abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62502575
NAC gaat gewoon daar door, waar het vorig seizoen is geëindigd.
NAC is gewoon een leuke ploeg waarin met veel inzet wordt gevoetbald.
Vele subtoppers, en de top 3 gaan in Breda nog puntjes laten liggen.
pi_62502819
NACsupporters vinden het alleen maar erg grappig wat er nu gebeurd. NAC speelt véle malen leuker dan onder lulletje Brandts. Lulletje Brandts speelde verdedigend tegen IJsselmeervogels, speelde verdedigend thuis tegen VVV, lulletje Brandts is voornamelijk populair onder internettend NAC, die geil worden van Teletekst.
Ik begin Maaskant-fan te worden, het voetbal is erg leuk om naar te kijken en je ziet de zogenaamde hand van de trainer duidelijk. Het spelplezier is er, taken worden uitgevoerd en de wissels zijn logisch.
pi_62506906
En zijn stem buldert regelmatig over het trainingsveld, begreep ik. Daar waar Brandts nooit wat riep. Het is maar net hoe je het ziet, maar diverse spelers hebben al laten doorschemeren dit een fijnere manier van werken te vinden. Ze leren weer eens wat, zoals Amoah onlangs nog zei in een interview.

Tot nu toe nog geen wanklank gehoord van een NAC-speler, wat toch wel wat zegt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62508332
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:54 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Kijk maar naar vorig jaar
Och Och, wat lief .. Jullie waren juist het tegenovergestelde, een dramatisch seizoen draaien en toch dankzij het geweldige play-off systeem Europees halen. Ben er trots op knul !
pi_62508524
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:14 schreef methodmich het volgende:
En zijn stem buldert regelmatig over het trainingsveld, begreep ik. Daar waar Brandts nooit wat riep. Het is maar net hoe je het ziet, maar diverse spelers hebben al laten doorschemeren dit een fijnere manier van werken te vinden. Ze leren weer eens wat, zoals Amoah onlangs nog zei in een interview.

Tot nu toe nog geen wanklank gehoord van een NAC-speler, wat toch wel wat zegt.
Omdat ze nu nog geen tegenslagen en teleurstellingen hebben gehad.

Maar ik vind het wel leuk dat NAC het zo goed doet.
pi_62508582
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:17 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Och Och, wat lief .. Jullie waren juist het tegenovergestelde, een dramatisch seizoen draaien en toch dankzij het geweldige play-off systeem Europees halen. Ben er trots op knul !
Wat laat jij je toch af en toe kennen zeg . Je reageert nogal vaak op een lager niveau dan degene waar je op reageert, jammer is dat.
pi_62508641
Na 6 wedstrijden gaan vergelijken

Wij (NAC Supporters) moeten lekker genieten deze week en daarna zien we wel waar we eindigen!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:30:13 #83
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_62508662
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:17 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Jeuzes Christus, ik geef je gelijk in je argument knulletje. Daarnaast ben ik er inderdaad trots op dat we Europees gehaald hebben. Ook al is het via het waardeloze play-off systeem
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_62508729
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:30 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Jeuzes Christus, ik geef je gelijk in je argument knulletje. Daarnaast ben ik er inderdaad trots op dat we Europees gehaald hebben. Ook al is het via het waardeloze play-off systeem
Groot gelijk heb je
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_62508732
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:29 schreef Superheld het volgende:
Na 6 wedstrijden gaan vergelijken

Wij (NAC Supporters) moeten lekker genieten deze week en daarna zien we wel waar we eindigen!
Lurling verwoordde het goed.
Het moet nu geen extra druk met zich meebrengen omdat je nu op kop staat.
"Gewoon lekker over het veld dartelen"

Met de sfeer daar zit het wel goed en het is opmerkelijk dat afvallers van de topclubs het zo goed oppakken daar.
Feher, Van der Leegte, Amoah, Reuser, Lurling.
Allemaal spelers die je geen stuiver meer zou geven (Lurling draaide vorig jaar al een topseizoen dus die kan misschien buiten beschouwing gelaten worden) maar toch weer helemaal opgebloeid.
Dat vind ik echt een goede prestatie.
pi_62508901
Er is ook geen reet aan de hand. We staan nu bovenaan en over een paar weken sowieso niet meer. Big deal, we zijn NAC-supporters en we weten twee dingen zeker: We winnen nooit in De Kuip en we worden nooit kampioen .
pi_62508955
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:39 schreef Stofje het volgende:
Er is ook geen reet aan de hand. We staan nu bovenaan en over een paar weken sowieso niet meer. Big deal, we zijn NAC-supporters en we weten twee dingen zeker: We winnen nooit in De Kuip en we worden nooit kampioen .
Maar een 3e plek net als vorig jaar kan zomaar weer haalbaar zijn hoor.
Of wordt dat door jullie als een incident gezien?
pi_62509093
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar een 3e plek net als vorig jaar kan zomaar weer haalbaar zijn hoor.
Of wordt dat door jullie als een incident gezien?
Oh, is zeker haalbaar. Kwalitatief denk ik dat NAC geen derde kan worden, maar met een beetje geluk zeker wel. PSV, Ajax, Heerenveen, AZ, Twente en Groningen zijn kwalitatief gewoon beter, NAC is gelijk aan clubs als NEC, Feyenoord etc. Het is hartstikke leuk dit, gewoon genieten zolang je er staat. Zelf ben ik NAC-supporter sinds '92, dus heb ook in de Juupjes-league op de tribune gezeten en degradaties meegemaakt. Dan is dit wel hartstikke mooi, maar ook erg goed te relativeren.
pi_62509440
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Omdat ze nu nog geen tegenslagen en teleurstellingen hebben gehad.

Maar ik vind het wel leuk dat NAC het zo goed doet.
Spelers die op de bank zitten zijn toch wel teleurgesteld hoor, maar zelfs die zijn rustig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62509745
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:39 schreef Stofje het volgende:
Dat winnen in De Kuip zou zomaar eens zover kunnen komen dit seizoen, Feyenoord draait echt aller belabberdst, vergelijkbaar met AZ vorig seizoen.

Ergens in december is het zover geloof ik.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62509854
quote:
In Breda krijgt Maaskant te maken met een loodzware erfenis. Onder leiding van Brandts bezet NAC momenteel de vijfde plaats in de Eredivisie en de club plaatste zich woensdag bovendien voor de halve finale van het KNVB-bekertoernooi door Quick Boys met 3-0 te verslaan.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_62511065
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:27 schreef Stofje het volgende:

[..]

Wat laat jij je toch af en toe kennen zeg . Je reageert nogal vaak op een lager niveau dan degene waar je op reageert, jammer is dat.
Mag ik vragen wat er laag aan is ? je krijgt een sneer naar vorig seizoen, ik geef er een antwoord op dat geheel terecht is, NEC is na een dramatisch seizoen Europees gegaan.

En wil je aub meer vooorbeelden laten zien waar ik immer zo laag op reageer ? Je moet niet met iedereen vriendjes willen zijn Stof, dat is geen goede eigenschap van je.
pi_62511285
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:02 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat er laag aan is ? je krijgt een sneer naar vorig seizoen, ik geef er een antwoord op dat geheel terecht is, NEC is na een dramatisch seizoen Europees gegaan.

En wil je aub meer vooorbeelden laten zien waar ik immer zo laag op reageer ? Je moet niet met iedereen vriendjes willen zijn Stof, dat is geen goede eigenschap van je.
Na een dramatisch slechte eerste seizoenshelft maar geweldige 2e seizoenshelft bedoel je...
En daar zouden ze van jou minder blij mee moeten zijn want?
pi_62511559
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:09 schreef Superheld het volgende:

[..]

Na een dramatisch slechte eerste seizoenshelft maar geweldige 2e seizoenshelft bedoel je...
En daar zouden ze van jou minder blij mee moeten zijn want?
Ik heb er geen zin in om er verder op in te gaan. jullie je zin .. Sorry lieve NEC supporter !! Ik ben verdomd blij dat jullie Europees zijn gegaan na een slecht seizoen (ok, jullie hadden wel een fantastisch einde). Verder ben ik er nog steeds tevreden mee dat NAC een fantastisch seizoen speelde en niets kreeg. Maargoed, zo gaat het in de voetballerij.

Ik probeerde alleen te zeggen dat het geen zin had om daar nu weer op terug te komen, maargoed, dat mag niet van onze knuffel supporters !
pi_62511769
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:19 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ik heb er geen zin in om er verder op in te gaan. jullie je zin .. Sorry lieve NEC supporter !! Ik ben verdomd blij dat jullie Europees zijn gegaan na een slecht seizoen (ok, jullie hadden wel een fantastisch einde). Verder ben ik er nog steeds tevreden mee dat NAC een fantastisch seizoen speelde en niets kreeg. Maargoed, zo gaat het in de voetballerij.

Ik probeerde alleen te zeggen dat het geen zin had om daar nu weer op terug te komen, maargoed, dat mag niet van onze knuffel supporters !
Mijn god, hoe oud ben jij? 14, 15 ofzo? Het is bijna gênant hoe dom je op dit moment overkomt. En knuffelen? Neuh, maar om hier de internethooligan uit te hangen en je provocerend te gedragen naar supporters van andere clubs is gewoon niet mijn ding. Ik zeg niet snel 'ja' en 'amen', maar ga liever op een volwassen wijze de discussie aan met supporters van andere clubs. En als dat in jouw ogen 'meelopen' betekent, tja... Ik kan me er niet zo druk om maken. Ik zou me wel druk maken als ik je enige intelligentie en / of relativeringsvermogen zou toedichten en dat is helaas niet het geval. Ik had overigens tot voor kort wel respect voor je en je mening, maar het is echt helemaal weg nu .
pi_62512122
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:26 schreef Stofje het volgende:

[..]

Mijn god, hoe oud ben jij? 14, 15 ofzo? Het is bijna gênant hoe dom je op dit moment overkomt. En knuffelen? Neuh, maar om hier de internethooligan uit te hangen en je provocerend te gedragen naar supporters van andere clubs is gewoon niet mijn ding. Ik zeg niet snel 'ja' en 'amen', maar ga liever op een volwassen wijze de discussie aan met supporters van andere clubs. En als dat in jouw ogen 'meelopen' betekent, tja... Ik kan me er niet zo druk om maken. Ik zou me wel druk maken als ik je enige intelligentie en / of relativeringsvermogen zou toedichten en dat is helaas niet het geval. Ik had overigens tot voor kort wel respect voor je en je mening, maar het is echt helemaal weg nu .
Internethooligan ? Kom op Stofje, heb ik ergens iemand bedreigd, heb ik iemand uitgescholden ? Dit gaat nergens over. Provocerend gedrag heb ik ook niet vertoond, ik reageerde juist op een provocerende reactie. Moet ik misschien niet doen, ok, maar het gebeurde nu eenmaal. Ik mag het momenteel overigens wel erg respectloos en provocerend gedrag vinden dat jij nu opeens vertoond als je me opeens als niet intelligent gaat bestempelen. Maar heeft het zin om er iets van te zeggen ? Jij vormt je mening dus namelijk wel erg snel, maar prima, jij mag je mening hebben. Erg respectloos vind ik je, sorry.
pi_62512201
Wat een liefde in dit topic
pi_62512267
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:39 schreef Thieske het volgende:
Wat een liefde in dit topic
Eigenlijk wel .. We hebben geen verleden van onaardig zijn tegen elkaar, vertolk altijd normaal mijn mening. Krijg je opeens zo'n reactie. Beetje jammer, zeker als je bedenkt dat je beide dezelfde club een warm hart toedicht.
pi_62513018
Mijn excuses, was een frusty-post van mijn kant.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:11:03 #100
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_62513058
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:37 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Internethooligan ? Kom op Stofje, heb ik ergens iemand bedreigd, heb ik iemand uitgescholden ? Dit gaat nergens over. Provocerend gedrag heb ik ook niet vertoond, ik reageerde juist op een provocerende reactie. Moet ik misschien niet doen, ok, maar het gebeurde nu eenmaal. Ik mag het momenteel overigens wel erg respectloos en provocerend gedrag vinden dat jij nu opeens vertoond als je me opeens als niet intelligent gaat bestempelen. Maar heeft het zin om er iets van te zeggen ? Jij vormt je mening dus namelijk wel erg snel, maar prima, jij mag je mening hebben. Erg respectloos vind ik je, sorry.
Provocerend was mijn reactie totaal niet bedoeld. Eerder een stukje zelfreflectie naar vorig jaar.
Voor de rest vind ik NAC nog steeds een leuke club (ok, de kleuren staan me tegen maar dat is tot daaraan toe) en gun ik ze het beste en dat we volgend jaar maar mooi met NAC en NEC Europa in gaan.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')