is ontzettend mooi uitgewerkt en je ziet dat er enorm veel attention voor detail is maar om nou te zeggen dat het ontzettend origineel is.... Free roaming in een middeleeuwse setting, er zijn originelere ideeen hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:06 schreef RudyCarell het volgende:
Ja... Right... Te eentonig voor je zeker... Meest originele spel sinds tijden...
Battlefield 1942 was ook origineel, dat je in meerder voertuigen kon etc.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is ontzettend mooi uitgewerkt en je ziet dat er enorm veel attention voor detail is maar om nou te zeggen dat het ontzettend origineel is.... Free roaming in een middeleeuwse setting, er zijn originelere ideeen hoor
Overigens is dat geen schande; het is verdomd lastig om nog origineel te zijn nu er al zoveel spellen zijn die die een keer gemaakt zijn. Het laatste wat ik me iig kan bedenken wat echt vernieuwend en origineel was, was de Sims. Dat was een nieuwe genre, een compleet nieuw spel wat ook nog eens enorm aan sloeg.
<3 Hoelaat?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ikke ikke ikke op de n00bserver!!!
Welk spel is nog meer in deze setting dan? En met Free roaming? Maar mensen zien liever een HALO 80... En als het iets te eentonig wordt is het gelijk een kutspel... En dat is pas een kutspel...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is ontzettend mooi uitgewerkt en je ziet dat er enorm veel attention voor detail is maar om nou te zeggen dat het ontzettend origineel is.... Free roaming in een middeleeuwse setting, er zijn originelere ideeen hoor
Overigens is dat geen schande; het is verdomd lastig om nog origineel te zijn nu er al zoveel spellen zijn die die een keer gemaakt zijn. Het laatste wat ik me iig kan bedenken wat echt vernieuwend en origineel was, was de Sims. Dat was een nieuwe genre, een compleet nieuw spel wat ook nog eens enorm aan sloeg.
Prince of Persia kon je toch ook zo overal klauteren ofzo..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Welk spel is nog meer in deze setting dan? En met Free roaming? Maar mensen zien liever een HALO 80... En als het iets te eentonig wordt is het gelijk een kutspel... En dat is pas een kutspel...
Die dikke van Gamekings kan zich er ook zo druk over maken, mensen die niet naar het werk achter het spel kijken en die pikkies van reviewers die er tegenwoordig zijn, gemiddelde reviewer is geloof ik 20... Te triest...
Uhmmm... ja.... maar.. die was meer lineair? En is ook van Ubi....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Prince of Persia kon je toch ook zo overal klauteren ofzo..
Ok, het is dus een soort van combi van Prince of persia met Far Cry bedoel je..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Uhmmm... ja.... maar.. die was meer lineair? En is ook van Ubi....
Juist wel! Anyhoe vanavond ga ik hem tryen... En frontlines is te makkelijk op singleplayer, maar het is niet zon trieste single player als BF...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Ok, het is dus een soort van combi van Prince of persia met Far Cry bedoel je..
Maar je wilt dus zeggen dat Ubisoft geen innovatieve games kan maken..
quote:LELYSTAD - In een tijd waarin rokers steeds vaker op winderige trottoirs aan hun behoefte aan nicotine moeten voldoen en in openbare gebouwen, op de werkplek en in de horeca niet meer mogen opsteken, beloont een verzekeraar ze juist voor hun volhardend rookgedrag.
Paerel Leven geeft verstokte rokers een hogere lijfrente, waarmee de verzekeraar rekening houdt met hun kortere levensverwachting.
Op de website van de verzekeraar staat dat de roker wel eerst 20.000 euro moet inleggen. Bovendien moet hij aantonen dat hij de laatste vijf jaar vrijwel onafgebroken minstens tien sigaretten of zes sigaren per dag te hebben gerookt.
Urinetest
Ook pijprokers moeten zeker zes keer per dag hun pijp hebben aangestoken. Wie al eens heeft geprobeerd te stoppen, moet die poging binnen een maand hebben gestaakt. Een urinetest bevestigt het rookgedrag, meldde dagblad Trouw vrijdag.
De lijfrentepolis is mede op initiatief van de Stichting Rokersbelangen ontstaan. "Rokers hebben een lagere levensverwachting dan niet-rokers en betalen daardoor onterecht mee aan de lijfrente-uitkering van niet-rokers", vindt de stichting.
"Voor de overlijdensverzekeringen moeten rokers al jarenlang een hogere premie betalen. Dan is het terecht dat zij voor hun lijfrenteverzekering een hogere uitkering krijgen", stelt een woordvoerder van de stichting.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Juist wel! Anyhoe vanavond ga ik hem tryen... En frontlines is te makkelijk op singleplayer, maar het is niet zon trieste single player als BF...
Moet niet gekker worden...
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |